Permalänk

Duger det?

Edit: Fy fan för att vara sen, eller kan jag få en ungkarlspoäng för snus, öl och en dunk med...

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk

Vad vill se för bild för att jag skall få se en Supermotard? Inget moped-tjafs, utan en riktig hardcore supermotard! Hint: CR500

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

AHA! det har gått mer än 3h sedan sista posten så vi fortsätter tävlingen.

Jag vill se ett par kalsonger och strumpor nedstoppade i en chipspåse!

Visa signatur

"With a rubberduck one's never alone"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

par timmar till:P vill gärna se en komplett säsons av the simpsons eller family guy:)

Permalänk
Medlem

Vad sägs om 3 säsonger?

Det börjar röra sig mot vinter tider jag vill se en swecare i full vinter outfit, mössa vantar å halsduk osv

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

3 timmar har gått.

Vill se en SweC:are stå utanför Skolan/Jobbet så man ser namnet på Skolan/Jobbet, samt att SweC:aren är med på bild så klart..

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

underbart, älskar family guy:D
hm synd ja int har bilden utifrån skolan med mig på:/

men nu vill ja se ngn's privata dvdsamling, skitsamma om det e HDDVD/BlueRay eller "lågupplöst skit" (vanliga)

Permalänk
Medlem

jag vill se en sovande hund!

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk

jag vill se en sweclockare som liger i en hängmatta

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk

Känns som adde_2000 får ta och leta fram ett papper och en penna till nästa bild för jag hade inte godkänt den där om jag vart domare. tyvärr =(

Visa signatur

PC:Intel i9 12900K, 32 GB DDR5, 4*2TB Corsair MP600 Pro, Nvidia 3090 FE, Win 11, Corsair HydroX, ASUS PA32UC & Aorus AD27QD | Kamera: Nikon D610 | Server: i5, 32GB, 7*18TB Debian

Permalänk

attans mormors hund e inte hemma nu

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk

Då vill jag se en vattenfylld pet-flaska som står uppåner på golvet:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Går jo inte att få den att stå av sig sj om det var meningen.

Om den är giltig så vill jag se en tänd zippo tändare.

Edit: vände på bilden.
Edit: Vem har senaste Poäng listan.

Visa signatur

Intel Core™ 2 Duo E8600 3,33GHz//HyperX PC6400 4096MB//GeForce 9600GT//2x Samsung SpinPoint F1 1TB//Antec Sonata III (3D Mark o6 = 11477)

Permalänk

dålig veke men en liten låga i alla fall ^^

jag vill se två ben som är ihopsatta med bandage

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Medlem

Såhär på morgonkvisten så vill jag se er frukost!

Permalänk
Medlem

Vill se en orange bil.

Visa signatur

Intel Core™ 2 Duo E8600 3,33GHz//HyperX PC6400 4096MB//GeForce 9600GT//2x Samsung SpinPoint F1 1TB//Antec Sonata III (3D Mark o6 = 11477)

Permalänk
Medlem

Jag vill se en kotte! (Definiera själv..)

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Medlem

Ok här har jag räknat ihop allt sen senaste listan(TILLS NU). Hoppas att det är rätt.

12 poäng: hoz
11 poäng:
10 poäng:
9 poäng:
8 poäng:
7 poäng: xplod
6 poäng:
5 poäng: kazen, kicken, SirMacke

4 poäng: kax, ficklampa, Mr. Bravo, BoBo,NightFlash, matte54

3 poäng: dinmin, largoplz, hollywoodstar, mied0, phalle,-=FULLMOON=-,adde_2000

2 poäng: likkwiq, inexi, redbull, xtro, oskar000, ttompaa, chif, Mr-Ed, kerberos, ¤Reason¤, AMDBoss,

1 poäng: str8forthakill, linkzar, whalle, galactus, jimjavel, jobbbin, loki, kurtan, zuqr, ndl, rich, vegeta_ssh, tantanx, glemmy, tcntad, Zipfer, Leeloo, judge, SueCia, flottnacke, bergmanman,varget, SteFFoo, Dedde,

Visa signatur

Intel Core™ 2 Duo E8600 3,33GHz//HyperX PC6400 4096MB//GeForce 9600GT//2x Samsung SpinPoint F1 1TB//Antec Sonata III (3D Mark o6 = 11477)

Permalänk

Jag vill se fisk, i valfri form.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

En fisk kommer här.

Nu vill jag se två motsatser.

Visa signatur

01 [ASUS Z170PRO-G] [ i7-6700K] [MSI GTX 1080]
02 [MacBook Pro 13" 2017]

Permalänk
Medlem

http://www.frm.nu/dump/176/DSC00081.jpg

edit: Skit!
Var ju hela 10 minuter för sen. Borde uppdaterat mitt inlägg. Låter länken ligga kvar.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Nu blev det dubbla motsatser, canon <-> nikon, system <-> pocketkamera

Duger? I så fall vill jag se ett portabelt TV-spel! Bonus om det är typ game n watch eller samma tidsera

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk

Fan folk, önska lite grejer jag har hemma också

Jag vill se ett gäng Bond-filmer på en badhandduk.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Nu vill jag se någon med kläderna på bakofram.
Det ska minst vara tröja, byxor och skor.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Min flickvän med kläder på bakofram. (Namnet syns lite dåligt men det finns där, zooma om ni känner tvivel )

Jag vill nu se en stor skål med lördagsgodis.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
http://static.pici.se/pictures/LDFUfuibb.jpg
Min flickvän med kläder på bakofram. (Namnet syns lite dåligt men det finns där, zooma om ni känner tvivel )
...

Najs flickvän du har bergmanman, som ställer upp på detta utvik!

Fasiken camran funkar inte, så kan inte skaffa skålen med lördagsgodiset
Upp till ngn annan...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Min typ av lördagsgodis

Nu vill jag se en limpskiva med leverpastej, ost och smörgåsgurka!

13 poäng: hoz
12 poäng:
11 poäng:
10 poäng:
9 poäng:
8 poäng:
7 poäng: xplod
6 poäng:
5 poäng: kazen, kicken, SirMacke, ficklampa

4 poäng: kax, Mr. Bravo, BoBo,NightFlash, matte54

3 poäng: dinmin, largoplz, hollywoodstar, mied0, phalle,-=FULLMOON=-,adde_2000

2 poäng: likkwiq, inexi, redbull, xtro, oskar000, ttompaa, chif, Mr-Ed, kerberos, ¤Reason¤, AMDBoss,zipfer, bergmanman

1 poäng: str8forthakill, linkzar, whalle, galactus, jimjavel, jobbbin, loki, kurtan, zuqr, ndl, rich, vegeta_ssh, tantanx, glemmy, tcntad, Leeloo, judge, SueCia, flottnacke, varget, SteFFoo, Dedde, glemmy

Permalänk
Medlem

Tretimmarsregeln dårå!

Jag vill se en cool ficklampa! =D

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk

Jag vet inte om den är så "cool", men eftersom den är tillverkad av en toalettpappersrulle och en lysdiod så borde ju poängen tillfalla mig.

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Jag vet inte om den är så "cool", men eftersom den är tillverkad av en toalettpappersrulle och en lysdiod så borde ju poängen tillfalla mig.

MVH laggarbacken

Hemmagjorda gadgets är alltid coola... Går hem hos mig iaf ! Välj tema

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller