Guild samling på Swec ( WoW )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Och vad hindrar dig från att säga att du är vid den ålder som krävs? Beter du dig på det sättet som alla förväntar sig så spelar det ju ingen roll, om inte så vet du ju att du inte platsar av just uppträdande-reglernas skäl.

Bra guilder har oftast en åldersgräns för att dom anävnder ventrilo eller liknande...

Permalänk

Federation of Farmers
spelare från holland/sverige som känner varandra tillräckligt bra för att ge bort saker istället för att ta dom själv. Liten men tight guild.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem

Jag tänker vara med vare sig ni vill eller inte, är 14.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kommer att spela med min gamla EnB-guild The Scorned.

http://www.the-scorned.org

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iximon
Mr.Schnucky: Det beror väll lite på hur mogen du är. Om du beter dig som en person runt 20 eller runt 10. det är grymt stor skillnad mellan dom

Ja men många har... 18-gräns och skiter fullständigt i ens mognad.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa

Jasså? Har varit lite inaktiv, läste bara på hemsidan.

Edit: Mr. Schnucky: Som sagt, beror på hur mogen du är, jag är själv lika gammal som dig och det går bra för mig

Se ovan.

Permalänk
Medlem

vette fan vilken ras ja ska va alltså.. i betan lirade ja undead warlock, det va ballt. fast han sög i närkamp.. osså provade ja paladin. det var riktigt kul.. så ja undrar om nån har nåt tips om vilka raser/yrken som e roligast o bäst. vill helst köra med endast en gubbe som ja fortsätter på hela tiden..
skulle va najs med en guild oxå

Permalänk
Medlem

Kurre, vem e bruden på din avatar?

(känns som deja vu, att jag har frågat det förut)

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

guild of small heroes.. eller möjlightvis en annan..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Vad är det för krav för att bli medlem i NL? Består till mestadels av sweclockare förstår jag.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

ok jag ska lira NE Hunter och min kompis NE Druid vart kan vi "anmäla" oss?

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem

Är det någon slags intagsprov för northern horde? Eller är det bara att hoppa på?

Jag beteer mig vettigt för att vara 14, tror jag iaf :p.

Visa signatur
Permalänk

Vem ska man hoppa på för att gå med i NL?
Jag kommer spela en Human Paladin på nån PvP server, så att vara med i ett bra gille vore skoj

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Hur många pers tar en Guild max in? Ungefär alltså.
Blir väll lite rörigt att hålla sams och reda på 300 pers. :/

Permalänk
Medlem

Själv hoppas man på att någon guild ska adoptera en.

Ska lira en Tauren Warrior i retail.

Visa signatur

//Frazze

Permalänk

Hmmm verkar ju seriöst detta med guilder.... ;). Vet nån vad det e för krav för att komma med i nån större här på swec? Är det "du måste vara en dedikerad ubergamer som sitter minst 12 timmar om dan" som gäller, eller räcker det om att bara vara en vanlig hobbyspelare som ägnar den tid han kan till att spela?

Ska spela Tauren Druid förresten...

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Hoppar gärna in och kör med Northern Horde.
Har spelat både US och EU beta
Kommer förmodligen köra Tauren - Druid. Nånting med Tauren iaf.

Är 22.

PM'a mig eller skicka ett mail. jimmy.engqvist@gmail.com

See you at the plains

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Hmmm verkar ju seriöst detta med guilder.... ;). Vet nån vad det e för krav för att komma med i nån större här på swec? Är det "du måste vara en dedikerad ubergamer som sitter minst 12 timmar om dan" som gäller, eller räcker det om att bara vara en vanlig hobbyspelare som ägnar den tid han kan till att spela?

Ska spela Tauren Druid förresten...

I dom flesta guilderna räcker det väll med att man lirar som oss dödliga? En sisådär 6h/dag :D.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk

he he jo du..... saken är den att bergis många lirar så mycket och tom mer. Jag kommer väl att kunna spela hyffsat mycket denna termin men i höst när jag börjar plugga mer seriöst kommer jag nog inte få mer än 2 timmar per dag till att spela.... fast på helgerna blir det givetvis mer Frågan är om detta duger för en seriös guild?

