Vilken är eran största spelprestation?

Permalänk
Medlem

Blivit "rankad" 4a i världen på spelet snake av en självutnämnd österrikisk "kommité" som drar runt på nätet för att hitta dom bästa spelarna på spelsajten Blip.se innan jag blev bannad på livstid för att hacka mig in och spela deras osläppta där:D

Visa signatur

AMD 6000+ | MSI K9N SLI Platinum | Corsair DDR2 5300 2GB | HIS 2900XT | 400GB Samsung | CoolerMaster Mystique 631 | Thermaltake 750W

Permalänk
Hedersmedlem

När jag i BF2 slängde en granat mot en MEC:are och den studsade mot hans huvud. Han dör på fläcken och jag blir så förvånad att jag inte reagerar när granaten kommer tillbaks och dödar mig med...Jag sitter mest och skrattar resten av den kvällen.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Var helt galet bra på tetris när jag var 12-13 bast.
Det gamla tetris som kördes på 486or.. hade 27' poäng om jag inte minns helt fel. Var hursomhelst 10-15 min på högsta/snabbaste leveln.

Runt 15' var bra och där de andra som spelade låg.

Visa signatur

"..det ordnar sig alltid"

Permalänk

Slagit klockan på alla banor i spelet Diddy Kong Racing (N64) Hade också nästan världsrekord på några av banorna..

Permalänk

Smiskat ut Metal Gear Solid 2 -Sons of Liberty- Med dom tuffaste inställningarna på European Extreme svårighetsgraden.
- Game Over if spotted
- Radar Off

Gjort det två gånger med 13h som bästa tid. Det var svårt såklart, men framförallt fruktansvärt kul!

Visa signatur

| 24" BenQ | GTX 260 Core 216 | Q9550 @ 3.6GHz | Asus PQ5-E | |500Gb SpinPoint + 3 x 1000Gb WD | 4096MB DDR2 | Antec P182 | Freezer eXtreme - 5 x Schyte Slipstream 800 rpm | Asus Zonar DX - Sennheiser 555 - Antec Lansing | Salitek 2 - Razer Deathadder - Qpad EC-R - Logitech Chilstream | ¤ Powered by Corsair ¤

Permalänk
Medlem

Klarat ut Gothic 1,2 och 3 det är det inte många som har gjort, extremt svåra spel speciellt 3:an.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk
Avstängd

När jag klarade The Eldar Scrolls III - Morrowind för första gången. Kom ihåg att jag satt med de spelet nästan hela 2003 och spelade.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem

Min största spelprestation var nog när jag å min klan kom 4 i sm på battfiled 1942

Visa signatur

Orkar inte skriva in mitt system ....

Permalänk
Medlem

har ente så många prestationer.... kommit jävlit långt på loki o en gång i tiden ägde man expert i CS (ja jag vet ente´spec men va fan) i graw 1 hade ja o min kusin 1674 kills i defend på coop

Visa signatur

AMD 2400+ (2100 mhz ) 2 GB RAM Ati Sapphire X1950PRO 512 DDR3 AGP 8x

Permalänk

Tja, det är väll inte så mycket, men det enda jag kan komma på just nu är en sjukanmäld hemmadag när jag satte igång med Diablo 2 LoD på nätet lite snabbt. Inom tre timmar tog jag mig från 1 - 86.

Permalänk

Jag kommer ihåg att jag slog det svenska rekordet på Temple-banan i Golden Eye 64. Stör mig som fan på att jag sålde mitt gamla N64 och därmed blev av med alla mina spel. Kommer inte ihåg vad jag fick riktigt, men det var strax över (eller under?) en minut.
Good times.

Permalänk

När jag klarade ut99 på godlike efter några veckors spelande "map som va näst intill omöjlig pga bots hade typ aimbot"

Eller när jag för första gången dödade onyxia i wow med curse, långt innan dom flesta guilderna klarade av henne.

Eller när jag kom till 70 först på min server i wow och alla spelare skrev till mig och frågade om jag hade nåt liv utanför wow haha.

Ne vet inte:P

Visa signatur

IQX9650, XFX nForce 780i , BFG 9800GX2 QSLI OCZ Reaper DDR 2 1066MHz 4Gb Raptor 150gb + 4tb Seagate Tagan 2 FII 1,3kw Cooler Master Cosmos S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scrippo
Jag har klarat Metal Gear Solid, det som kom till playstation2. Det var inte så lätt! speciellt inte när man har låg IQ och är dålig på engelska.

Devil May cry var roligt, coolt osv. Inget spel är coolare när han hoppar upp i luften med dubbelpistoler och skjuter ner allt som kommer i hans väg, desto snabbare man trycker på kontrollen desto snabbare skjuter han.

Som nummer 3...hmm, jag tror jag klarade super mario bros 3, jag gjorde aldrig det när jag var liten, så jag tänkte att jag skulle ta upp det, det var precis som då, skitsvårt men har för mig att jag lyckades till slut.

Det var nog det snyggaste och coolaste spel jag spelat till playstation2. Inte minst, svåraste. Det kändes grymt bra att klara uppdrag efter uppdrag.

