Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frink
1. ja men du förstod vad jag (och personen som skrev det först) menade va?

2. och ja sålänge man inte använder dammsugaren till att rengöra själva komponenterna genom att dra munstycket över dom så är det nog ganska lugnt

1. Naturligtvis.

2. Ja det hoppas jag verkligen att folk förstår, eller?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eilert
Dammsugarfilter har jag hört ska vara ok, själv använder jag svarta nylonstrumpor.

Hm ? Din personliga klädsmak skall vi nog prata tyst om va ? *ASG*

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

Måste väl ändå vara skillnad på dammsugare med plaströr och stålrör? Att ett stålrör kan ge urladdningar kan jag tänka mig, men inte att ett plaströr skulle göra det?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Både plast & metallrör kan avge statiska laddningar.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

Min tråd verkar vara välbesökt

Visa signatur