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Finns det någon hardcore horde guild där ute som skall spela på en PvP server?
Vet med mig sedan tidigare erfarenheter av andra MMO (AO, FFXI etc) att Europa inte är särskilt kända för att ha dessa typer av guilds, men det är alltid värt att fråga.
Med hardcore menar jag sköna grabbar som verkligen älskar spelet och är ute efter att bli störst och vackrast inom PvP, som kan sitta flera timmar i rad och "powerlevla/grinda", hjälpa sina medspelare och som verkligen kan sina grejer (dvs. har läst på som bara den och/eller har erfarenheter av spelet vid högre levels).
För att ge exempel så var jag med i guild i AO som inte var särskilt stor då dom bara rekryterade folk som var riktigt duktiga på PvP och som satsade helhjärtat på spelet.
Vi hjälpte varandra att powerlevla alts, dela med oss av equipment och credits samt spelade flera timmar nästan varje kväll.
Nu var allihopa (utom jag) 25+ och jobbade på dagtid, så dom hade alltid tid att spela på kvällarna.
Detta förväntar jag mig dock inte nu då jag vet att många har skola, jobb och ett liv att sköta.
Personligen går jag varken i skola eller jobbar just nu, men jag har ett ganska aktivt socialt liv som gör att jag mer eller mindre aldrig spelar på dagtid, men kvällar samt nätter är inga problem.
Lär iofs. spela en hel del på dagtid också precis vid retail, men det kommer inte att hålla i sig i mer än någon vecka eller så, skulle jag tro.

Är inte säker på att jag förklarade tillräckligt bra, men jag fryser som fasen om fingrarna just nu och har folk som skriker på mig att jag skall komma (för att se klart Battle Royal 2), men jag tror att om det finns en sådan guild där ute så förstår ni precis vad jag menar.
Kan även tänka mig att gå med i en utländsk guild, om nu någon här är med i en sådan som passar in i min "beskrivning" ovan.
Spelade med en japansk klan (alla utom jag var japsare) i FFXI, så att kommunicera löser sig (fick plugga romanji för att hänga med), har väldigt bra engelska förövrigt.

Jaja, haha, PM'a mig eller svara här om ni finns där ute!
Tveksam är jag men får hålla tummarna trots det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Kommer lira med R60 guilden, vi är 3 guilder som gått ihop och ska spela på samma server, och så ska vi raida till sammans och annat trevligt. Kommer spela som Horde på nån PVP server, inte "elit" servern som SUN och alla andra guilderna ska lira på.
Har bara ett privat forum än så länge.

EDIT: Glömde säga hur många vi var, 138 pers reggade i forumet så i retail blir det väl runt 100 iaf.

Vad är det för skillnad på vanlig pvp & eliteserver ?

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

Infin1ty

Kan höra av mig vid launchen av eu WoW när valet av vårat guildnamn är gjort. Vi är ett par personer som gått ihop och ska lira så mycket det bara går, bla har vi min storebror som har lirat AO sedan det kom ut, ca 3-4tim om dagen. Sedan har vi en annan som har tagit sabbatsår från högskolan för att kunna spela så mycket som möjligt
Du kan ju PM mig

offtopic: bra film btw fast ettan är bättre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av No/One
Vad är det för skillnad på vanlig pvp & eliteserver ?

Eliteserver är en vanlig pvp server. Men det är en server där alla "elite" guilder ska spela.

Permalänk
Medlem

Ingen som vet vilka servar NL och NH ska hålla till på? Är sugen på att joina dom, fick aldrig tillfälle i Betan.

Edit: Groom84, Det är Lindsay Lohan. Vet dock inte om du frågat det förut ^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Ingen som vet vilka servar NL och NH ska hålla till på? Är sugen på att joina dom, fick aldrig tillfälle i Betan.

Edit: Groom84, Det är Lindsay Lohan. Vet dock inte om du frågat det förut ^^

Hmmm.... är det bara att "joina" dem sådär helt utan vidare? Jag har en känsla av att man måste höra till en speciell skara för att komma med i deras guild

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

http://peckmafia.mine.nu

min och polarnas guild, inget superseriöst. Vi spelar endast gnome/dwarves, vi satsar bara på att bli bra i pvp, bryr oss inge vidare mycket om pve faktiskt

Finns 2 filmer jag gjort där som ni kan ladda ner också under "download"

Permalänk
Medlem

har 4 pers inklusive mig, en holländare och resten svenskar och alla e 19+ som tänkte spela på en pvp server... vore kul om det fanns några seriösa man kunde lira med och ha skoj med