MS Zune Windows Theme

Permalänk
Medlem

MS Zune Windows Theme

Microsoft har lagt ut ett nytt Windows tema som jag tyckte var ganska trevligt gillar svart och orange och det var gratis, ta en titt själv o prova.

http://www.zune.net/en-us/meetzune/device.htm

Direkt nedladdningslänk:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=75078

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem

Najs, tyckte om det. Tack!

Permalänk

Se upp för denna då den innehåller skräp.Det är tyvärr inte väldens skarpaste bild....

Visa signatur

" You gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? " - Mr. Blonde

Permalänk
Medlem

Läste första inlägget och blev munter, andra också men så läser man tredje. Gabriel Shear, menar du att microsoft skickar med någon form av badware?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Synd att de förstörde hela temat med en orange startknapp

Permalänk

för dig som inte tycker om den orange startknapp. Så kan jag säga att det bara är att ladda ner windows temat som kom ut för några dagar sedan. Den ändra ändringen från det är att startknappen här är orange.

www.alltomxp.se och scrolla ner lite.

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7

Permalänk

Jag gillar temat! Enda nackdelen var att jag var tvungen att stänga av "klick"-ljudet som XP alltid aktiverar när man ändrar tema. "Börja utforska".. klick, klick, klick. Tycker att den oranga färgen passar bra till den mörkgrå, så jag är nöjd. Bakgrunden måste dock ändras.. urrk!

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."

Permalänk

Nja,blev skeptiskt över detta då mitt antivirusprogram (Kaspersky) fick tokspel av infekterade filer.

Är det ingen annan som har fått reaktioner ifrån antivirusprogrammet eller var det endast jag?

Visa signatur

" You gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? " - Mr. Blonde

Permalänk

Screenshots?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hampesweden
för dig som inte tycker om den orange startknapp. Så kan jag säga att det bara är att ladda ner windows temat som kom ut för några dagar sedan. Den ändra ändringen från det är att startknappen här är orange.

www.alltomxp.se och scrolla ner lite.

Tackar och bockar!!

Brilljant tema av microsoft

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gabriel Shear
Nja,blev skeptiskt över detta då mitt antivirusprogram (Kaspersky) fick tokspel av infekterade filer.

Är det ingen annan som har fått reaktioner ifrån antivirusprogrammet eller var det endast jag?

Jo den reagerade också men då klickade jag bara på terminate och så var installationen klart... Sedan var det bara att välja tema:D

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man ändrar bara START knappen ?

*EDIT* Fixade själv

/Homer_S1

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hampesweden
för dig som inte tycker om den orange startknapp. Så kan jag säga att det bara är att ladda ner windows temat som kom ut för några dagar sedan. Den ändra ändringen från det är att startknappen här är orange.

www.alltomxp.se och scrolla ner lite.

någon som kan posta en direktlänk?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Homer_S1
Någon som vet hur man ändrar bara START knappen ?

*EDIT* Fixade själv
http://img235.imageshack.us/img235/9012/buttontq1.png

/Homer_S1

Skulle vara bra om du kom ut med förklaringen för dom som inte vet och vill göra det

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babel haffo
Skulle vara bra om du kom ut med förklaringen för dom som inte vet och vill göra det

Enklast är att använda sig av tClock då kan man ha en egen text eller använda sig av en BMP bild om jag inte missminner mig.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.