Permalänk

Tabula Rasa beta

Jag har fått ett Betakonto för Tabula Rasa. Playtime i EU är fredag 17.00 till måndag 02.00 och måndag och onsdag 17.00 till 02.00 så jag har inte hunnit testa det ännu. Ska bli kul att testa ett nytt MMO iaf och om det är bra är det kul att vara med från början och inte börja 2 år efter alla andra.

Någon mer som fått Beta? Står annars att dom recruitar nu så det kanske finns en möjlighet att få om ni ansöker nu.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

Signa precis up för beta.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

har signat upp mig till betor hos alla stora mmorpg de senaste 6-7 åren men aldrig nånsin lyckats komma in i nån förrutom stress tests.. Får hoppas man kommer in på den här betan då men har inga stora förhoppningar

Permalänk
Medlem

Kom också in på betat, har dock bara spelat en liten stund och kan nu säga att det är dålig grafik och känns inte speciellt skoj i helhet heller men ska testa vidare och se om det blir roligare lite längre fram.

Skriv gärna vad ni tycker om spelet.

/Merkkan

Permalänk
Sötast

Spelat c:a en timme änsålänge... var inget som grep mig direkt....får se om jag loggar in igen

Permalänk
Medlem

Läste den här tråden och kollade mailen, hade också fått invite. Ska bli intressant och se hur det är.

Permalänk
Medlem

Inte fått någon invite här tuvärr, även jag reggade upp på betan för måånga månader sedan, trist.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

såg detta för något år sedan och tänkte då att jag måste signa upp mig för betan och testa sen när det kommer igång.

Men eh... orkar inte det nu så ni får meddela sen hur det är

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Inte fått någon invite här tuvärr, även jag reggade upp på betan för måånga månader sedan, trist.

Det var bara en-två månader sen jag reggade mig för betan så det var underligt. Jag måste fått förtur av någon anledning eller också försvann din anmälan i cyberrymden. Jag har för mig att jag fyllde i massa information om vad jag gillar för spel och vad jag har för dator så kanske fick jag förtur för att mitt system är sällsynt eller något.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

Testade att regga upp igen men kan ej ^^ säger att jag har redan gjort det en gång, var sugen på att testa spelet då jag vill gärna ha ett nytt FPS eller 3PS i detta fallet ^^.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Nu har jag spelat en timme och har inte sågat det ännu Kan meddela att man måste skriva /global i chatten och sedan mellanslag innan man kan skiva.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Entusiast

Detta spelet är helt underbart kom in i closed beta för några veckor sen. dock inte lirat så mycket, men helt klart grymt skön gameplay, mycket annorlunda från andra mmo.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Det är väldigt mycket samma som wow. Man dödar npcs, levlar, väljer attribut questar och springer runt i en stor värld. Har inte stött på några instanser så vet inte om det finns. Än så länge tycker jag grafik är bättre än wow och jag tycker det är roligare att skjuta än att slå. Det avgörande för om spelet blir värt eller inte för nig är om det är bra pvp när man kämpat sig upp i levlarna och inte som i wow helt värdelös pvp så att folk som nått maxlevel bara börjar om på en ny gubbe. Man måste ha ett mål att arbeta mot omd et ska vara värt att kämpa sig genom levlarna

Någon som fattat när spelet ska släppas på riktigt?

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

Har precis fått upp ögonen för det här spelet och det verkar riktigt lovande! Älskar utseendet på karaktärer/vapen och miljöerna. Skrev precis upp mig på beta så får se om man kommer in. Är gammal AO lirare och sedan man slutat spela det har jag inte hittat nåt nytt bra sci-fi MMO. Tabula Rasa verkar vara precis vad man letat efter!

Antonsson ingen vet nog när det släpps.

Permalänk
Medlem

Account ?

Om det när någon som inte är speciellt förtjust i spelet så skulle jag jätte gärna ta över ett account, då jag har är jätte peppad på detta spel.

Permalänk
Medlem

Har en beta nyckel över om nån vill testa fick 2. skicka ett pm
Update Nyckeln utdelad nu.

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Spelade detta för 4ish månadersen och är helt ok, skulle inte betala för det med rätt kul med ett skjutar mmo.

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Har precis fått upp ögonen för det här spelet och det verkar riktigt lovande! Älskar utseendet på karaktärer/vapen och miljöerna. Skrev precis upp mig på beta så får se om man kommer in. Är gammal AO lirare och sedan man slutat spela det har jag inte hittat nåt nytt bra sci-fi MMO. Tabula Rasa verkar vara precis vad man letat efter!

Antonsson ingen vet nog när det släpps.

you and me both

lvl 200, 20 shadow lvls, 19 alien lvls doktor 220/19 lirade i runt 3-4 år.

Efter att ha spelat tabula rasa så kan jag bara säga att detta är så nära man kommer AO, speciellt Shadowlands. Så om du är ute efter nått liknande så gör mig sällskap i detta när det släpps :_)

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II