Login skärmen, hur slipper jag den?

Permalänk
Medlem

Login skärmen, hur slipper jag den?

Varje gång jag har startat om datorn eller dylikt, kommer login skärmen fram ändå när det bara finns 1 användare och inget lösenord.
Hur får jag bort detta? Min snabba sökning var inte till så stor hjälp.

Tacksam för svar..

Edit: Fixade problemet..

Permalänk
Medlem

hur då?

Permalänk
Hedersmedlem

Tråden får vara kvar ... skriv gärna hur du löste problemet så andra med samma problem kan få hjälp

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

mm, driot, hur fixade du till det?:S

Permalänk
Medlem

Tog bort kontot .NET Framework 1.1 hade gjort, som _inte_ visade sig i login skärmen, dock på användarkonto inställningarna visade den sig..
Var lite osäker på om man kunde ta bort den så jag skrev inte med den i första inlägget.

Permalänk
Medlem

För oss som har samma problem men inte ser att framework skapat ett konto där då?

Hade de så förut.. men efter formatering kommer jag inte ihåg hur man fixar tillbaks de som de var...

Visa signatur

[[ CPU: P4 3 ghz @ 3,4 ghz, socket 478 ]] [[ Mobo: ASUS P4C800-E Deluxe ]] [[ 3*512 mb, pc3200 ]] [[ 2 * 120 gb S-ata, 1 * 200 gb IDE ]] [[ Asus 9600SE ]] [[ Logitech Z-5500 ]]

Permalänk
Medlem

I Tweak UI finns det ett val under Logon som heter "Show ASPNET on Startup", kolla så att den inte är markerad.

Permalänk
Medlem

tack för tipset

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207