Permalänk
Medlem

En T-Qualizer

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Jag tror inte det finns en audi som har mindre än 80 liters tank Och alla mina bilar jag haft hade 60 liters tank.

65L delad tank har den;) Dock har den 350hk så den sörplar ducktigt. Även trasig efter att jg sommna vid ratten. Får be att Audi inte tar mer än 20k för att laga min älskling.

Permalänk
Medlem

Lite Biltema kraffs

Permalänk

Får väll också posta här igen då, även fast sakerna inte kommer förrens typ på onsdag.

Saker till mig:
Leadtek GeForce WinFast PX8800 GT 512MB

Edit: Glömde, köpte Supreme Commander samt

Supreme Commander: Forged Alliance

Helt klart dem bästa spelen sen Total Annihilation!

Saker till min (yngre) bror:
Playstation 3 40GB

Extra kontroll till PS3

Skate till PS3

Motorstorm till PS3 (whaat? )

(Det till min bror betalde i dock inte jag, men beställde gjorde jag så dem får vara här i tråden ändå.)

Visa signatur

Permalänk

Ett paket med Stylus Pack ISP-35 (SE M600i stylus pennor)

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Medlem

Denna, återkommer när jag valt lite filmer att beställa
Tar gärna tips!

Tar gärna tips, ska ju iaf utnyttja 5 filmer av microsoft så där faller dessa bort:

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
65L delad tank har den;) Dock har den 350hk så den sörplar ducktigt. Även trasig efter att jg sommna vid ratten. Får be att Audi inte tar mer än 20k för att laga min älskling.

Jag har 63liter i mitt blå audiskåp jag
Hur kan man somna i en så rolig bil???? Va rädd om den!

Visa signatur

ASUS ROG Strix z390-F Gaming__Corsair Vengeance 32GB
Intel i9 9900K+NZXT Z73__ASUS TUF GAMING RTX 3080 OC
2xM.2 512GB 1xM.2 1TB + 2,5TB ssd:er_Corsair HX1000i
LIAN LI O11D XL__ASUS ROG PG348Q_ASUS ROG CHAKRAM
Logitechprylar: G25, Z-4, G815 TACTILE

Permalänk
Medlem

Inhandlade en PA2V2

och ett par Beyer DT770 Pro/80 som dyker upp vilken dag som helst

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Medlem

Dessa två nu också då.
Hur fan ska man kunna surfa på hemsidor utan att handla filmer liksom, hddvd lockar ju en som fan

Transformers får köpas i Butik då ingen webbutik med snabb leveranstid, får ju spelaren imorgon, så känns lite surt utan en film, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

4 nya vinterdäck till 740:n

Permalänk
Medlem

*Lycka*

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Medlem

HP w2207h:

Med en DVI-HDMI kabel.

Permalänk
Medlem

Mivitotal Plus

ON 100% Whey Protein

Jo, en sak till: ett hus :D. Fast det har jag ingen bra bild på ännu.

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av logoz
http://www.evitamin.se/files/hela_mivitotal.jpg Mivitotal Plus

http://www.evitamin.se/files/whey_new_5lb_straw.jpgON 100% Whey Protein

Jo, en sak till: ett hus :D. Fast det har jag ingen bra bild på ännu.

Var bara tvungen att kommentera. En patient i förra veckan som jag hade hand om hade ätit Mivitotal Plus och hela tungan och halsen hade svullnat upp. Allergisk reaktion. Pumpades full på betapred.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Var bara tvungen att kommentera. En patient i förra veckan som jag hade hand om hade ätit Mivitotal Plus och hela tungan och halsen hade svullnat upp. Allergisk reaktion. Pumpades full på betapred.

Då vet jag vem jag ska vända mig till om flabben korkar igen Fast jag tror det är lugnt, syrran som är allergisk mot mångt och mycket klarar den galant. Får börja med en liten dos...

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Avstängd

inhandlade lite småt och gott igårkväll ^^
5780kr totalt (fick lite rabatt då jag är lite stammis på billjudsidan hos säljaren

JAMO S-708

Onkyo TX-SR505E

kommer ladda upp egna bilder sen när dom står där dom skall för tillfället.
extremt underbart ljud i både högtalare och receiver.
kan inte vänta tills dom är inspelade ordentligt

EDIT:
la till märkes och modellbetäkningar. råkade glöma dom XD

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W

Permalänk
Musikälskare

Lägenhet på 40 kvadrat

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Lägenhet på 40 kvadrat

hehe jag slår dig på 4 kvadrat ^^
tillträde den första nästa månad. när flyger du om man får fråga?

