Spel ni trodde var bra men som va en flopp.

Permalänk
Medlem

Spel ni trodde var bra men som va en flopp.

med insperation från denna tråden: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=45196...
så tar nu denna form.

vilket / vilka spel trodde ni va skitbra men som i själva verket sög [placera valfritt ord här som slutar på "ung"]

Jag måste nog säga Command and Conquer: renegade, trodde det skulle bli ett toppenspel men som floppade rejält. Likaså Contrackt JACK som va en No One Lives Forever-baserad shooter. allt som va NOLF va borta och spelet va en vanlig dussin-shooter.

// Nagrazol

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

Re: Spel ni trodde var bra men som va en flopp.

Power mario tennis.
Super monkey ball.
GTA 3
Doom 3
WOW
Zelda minish cap (det var visserligen inte dåligt, men levde definitivt inte upp till mina förväntningar) :D.

Permalänk

True Crime: Streets of LA
Half-Life 2
Medal of Honor: PA

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Driv3r utan tvekan. Tror inte nån vart särskillt impad av det

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Medlem

WOW
Half Life 2
Farcry

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Half-Life 2
Doom3
Far Cry
GTA3

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Avstängd

DOOM3

C&C Generals

Delta Force Xtreme, precis som ettan dock tusentals gånger sämre, visst snyggare grafik och man fick brumma med moppe som trotsar alla naturlagar

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Halo 2...

fan vad man hade längtat efter det , hade till ochmed andningsproblem när jag var på väg in till Helsingborg för o köpa det

Permalänk
Medlem

Halo
HL2
Far Cry (första halvan var underbar, andra halvan kass...)
GTA VC och GTA SA

Visa signatur

Vinnare av Swec's pepparkakshustävling julen 2004, julen 2005 samt julen 2006

Permalänk
Medlem

True Crime, Doom 3, Half life 2.

Permalänk
Medlem

Doom3
HL2 (men det är ändå det bästa spelet jag vet)
Driv3r
Halo (när det ÄNTLIGEN kom till PC)
Far Cry (hatade grafiken i det spelet... förutom vatteneffekterna )

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

True Crime, Doom 3, Half-Life 2

Permalänk
Medlem

Brothers in arms

Visa signatur

"Is you´re refrigerator running? Because if it is, it´s probably running like you; very homosexually..."-Peter Griffin.

Permalänk

Star Wars : Battlefront

Permalänk

doom3
motivation: föööör långt och fööööör enformigt

hl2
motivation: gillade det bara inte,fick inte den där känslan som man fick i det första.

star wars battle front
motivation: men please,bättre plankning av unreal toutnament får man leta efter.

battlefield vietnam
motivation: visst,trevlig musik,trevliga uppdrag,men åter igen,vart är känslan?

ffVIII
motivation: kanske inte en stor flopp,men själva materia/magi/vapen grejjen(alltså att veta allt om det)sänkte känslan något fruktansvärt.

brothers in arms
motivation: kändes som ett sånt där arcade spel,där man kutar fram,det dyker upp en massa gubbar,gömma sej,hoppa upp,skjut,gömma sej igen...gillade det inte alls.

dom nyaste command&conquer spelen
motivation: allt sprack efter command&conquer red allert

moh pacific assault
motivation: deffinitivt ingen känsla

cod united offensive
motivation: kom inte ens i närheten av cod

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

hl2
FFX-2

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Halo
Black and White

extremt hypeade men dom är riktigt dåliga.

Vissa FF VIII och X-2 var helt klart en besvikelse men flopp är en överdrift.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Killzone. Inte ett bra spel.

Visa signatur
Permalänk

Final Fantasy Crystal Chronicles.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

FarCry
Doom 3
Medal Of Honor: PA

Permalänk
Avstängd

Doom 3

Driver 3

Delta Force : Xtreme

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Hedersmedlem

Doom3 får det nog fan bli. Det är riktigt ToTo. Snyggt och tight, men det är roligare att titta på färg som torkar.

Sa någon FarCry? Det var ju galet bra.

Permalänk
Medlem

helt klart doom 3

Permalänk

Super mario 1

fy fan vilket överreklamerat spel. Bayou billy slår det lätt. Liksom elevator action mfl

Permalänk
Medlem

Star Wars: The phantom menace, magic and mayhem, swat 2, doom 3 och farcry. Men den största besvikelsen av alla var nog C&C Tiberian Sun.

Permalänk
Avstängd

Far Cry
The chronicles of Riddick, escape from butchers bay (gah, drygt att skriva)

Visa signatur

"I'm that dark, twisted, screams-for-no-reason-type"

Permalänk

Halo 2
GTA : SA
Driver 3
Medal of honor : Pacific Assault
Far Cry , Jag gillade Absolut inte grafiken i det spelet. Det var Snyggt men jag gillade inte hur det såg ut hel enkelt

Permalänk
Sötast

True Crime, Far Cry, Brothers In Arms & C&C Generals

Permalänk

Roligt att det bara kommer upp toppenspel

Permalänk
Medlem

Doom 3
Brothers In Arms
C&C Generals
Star Wars: Battlefront
Half-Life 2 (EDIT: Tar faktiskt tillbaka det här! Spelet är helt underbart nu i min mening. Det är ett av dom få spelen idag som faktiskt roar mig.)