Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VertecX
Alla bilder tagna med en Sony DSC-P72.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/DSC00208.jpg

hehe, dags för lite diet och gymnastik kanske?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Musikälskare

Fler på http://www.miumu.com/phpbb/viewtopic.php?t=58&mforum=nordfoto...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Flashen eller "Jensa", tröttnar du aldrig på det där motivet?
Hehe nejdå, det är fint ut mot bron där.
Snygga solbilder också!

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av badbolll
Flashen eller "Jensa", tröttnar du aldrig på det där motivet?
Hehe nejdå, det är fint ut mot bron där.
Snygga solbilder också!

kan inte direkt flytta bron från solnedgången, lika bra att försöka göra det bästa av det, eller hur

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
kan inte direkt flytta bron från solnedgången, lika bra att försöka göra det bästa av det, eller hur

Jodå missförstå mig inte
Snygga bilder vart det iaf!

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag

/MB

Permalänk
Medlem

Schyssta närbilder, MB™. Vad har du för kamera?

flashen: hmm ett par sneda horisonter, aj aj

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av El_Ak
Schyssta närbilder, MB™. Vad har du för kamera?

flashen: hmm ett par sneda horisonter, aj aj

tackar. har bara en Nikon Coolpix 2100 nu
använder annars en Canon EOS 10D

Permalänk
Medlem

Lite bilder jag tog på streetrace idag.
Vart dom ok?

Permalänk
Medlem

Hittade en rolig spindel som var helt enorm. Naturlig storlek:

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delight
Hittade en rolig spindel som var helt enorm. Naturlig storlek:

http://www.home.no/filipsprogram/spindeln%2050%25.JPG

inte på min skärm hopas jag..

i metriskt format, hur stor var den?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delight
Hittade en rolig spindel som var helt enorm. Naturlig storlek:

http://www.home.no/filipsprogram/spindeln%2050%25.JPG

ööööhhh........:confused:

2 decimeter mellan dom längsta benen? :/

jag hoppas också att min skärm gör den större eller nåt..kör 1600x1200..

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

En annan bild på korsspindeln. Lite mer skräckinjagande:

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

Lite nya bilder från kvällens övningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delight
En annan bild på korsspindeln. Lite mer skräckinjagande:

http://www.home.no/filipsprogram/spindeln2.JPG

Usch! =( Kollar jämt och ständigt under skrivbordet efter en likadan.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

Bild ifrån helgen

/H

Permalänk
Medlem

Lite bilder tagna med min nya kamera jag köpte igår, en Nikon D50:

Permalänk
Musikälskare
Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som ser mystiska seriegubbar i badbollls bilder?

Kolla bara, det ser man ju hur klart som helst att det är en måtligt matglad gubbe som står framför en vägg med ett fönster till vänster. Inte nog med det, han har ett överklass frågetecken över huvudet... och är det inte en man med en trekantig hatt som kommer från höger. Det verkar inte vara en dans på rosor att ha en trekantig hatt, för han går med blicken ner i marken (kan vara pyramidernas heliga kraft). Ser nästan ut som dom står vid en gatukorsning p.g.a. "skarven" som är mellan gubbarna.

På bild två ser det ut som gubbe 1 (matgladingen) klottrar eller uträttar vissa behov på väggen. Verkar fortfarande vara en korsning. Men gubbe 2 (trekantig hatt) har tydigen gått hem för det finns inga tecken på andra levande organismer. Men det är klart, om han nu klottrar eller kramar svampen så gör man väll det när inger ser på. Det som en gång var ett frågetecken verkar nu vara en symbol av ett öga. Storebror?

Konspirations teorierna är många och svaren få...

Visa signatur

"Sleep is one of those funny things about being a human being" - Marshall Brain
"Mike broke the hubble, Mike broke the hubble" - Mystery Science Theater 3000
"Det finns inget som kan kallas skrot!" säger Mulle Meck, "bara gamla saker som går att använda på nya sätt. Rulla ut och rulla på."

Permalänk
Musikälskare

Luftpistol

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Power
Är det bara jag som ser mystiska seriegubbar i badbollls bilder?