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W

Permalänk
Medlem

Kände att jag hade lite dåligt minne så det blev:

1GB DDR2 SO-DIMM

2GB DDR2

512 MB

512 MB

4 GB till det facila av ~1000 kr.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Köpte en sådan här mot förkylning.

Men den hjälpte inte. Blir alltid lika lurad av naturläkemedel...

Permalänk
Inaktiv

RedFLip serenity är ju svinbra! Speciellt om man följt serien firefly

ZALMAN ZM460-APS
680kr
Dustinhome

Ska erstätta mitt tagan easycon 430watt som pajade för ngn vecka sen. Hoppas det är lika tyst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
RedFLip serenity är ju svinbra! Speciellt om man följt serien firefly

ZALMAN ZM460-APS
680kr
Dustinhome

http://www.quietpc.com/nz/images/zm460apsparts.jpg

Ska erstätta mitt tagan easycon 430watt som pajade för ngn vecka sen. Hoppas det är lika tyst.

I know
Just därför jag är sugen på att se den i HD, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Mina första riktiga högtalare:) Som 17 åring:)

Och en lite billigare stärkare

RedFLip: Serenity och Firefly är nog det bästa jag sett i sci-fi genre någonsin! Ganska avis på dig! Hoppas den nån gång i framtiden kommer på Blu Ray

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ToWy
inhandlade lite småt och gott igårkväll ^^
5780kr totalt (fick lite rabatt då jag är lite stammis på billjudsidan hos säljaren

JAMO S-708
http://img174.imageshack.us/img174/2847/s708antraciteshapeqz7...
http://img174.imageshack.us/img174/2609/s708antracitehl2.th.j...
Onkyo TX-SR505E
http://img257.imageshack.us/img257/7859/onkyotxsr505efrontuz7...
http://img142.imageshack.us/img142/9329/onkyotxsr505ebackpt5....

kommer ladda upp egna bilder sen när dom står där dom skall för tillfället.
extremt underbart ljud i både högtalare och receiver.
kan inte vänta tills dom är inspelade ordentligt

EDIT:
la till märkes och modellbetäkningar. råkade glöma dom XD

Får gärna skriva o berätta vad du tyckte om Jamo högtalarna.... är jävligt sugen på att byta mina dynavoice

Aki||es: Har dom där Dynavoice F´6:orna som du beställde... helt underbara när det gäller elektronisk musik... inte lika bra till hårdrock dock..

Permalänk
Avstängd

Ett Sunsway/ST Lab eSATA (SiL3531) kort i PCI-E 1x format.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk

Aki||es: Har dom där Dynavoice F´6:orna som du beställde... helt underbara när det gäller elektronisk musik... inte lika bra till hårdrock dock..

Tur att ja inte lyssnar så mkt på hårdrock:)

Men jag hoppas på sjukt stor skillnad mot mina logitech z-5400:)
F6: orna är la bra för en nybörjare i "hemmabio" investeringar?:) Är du nöjd med dom?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Tur att ja inte lyssnar så mkt på hårdrock:)

Men jag hoppas på sjukt stor skillnad mot mina logitech z-5400:)
F6: orna är la bra för en nybörjare i "hemmabio" investeringar?:) Är du nöjd med dom?

För att vara så billiga så har de en helt enormt bra ljud. Det är som sagt bara basen som saknar lite i styrka.... och viktigaste av allt.. Mina grannar hatar dom som pesten Lite 94 dance techno i form av Pandora funkar mycket bra på dessa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
För att vara så billiga så har de en helt enormt bra ljud. Det är som sagt bara basen som saknar lite i styrka.... och viktigaste av allt.. Mina grannar hatar dom som pesten Lite 94 dance techno i form av Pandora funkar mycket bra på dessa

Ska man kompletera lite senare när ja har pengar med en bas?

Tack för infon, sjukt sugen på dom nu, får dom nästa vecka:(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Ska man kompletera lite senare när ja har pengar med en bas?

Tack för infon, sjukt sugen på dom nu, får dom nästa vecka:(

Jupp, en bas hade varit mycket bra. Dynavoice beslutade tyvärr att det inte skulle finnas någon subwoofer i F6 serien (varför kan man fråga sig). Så du får nog titta på en Proson eller liknande i samma prisklass.