Permalänk
Medlem

Nya hörlurar, gamla pajj

Eftersom mina Philips HP890 har gått sönder totalt efter några månaders tejpande så behöver jag nya lurar, verkar inte som att onoff eller power säljer dem längre heller.

Nån som kan tippsa om var man kan hitta dem eller likvärdiga lurar för 500-1200 ungefär. Används endast vid datorn.

Bild på de gamla:

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

De här väl en ny model av 890:ian?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Sennheiser HD-595.

Finns på Inwarehouse för 1200 typ

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

Gillar Sennheiser HD 200 Master, 699 hifiklubben o var man nu kan hitta dom

Visa signatur

Random Stuff - Podcasten om allt och lite till! Nytt avsnitt varje torsdag.
http://randomstuff.delino.se/

Permalänk
Medlem

Skulle också rekommendera Sennheisser HD595. Har ett par HD570 där jag är grymt nöjd med ljudet och komforten finns det inga fel på whatssoever. Pga av den höga ljudkvaliteten och komforten kan man lyssna i timmar utan att få huvudvärk eller trötta ut öronen.

Och av vad jag jag hört på www.head-fi.org så ska HD595 vara bättre än mina lurar

Permalänk
Medlem

Kollade runt lite och blev ganska sugen på Sennheiser HD600, men sen så jag priset :(.
Blir nog att köpa HD595 istället, trevligare pris.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Mmmm, har själv provlyssnat ett par HD650
Grejen är den att om man verkligen vill höra skillnad mellan låt oss säga HD570 och 650 så behöver man lite diverse kringutrustning som en bra hörlursförstärkare och om man ska använda datorn, ett bra ljudkort. Man springer lätt iväg över 5000kr strecket då (exkl lurarna)

Permalänk

Köpte ett par Sennheiser HD595 på Inwarehouse häromveckan... Riktigt sköna lurar och bra ljud är det såklart också. Rekommenderas!

Visa signatur

Dell8400:3.4ghz:2gb:x850xt PE:2*74 raptors:Audigy2:Dell2005FP

Permalänk

Har ett par sådana Philips lurar underbara. Bytte dom till mig under ett LAN, jag har sett på vissa bilder att det ska finnas ett ställ som man fick till som man kan hänga dom på. Har du kvar det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Democalyps
Har ett par sådana Philips lurar underbara. Bytte dom till mig under ett LAN, jag har sett på vissa bilder att det ska finnas ett ställ som man fick till som man kan hänga dom på. Har du kvar det?

Jo, de är underbara, tänkte förlänga min prenumeration på M3 så man fick ett par till sånna lurar men gjorde aldrig det :(. Stället har jag kvar, knappt använt ;).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Jo, de är underbara, tänkte förlänga min prenumeration på M3 så man fick ett par till sånna lurar men gjorde aldrig det :(. Stället har jag kvar, knappt använt ;).

Skulle du kunna skänka/sälja det? ^^