Övriga ämnen återlanseras

Permalänk
Medlem

Yaay! Inte en dag för tidigt

Tack!

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem
Permalänk

Weeeeeeeee äntligen är dagen här!

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Äntligen har det kommit tillbaks! Älskar er Sweclockers som man längtat!

Permalänk
Medlem

mumma!

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

Underbart! Perfekt för sommarjobbet

Visa signatur

Angelheaded hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night

Permalänk
Medlem

Hah! Kanske skulle gräva fram det gamla kontot dårå.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem

Extremt bra initiativ, jag har saknat ÖÄ.

Väldigt bra också att man måste ha varit medlem ett tag för att kunna skriva. Var många som bara skapade konto och spammade förut.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Välkommen tillbaka mitt kära ÖÄ

Permalänk

jaaaaa

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Avstängd

Härligt härligt härligt!

Visa signatur

Chassi: Antec 300 ][ CPU: AMD FX 8320 4,2Ghz ][ Kylning: Zalman CNPS14X ][ Ram:8,00 Gb DDR3 1600 ][
Moderkort: ASUS M5A99 ][ Skärm: ASUS MX279H ][ Grafik: ______ ][ Psu: Corsair CX600M ][
SSD:OCZ Vertex plus 120gb

Permalänk
Medlem

Underbart

Har saknat den gamla ÖÄ-tiden på Swec

Permalänk
Medlem

Nice, inte för att jag var speciellt aktiv på ÖÄ tiden

Varför står det att akademiska ämnen har 9531 inlägg?

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellwing
Nice, inte för att jag var speciellt aktiv på ÖÄ tiden

Varför står det att akademiska ämnen har 9531 inlägg?

För att det finns sammanlagt 9531 inlägg i den forumsdelen?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Aha! Det var visst några gamla trådar gömda där

Tyckte det var lite väl snabbt att göra 9531 inlägg nu på morgonen

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellwing
Aha! Det var visst några gamla trådar gömda där

Tyckte det var lite väl snabbt att göra 9531 inlägg nu på morgonen

Äh, folk har ju längtat efter ÖÄ.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Nja... När jag reggade mig fanns det inget ÖÄ. Och det känns som om ÖÄ kan ta bort focus från andra forumdelar. En sådan erfarenhet har jag från andra forum. Som exempel att i ÖÄ läggs det ett nytt inlägg/ny tråd varje minut, medans i andra forumdelar läggs det ett inlägg/skapas ny tråd en gång i månaden. Detta blir ett problem då någon reggar sig just för sitt stora datorintresse, men tröttnar väldigt snabbt då alla swec medlemmar hänger i ÖÄ. Detta är bara min tanke och jag hoppas verkligen inte att det kommer hända. Men jag är fortfarande väldigt skeptisk.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Wooooo, yeeess!

Det här är den bästa nyheten på länge, fyfan vad jag har längtat.

ÖÄ FTW!

tack moderatorena, nu ska vi kramas i ÖÄ!

Visa signatur

jag reserverar mig icke för felaktigheter i ovanstående inlägg citera för svar tack
Jag har en dator...

Permalänk

Vore det inte kul om det las upp några riktiga klassiska trådar från gammla ÖÄ.
Photoshopa husdjur, stalker-tråden m.m
Fanns mycket som skulle vara roligt att ta sig en titt på igen
Trevligt initiativ med nya forumdelen. 3 månaders gräns för medlemmar låter kort men funkar det så gör det ju ingen skillnad!
Happy ÖÄ-dag.

Visa signatur

Barton +2500 @ + 3200 ][ Radeon 9700Pro ][ 2x120 Seagate ][ Asus A7N8X Deluxe ][ Twinmos 2x512 ][ Samsung 913N ][Tagan 480W]

Permalänk

Äntligen Det här har jag väntat på länge!

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Medlem

WIN! I am detecting it!

Visa signatur

"With a rubberduck one's never alone"

Permalänk
Medlem

Äntligen är det värt att Sweca igen.

Permalänk
Medlem

fy fan vad trevligt! Vart är Liv&Helvete?

Permalänk
Medlem

Toppen

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Riktigt najs!! Skitbra idé att man måste ha varit medlem ett tag för att få tillgång till forumet!

Permalänk

Varför?
Det finns väl betydligt bättre ställen att diskutera på.

Jaja, jag ger det ett par månader sen kommer nog moderatorerna tröttna på att hålla koll på snorisarna.

Visa signatur

Ruby (on rails) är fint!

Permalänk
Medlem

Tycker ni skulle satt gränsen på 6 månader då tänker man en extra gång innan man larvar sig.

Har inte saknat ÖÄ alls och det finns som sagt bättre ställen men visst kanske blir nåt att läsa där när man har tråkigt.

Permalänk
Medlem

känns onödigt, fragbitefolket lär börja flockas här nu.
men kan alla sköta sej som vanligt så ere väl bara kul

Permalänk
Medlem

Detta har vi väntat på!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
fy fan vad trevligt! Vart är Liv&Helvete?

Han lämnade nyss det superhemliga forum vi "rävar" hängt på efter ÖÄ stängde. Men vem vet, han kanske tittar in här igen.