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/myst1.jpg
Kolla bara, det ser man ju hur klart som helst att det är en måtligt matglad gubbe som står framför en vägg med ett fönster till vänster. Inte nog med det, han har ett överklass frågetecken över huvudet... och är det inte en man med en trekantig hatt som kommer från höger. Det verkar inte vara en dans på rosor att ha en trekantig hatt, för han går med blicken ner i marken (kan vara pyramidernas heliga kraft). Ser nästan ut som dom står vid en gatukorsning p.g.a. "skarven" som är mellan gubbarna.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/myst2.jpg
På bild två ser det ut som gubbe 1 (matgladingen) klottrar eller uträttar vissa behov på väggen. Verkar fortfarande vara en korsning. Men gubbe 2 (trekantig hatt) har tydigen gått hem för det finns inga tecken på andra levande organismer. Men det är klart, om han nu klottrar eller kramar svampen så gör man väll det när inger ser på. Det som en gång var ett frågetecken verkar nu vara en symbol av ett öga. Storebror?

Konspirations teorierna är många och svaren få...

*garvar högt*

btw, är bilderna editerade? Snygga är dom iaf, kamera?

Visa signatur

'Let's put it this way: if you need to ask a lawyer whether what you do is "right" or not, you are morally corrupt. Let's not go there. We don't base our morality on law.' - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Power
Är det bara jag som ser mystiska seriegubbar i badbollls bilder?

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/myst1.jpg
Kolla bara, det ser man ju hur klart som helst att det är en måtligt matglad gubbe som står framför en vägg med ett fönster till vänster. Inte nog med det, han har ett överklass frågetecken över huvudet... och är det inte en man med en trekantig hatt som kommer från höger. Det verkar inte vara en dans på rosor att ha en trekantig hatt, för han går med blicken ner i marken (kan vara pyramidernas heliga kraft). Ser nästan ut som dom står vid en gatukorsning p.g.a. "skarven" som är mellan gubbarna.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/myst2.jpg
På bild två ser det ut som gubbe 1 (matgladingen) klottrar eller uträttar vissa behov på väggen. Verkar fortfarande vara en korsning. Men gubbe 2 (trekantig hatt) har tydigen gått hem för det finns inga tecken på andra levande organismer. Men det är klart, om han nu klottrar eller kramar svampen så gör man väll det när inger ser på. Det som en gång var ett frågetecken verkar nu vara en symbol av ett öga. Storebror?

Konspirations teorierna är många och svaren få...

Haha allt går ju att få fram med lite fantasi
Bilderna är tagna i diskhon i mitt kök, så att det finns några seriegubbar där är nog inte så troligt.

Bilderna är inte editerade, det blåa ljuset fick jag fram genom att leka med vitbalansen lite. I övrigt bara förminskade och lagt till ram på dom..
Tagna med en minolta dimage a200.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av badbolll
Haha allt går ju att få fram med lite fantasi
Bilderna är tagna i diskhon i mitt kök, så att det finns några seriegubbar där är nog inte så troligt.

Bilderna är inte editerade, det blåa ljuset fick jag fram genom att leka med vitbalansen lite. I övrigt bara förminskade och lagt till ram på dom..
Tagna med en minolta dimage a200.

Fantasi? Phu, sånt har jag inte så den går jag inte på
Kan du identifiera vad det är för något man ser?

Visa signatur

"Sleep is one of those funny things about being a human being" - Marshall Brain
"Mike broke the hubble, Mike broke the hubble" - Mystery Science Theater 3000
"Det finns inget som kan kallas skrot!" säger Mulle Meck, "bara gamla saker som går att använda på nya sätt. Rulla ut och rulla på."

Permalänk
Medlem

jag var ute och provade pappas gamla kamera som jag fått och tog den här bilden bland annat. himla snygg effekt måste jag säga men jag skulle vara väldigt glad om någon kunde förklara den. en annan bild har fått ungefär samma effekt och ytterligare en har lite rött i två hörn. jag lyckades ha av filmen när jag skulle spola tillbaka den så flera bilder blev förstörda när jag öppnade och kollade, kan det här bero på det? känns inte så troligt om man ser till hur dom förstörda bilderna ser ut...

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Power
Fantasi? Phu, sånt har jag inte så den går jag inte på
Kan du identifiera vad det är för något man ser?

skulle kunna vara en kran i mitten som är gubben och köksskåpen ser ut som byggnader? hade det varit nån stendum deckarserie så hade de säkert kunnat interpolera fram Palmes mördare med frenetiskt knappande på en laptop ur den bilden.

iaf, tur att det finns fler som har för mycket fritid här..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Musikälskare
Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Power
Fantasi? Phu, sånt har jag inte så den går jag inte på
Kan du identifiera vad det är för något man ser?

Det är nog en blandning av många saker.
Dels så är det kanske en bit av mig, kameran, blixten, stativet, köket bakom mig..
Ja en massa saker som får dig att inbilla dig en massa saker