Permalänk
Robot

Rally körning

Tänkte dela med mig av denna skönheten, kom på att kan ju lägga upp den så andra får se den, mycket fin bygge. Det som sitter på är En icke force feedback ratt med pedaler till PS1, eftersom det var då vi byggde den, funkar till PS2 också, testat

Stol, Kenneth Hansen Rallycross Special / fått den stolen gratis, min styvfar är mekaniker åt han)

sorry att bilderna är så dåliga, ska ladda upp mer bilder någon där när jag hinner, lite trångt om utrymme uppe på vinden också att ta bilderna

Besök albumet: Rally körning av MadeByMe

Permalänk

kan du inte ta en bild där hela grejjen syns?

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Avstängd

hm, funderat på nåt liknande, har tyvärr inte riktigt plats än, men om farsan inte hinner skrota sin gamla saab, så ska ja knycka förarstolen... ratt har jag redan, fast ska nog skaffa en ny i så fall... men då blir allt pc istället, då jag har ett antal skärmar över

Permalänk
Medlem

@ moose lord. Jo jag ska det kommer!

@ yeahman Låter nice, på mitt "chassie" så kan jag ju byta ratten och pedalerna till och ratte om jag nu vill det till pc

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

Altså men va fan villket skryt : Stol, Kenneth Hansen Rallycross Special / fått den stolen gratis, min styvfar är mekaniker åt han)

Visa signatur

Athlon 64 X2 4800+ , Club 3D 8600GT Ultra , 2 GB 667 MHz , Asus M2N-X ,Zalman Cpu Cooler,Glacial Power 550W,WD 320GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av catafish
Altså men va fan villket skryt : Stol, Kenneth Hansen Rallycross Special / fått den stolen gratis, min styvfar är mekaniker åt han)

Yepp, såklart man måste skryta när man känner en världsstjärna!

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

haha! helt ratt!

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display