Permalänk
Medlem

Packard Bell

Det är så att jag satte på min bärbara och då kom min lille bror medans jag hämtade min mus lyckades han trycka på några knappar och gjorde så att skärmen blev mörkare =/.
Jag har inte lyckats få tillbaka som den ska vara nån som vet eller har haft samma problem ?

Edit: samma dag innan körde jag "cs" och hade 100fps och nu när jag starde cs så kan jag inte ha mer en 60fps =/ och jag har testat att uppdatera drivrutinerna men verkar inte vara nåt med det.

Tack!

Permalänk
Medlem

brukar vara typ fn+f2 eller så.... kolla efter på tangentbordet efter knappar med små solar på så håller du ned fn tangenten samtidigt som du trycker på den med den större solen ett par ggr...

fps droppet kan ha med hur varm datorn är att göra.... längesedan du rengjorde?

Visa signatur

i7 2600K, 16GB 1600, 120 GB Intel 320, 2 TB Raid 1, Antec 300, W7 Pro - Arbetsstation CAD, 3ds Max, Vray, AE, CS5
MacBook Air 11,6 2010, 1,4 GHz, 4GB, 128 SSD - Resekamrat och soffsurfande

"Det man inte har i huvet får man ha i plånboken"

Permalänk
Medlem

Alltså vart bor du? aja slänger en kyss iaf ^^ ta emot den.
Tack som fan ! nu behöver jag inte åka imorron till onoff :P.
Tack igen och nu när jag höjde som du sa på lilla "Solen" så blev de ljust och 100 fps TACK IGEN!

Permalänk
Medlem

jag har bott nästgårds från rågsved i bra många år... man hjälper väl de sina...

bra att det löste sig!

Visa signatur

i7 2600K, 16GB 1600, 120 GB Intel 320, 2 TB Raid 1, Antec 300, W7 Pro - Arbetsstation CAD, 3ds Max, Vray, AE, CS5
MacBook Air 11,6 2010, 1,4 GHz, 4GB, 128 SSD - Resekamrat och soffsurfande

"Det man inte har i huvet får man ha i plånboken"