Sweclockers förskingrar priserna i tävlingen...

Permalänk
Medlem

Sweclockers förskingrar priserna i tävlingen...

...Sa en polare till mig. Jag sade att han GIVETVIS har fel, och att vinnarna i lagringstävlingen kommer att presenteras inom kort.

Han sa att det var litet väl länge sedan tävlingen avgjorts, och var litet nervös att det hela glömts bort, då förklarade jag för honom att en moderator sagt detta till mig!

Polaren blev litet lugnare, han vet ju att jag är en gammal trogen SWECare, men han är fortfarande lätt undrande...

*Inskrivet av Coltrasten*

http://www.sweclockers.com/tavling/maxtor/

*inlägget redigerat av Coltrasten*

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem

.....ok??

Visa signatur

---

Permalänk

Måste bara hissa intresseflaggan på topp här!

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pa1983
var är facktan som säger att swec förskigrar priserna??

Har man dyslexi, kanske man skall undvika de lite svårare orden :<

Visa signatur

Move.L #BEEF, $4 -- Värkar är något kvinnor har innan de föder barn, visst verkar det konstigt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gryzor
Har man dyslexi, kanske man skall undvika de lite svårare orden :<

he jag har en ide!

Vi kanske skulle dela upp samhället så Ni NORMALA kan ha eran lilla ö nånstans där ni kan vara NORMALA så kan ju vi som har dyslexi bo på en ö och andra mänsikor med andra egenskaper bo på en annan ö osv osv så får vi se villka som klarar sig bäst om 100 år eller så?

Har själv dyslexi och troligen för ajg har fåt diagnosen symtom på aspergers syndrom villket ger mig en obalanserad begåvnigskurva och det är troliga orsaken till min dyslexi enligt läkarna då jag har nersat funktion i vänster hjärnhalva.
Dock kan jag leva med det då jag har mycket högre utväklade funktioner i höger hjärnhalva än ni normala mäniskor villket gör att jag har högt utväcklad logick tex. Kan memorera bilder och minnas dom mer koreckt än Normala mänsikor.
Lösa problem like pussel etc mycket snabbare osv osv.
Har allmänt bättre förmåga att tolka och processa vissuela intryck än normala mäniskor.

Vi kan ju ta ett litet citat från en på Gentoos forum som lider av aspergers syndrom
“If it wasn't for people like us, the rest of you would still be in caves talking to each other.”

Vad han menar med det är följande.

Flera historiskt kända karacktärer led eller led troligen av syndrom som asperger. En del ser det som ett problem men det kan också vara en styrka om man använder det rätt.
Det är vanligare bland män och specielt bland personer med högre utväcklat inteleck (IQ)

Kan ju tillägas att i silicon valy i USA bor det fler mäniskor med asperger pär invånare än någon annanstans i världen.
Så tror itne du suttit vid en PC så som dom ser ut i dag om det inte vart för folk som oss.

En dator kan man lära stava utan någon intligens så vad säger det troru?

Hur tror du dom där öarna ser ut om 100 år nu troru? Villka är högst utväcklade då? kan ju tilläggas att aspergers syndrom tex är ärftligt så extremt vanligt att barn som växer upp i silicon valy tex har det då båda färäldrarna har mycket störe skans att ha det där än någon annastans i världen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gryzor
Har man dyslexi, kanske man skall undvika de lite svårare orden :<

Skojjar du eller? Hoppas för din egen skull att du var ironisk iaf..

Åter till topic eller?

Visa signatur

Superlim

Permalänk
Medlem

Vilka vann egentligen den förra tävlingen?
Man kan ju nästan inte låta bli att bli lite konspiratorisk...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pa1983
var är facktan som säger att swec förskigrar priserna??

Nej, självfallet förskingrar inte swec priserna. Skulle ju vara fet katastrof om nåt sånt kom ut! Lätt så inte värt det. Fast måste säga att dom e en aning lata med att presentera vinnarna... ...vet inte hur många veckor det var sedan tävlingen avgjordes.

...OCH VAR ÄR HÅRDDISKARNA!!! ...OCH MOTIVATIONERNA!!!!

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Avstängd

och det här har något o göra med överklockning?

eller kylning kanske ?

Permalänk
Hedersmedlem

Se http://www.sweclockers.com/tavling/maxtor/
Där presenteras sedan ett par veckor tillbaka vinnarna i tävlingen och deras vinnande bidrag.

För ytterligare frågor kontakta Edin på edin@sweclockers.com eller på telefon 08 - 50001590.

*Tråd låst*

Visa signatur