förberedelser - WoW

Permalänk

Tigster
Night Elf
Priest
Herbalism och Alchemy
PvP, samma som SOE.. ^^

Permalänk
Medlem

Xalixus
Tauren Warrior
Mining/Engineering
PvP-server

Horde for teh win! ^_^V

Visa signatur

[b](..O'-')...O * \(x_X)/[/b]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
En warrior kan ju inte döda en Warlock i Duell väll...

Inte om den warlocken kör med fegstilen och tar "fear"

Fear gör så att man springer automatiskt iväg som fan.. Då medans jag har den så kan hon/han skjuta eldbollar på mig.. Sen när jag kommer tillbaka så tar hon/han fear igen.

Om jag då inte hinner stunna dom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Inte om den warlocken kör med fegstilen och tar "fear"

Fear gör så att man springer automatiskt iväg som fan.. Då medans jag har den så kan hon/han skjuta eldbollar på mig.. Sen när jag kommer tillbaka så tar hon/han fear igen.

Om jag då inte hinner stunna dom

skulle inte säga att det var fegt att utöva sina magier..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Är det krångligt o ta sig från human starting till NE starting? Min polare tänkte lira NE och jag vill spela human.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kukilon
Är det krångligt o ta sig från human starting till NE starting? Min polare tänkte lira NE och jag vill spela human.

Det tar sin lilla tid. Wetlands består av lvl ~20-mobs mestadels om jag inte minns fel. Men springer man på vägen så ska man nog överleva.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kukilon
Är det krångligt o ta sig från human starting till NE starting? Min polare tänkte lira NE och jag vill spela human.

nej.. du måste först vandra dun morogh -> loch modan -> wetlands (staden i wetlands, Menethil Harbor) sen ta båten.. så vipps är du där

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
nej.. du måste först vandra dun morogh -> loch modan -> wetlands (staden i wetlands, Menethil Harbor) sen ta båten.. så vipps är du där

Ta båten två gånger, om man inte snackar med gubben som står på bryggan som teleporterar en till Darkshore.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lunkarn
Ta båten två gånger, om man inte snackar med gubben som står på bryggan som teleporterar en till Darkshore.

en gång räcker.. men teleporten är samma som båten..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
en gång räcker.. men teleporten är samma som båten..

Nej? Om du ska åka båt från Menethil Harbour så kommer du till Darkshore, därifrån måste du ta båten till Teldrassil! Går även att flyga.

Permalänk

Och glöm inte att aktivera griff ställena på vägen så du slipper springa hela vägen nästa gång du ska åt det hållet.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Ingame nick: Derix
Ras: Human
Klass: Rogue
Proffesions: Skinning/Leatherworking
Server: Stormscale

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Ingame nick: Shadowstorm (Om det inte är upptaget)
Ras: Undead
Klass: Mage
Proffesions: Skinning/Tailoring
Server: Stormscale (Troligtvis)

Vill registrera....

Permalänk
Medlem

om ma nhar svår att bestämma namn så är det väl bara att köra valfri name generator på internet???

kan iaf inte spela wow pga pengabrist och undermålig burk.
men om man skulle spela så skulle man iaf va

Gnome

mer än så har jag nog inte funderat på.

skulle nog även gilla att köra med undead lr troll men har bara testat med gnome och de föll mig i smaken så att säga.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

När man väl kan regga sej så hade jag tänkte vara
Nick : vet inte än
Ras : Dwarf
Klass: Warrior
Server : vet inte

Är dwarf , warrior bra?

Permalänk
Medlem

Nick : tar mitt namn från http://www.chriswetherell.com/elf/ =P
Ras : Gnome
Klass: Rogue
Server : vet inte

Kul att vänta på att blizzard ska få tummen ur.....

Visa signatur

Varför ska alla köpa en ny dator för 10-12 tusen när de kan få en bra för 6 tusen och sen har man mycket pengar att kröka för. =D

Permalänk
Medlem

NightElf, Druid på Stormscale i guilden Godsent.
Hoppas dom fixar druiden innan jag når level 50. ^_^.

Lite små less nu iom att servern är nere... (för account registrering).

Visa signatur

Corsair PSU 620HX, Gigabyte P35-DS4, Q6600 @ 3,6Ghz, 8800GT @ ( 700, 1750, 1000 ), Corsair XMS DDR2 800MHZ (4, 4, 4, 12), WD Raptor 150 GB, Lian Li PC-A05, Thermalright 120 E, Noctua 1300rpm, Windows Vista 64

Permalänk

Whatta!?! Om den e nere för account registrering borde väl också registreringsidan komma upp?

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Avstängd

Tänkte inhandla spelet imorgon vilken ras e bäst att vara för warlock,priest, mage ?

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Nick : vet inte än
Ras : Human
Klass: Mage/Warlock
Server : Shattered hand

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Nick: Rubel
Ras: Gnome
Klass: Mage
Server: Arathor

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3 | Intel E8400 3.0Ghz | 4x1GB Crucial BallistiX PC6400 | Leadtek 8800GT | WD 500GB | Vista Ultimate x64