Vilket var det coolaste spel du spelat till PS2? Super Mario 3? Eller DMC?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scrippo
Sen internet-multiplayern kom (duke nukem3d, quake, doom, cs) osv har jag inte spelat singelspel typ. Att spela är inte kul om man inte får spela multiplayer är min uppfattning. Köper aldrig ett spel om inte multiplayer finns.

Super Mario 3 och Devil May Cry då?

Permalänk

Kul att läsa igenom alla inlägg
Mycket nes spel som många skriver om, tycker alla va rätt lätta.
Utan att dö 1 enda gång dock det är starkt

Visa signatur

IQX9650, XFX nForce 780i , BFG 9800GX2 QSLI OCZ Reaper DDR 2 1066MHz 4Gb Raptor 150gb + 4tb Seagate Tagan 2 FII 1,3kw Cooler Master Cosmos S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hittebarnet
Jag kommer ihåg att jag slog det svenska rekordet på Temple-banan i Golden Eye 64. Stör mig som fan på att jag sålde mitt gamla N64 och därmed blev av med alla mina spel. Kommer inte ihåg vad jag fick riktigt, men det var strax över (eller under?) en minut.
Good times.

Jag skulle alldrig få för mig att sälja. En nintendo konsoll har alla stationära utan wii (kontrollen verkar bara konstig).

Men jag är "stolt" över att ha klarat sim ant (var bara 8år)
Och hl2.
och crysis På svåraste.
Mafisa Det var skitbra.
rome totalwar imperialgame svåraste och som alla lag.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Hmm, vet inte riktigt. Jag har klarat Resident Evil 4 på Professional, det var ganska svårt

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D

Permalänk
Hedersmedlem

Klarade hela GH3 på expert i helgen
Sista bossen fick jag nöta lääääänge dock
Ska ge mig på areosmith i helgen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE
Klarade hela GH3 på expert i helgen
Sista bossen fick jag nöta lääääänge dock
Ska ge mig på areosmith i helgen

De var skickligt.
Jag har problem på medium på de mesta sångerna.

Vilket format kör du på? Pc XBOX360 eller ps2/3 wii

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
De var skickligt.
Jag har problem på medium på de mesta sångerna.

Vilket format kör du på? Pc XBOX360 eller ps2/3 wii

Tack.
Jag kör med PC. Flyter på fint trots att de flesta hade problem
med det i början. Nu finns det en patch som fixar det mesta dock. Aerosmith är inte släppt på PC än (och förmodligen kommer det inte släppas heller) Ska försöka få igång det med en PS2 emulator.

Bara nöta låtarna så ska du se att du fixar de tillslut!

Permalänk
Medlem

Har väl inte lyckats med så mycket vad gäller datorspel faktiskt, men när man satt och nötte CS mycket lyckades jag bli permbannad från samma server två gånger på två dagar Var lite för bra för en admin tydligen. Kände dock ägaren av servern.

Permalänk
Medlem

megaman

Jävligt stolt över att ha varvat megaman 1. det är ett av dom svåraste spelen jag spelat. fan va stolt jag var när jag klarade det första gånge..fast det var ett tag sen nu..

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk

Många som säger att megaman 1 är svårt, jag tycker bara det är drygt:P
Man vet ju alltid vart man ska, så kan man spela så är det inte så svårt.

Visa signatur

IQX9650, XFX nForce 780i , BFG 9800GX2 QSLI OCZ Reaper DDR 2 1066MHz 4Gb Raptor 150gb + 4tb Seagate Tagan 2 FII 1,3kw Cooler Master Cosmos S

Permalänk
Medlem

och en 30 min bana på trackmania (tid att köra igenom den)

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

RR 6 i DAoC (kör inte så mycket RvR)

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Klarat av Ninja Guiden (xbox) på Very Hard.

Skrapat ihop 847623 poäng i Super Probotector (Snes) ensam.

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

Är ganska stolt över att snart ha skrapat ihop 10.000 kills på ranked matches online på Gears of War (xbox360) som krävs för att låsa upp Seriously... archivment. Kanske inte svårt men väldigt tidsödande!

Ganska stolt över mina ca 1000 online matcher med Starcraft också
Många år sedan nu dock...

Permalänk
Medlem

Jaru kan inte komma på nått spec mer än att jag vet utantill vart alla 100 paket ligger i GTA vice city

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Blev lvl 55 på cod4 för några dar sen. Alldeles för lätt

Permalänk
Medlem

Att "klara" Elder Scroll: Daggerfall utan Teleport spell. Är ju näst intill omöjligt att hitta ut ur vissa dungeons på det spelet
Klart det bästa spelet som någonsin gjorts

Sen vet jag inte om man ska kalla det prestation men att lyckas med bedriften att i WoW döda 3 lvl 60 rogues som går på mig (lvl 60 warrior), fattar fortfarande inte hur det är möjligt att jag lyckades döda dom. Kul vart det i alla fall

den löjligaste jag kommer på är att jag klarat Harpan på under 50 sekunder vilket jag är jäkligt stolt över! xD

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Klarad av Call of duty på hårdaste med endast pistol igenom hela spelet ^^..

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)