Permalänk
Medlem

"Bra"

Kul idé, men sidan var lite väl förvirrande.

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Medlem

Det var tufft, men på tok för jobbigt att använd apå heltid.

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

rolig, men otroligt jobbig!

EDIT: du kankse borde tipsa Telia om den!? de verkar gilla interface som är obegripliga och sidor där man inte kan navigera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madoor
rolig, men otroligt jobbig!

EDIT: du kankse borde tipsa Telia om den!? de verkar gilla interface som är obegripliga och sidor där man inte kan navigera.

WORD flera gånger om...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ASTRX
WORD flera gånger om...

Vad menas med WORD?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isbjörnen Igor
Vad menas med WORD?

Instämmer med föregående talare typ....

Permalänk
Medlem

Det här var intressant! Jag råkade klicka en gång och fick mitt straff. Visst, det var ju inte så kul att vänta i några sekunder på att få fortsätta, men när jag kom in på sidan igen så tog det mig 1,5 sekund att hitta tillbaka dit jag var innan, och det var rätt djupt in i navigationen. Slå det med klick! När man klickar så stannar man upp en liten liten stund, så att man är säker på att man klickar rätt. Med enbart rörelser försvinner det rätt fort. Tyckte det var väldigt intressant, särskilt när man läst just sånt här på högskolan och får ett konkret exempel på hur det kan praktiseras, underbart!

Permalänk
Medlem

Jobbigt. Jag som gillar att snurra runt pekaren lite när jag är på sida hamnade lätt på villovägar...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ASTRX
Instämmer med föregående talare typ....

väldigt OT, men WORD har jag alltid uppfattat som att man ska kolla stavningen...

Permalänk
Medlem

OT

Från wikipedia:

Citat:

In hip hop slang, an exclamation, often not spoken in exclamatory voice, indicating deep and complete agreement. This use originates from the Five Percenters' mantra that "Word is Bond"; an earlier form was word up. The use of the term "word" as a sign of agreement and solidarity has come into common use outside of hip hop circles.

Visa signatur

Don't jump to conclusions before the gun is loaded

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madoor
väldigt OT, men WORD har jag alltid uppfattat som att man ska kolla stavningen...

Då har du uppfattat det helt totalt fel Tror du alla hiphoppare går omkring och säger WORD till varandra för att påpeka dåligt språkbruk?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ASTRX
Då har du uppfattat det helt totalt fel Tror du alla hiphoppare går omkring och säger WORD till varandra för att påpeka dåligt språkbruk?

Beror väl på att jag umgås med väldigt få hiphoppare hehe. Nu har jag iaf lärt mig ngt nytt idag med!

Permalänk
Medlem

Funny idea.

Funkade inte i FF för mig men i IE gick det.

Permalänk
Medlem

Hah, jag kör ett rätt litet webläsarfönster på denna datorn och hela sidan syntes inte, bara den undre delen (gick inte att scrolla upp heller). Så jag såg inga knappar först, satt i fem minuter och försökte lista ut hur man skulle navigera rofl.
Sen testade jag att maximera och då gick det ju

Kul idé men jag förstår inte poängen riktigt, vad är felet med klickande?

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

häftig sida! navigationen känns mycket smidigare än med en massa klickande. man gliiider liksom genom sidan istället för att hacka sig fram.

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem

Intressanta reaktioner

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ekner
Intressanta reaktioner

Var det värt att bumpa upp tråden bara för att säga det?

Permalänk

En sak som förstörde hela var att det gick så slött, animationerna hackade fram.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isbjörnen Igor
Var det värt att bumpa upp tråden bara för att säga det?

Det tycker jag inte.

*tråd låst*

Om någon en vacker dag har något vettigt att tillföra tråden kan denne kontakta mig, så skall jag låsa upp tråden.