Permalänk
Medlem

Hellgate: London

Förbeställde mitt ex förra veckan och kom in i betan i fredags. Spelet är riktigt kul och beroendeframkallande. FSS har verkligen lyckats med detta spel. Jag är redan fast även fast det bara är beta!

Någon annan som lirar betan? Vore kul och teama upp med lite svenskar :).

Hemsida: www.hellgatelondon.com

Permalänk

Jag tycker det verkar hur fräckt som helst. Har dock inte pengar att köpa det just nu.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Jag bestäldle från usa för några veckor sedan tror jag och fick en beta key dagen därpå, avbeställde och kör fortfarande. Spel stilen var ju sjuk nice, men det var för samma miljöer hela tiden. Ville ha lite som diablo där det finns allt från öken till is.

Permalänk
Entusiast

Lirar betan jag också :). Inte något annat spel har fått mig så fast som detta på väldigt länge

Kan knappt vänta tills release.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Ah detta spel ser ju helt underbart ut. Är det ett MMORPG eller?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Ah detta spel ser ju helt underbart ut. Är det ett MMORPG eller?

Tänk dig diablo 2 gameplay i full 3d och andra miljöer. Och mycket härligare styrning. Har lirat i 2 dagar nu, så kan inte förklara så jättebra men roligt är det iaf.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Finns det nåt releasedatum än?

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Entusiast

2007-11-02

Så mindre än en månad kvar.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Det finns alltså redigt singleplayer och man behöver inte betala i månaden?

i sådana fall kommer jag att skaffa det iaf
diablo II fan som man är!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Jag tycker också att det är ett väldigt, väldigt bra spel, men jag kommer tyvärr inte köpa det. Håller mig till PlayStation 3 istället

Permalänk
Medlem

Aeqvist: Det kostar inget i månaden att spela multiplayer heller. Du KAN betala i månaden och får då några typ "premium-benefits" som jag inte riktigt vet vad det är än. Har för mig att man ska kunna spela "Hardcore" om man betalar i månaden.

Vad heter ni ingame?

Jag heter "NaMKi", vore som sagt trevligt att spela med lite svenskt folk

Permalänk
Medlem

Det går ju inte långsamt att tanka demot! 5500~kb/s är inte fel. Namgi, är skall vi spela?

Edit: Drog upp i 6500kb/s!

Visa signatur

| E6420 @ 3.55 Ghz | Asus P5B DLX wifi/ap (Vdop MOD) | 4 GB GEiL PC 6400 @ Mhz 887Mhz 4-4-4-12 | 8800GTS | 250GB SATA2 Maxtor | Corsair 520W |
Bärbar: MSI WIND

Permalänk
Entusiast

Rustyspoon lvl 11 Blademaster

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Vadå andra miljöer? Varje station ser typ exakt likadan ut, samma med banorna.

Permalänk
Medlem

Skitspel kort sagt. Samma miljöer överallt är tråkigt. Det kraschar väldigt ofta och är fullt med buggar överallt.

Bara jag som tycker det är lite skakigt med tanke på att releasen är så nära?

Får hoppas att det blir bättre.

Permalänk
Medlem

Kan hålla med om att miljöerna kan bli lite enformiga men konstigt nog så stör jag mig inte så mycket på det =).

Tycker det inte är så buggigt/crashigt faktiskt, det har crashat 2ggr sen jag laddade ner betan (natten till lördagen). Visst finns det buggar och annat gott som stör en aning men det är som sagt en beta...

Permalänk
Entusiast

Inte crashat en enda gång för mig än, och visst är det lite enformigt i början men vad jag förstått så blir det mer variation på kartorna på högre lvls.

Och som Nam_Ki nämde ovan, spelet i övrigt är så kul att jag inte tänker på den dåliga variationen på lägre lvls

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Är också i betan efter att ha förhandsbokat spelet från webhallen, och måste bara säga att detta är ett underbart spel, grymt bra! Ser verkligen fram emot retail

Visa signatur

Starcraft 2 Stream: http://www.twitch.tv/zacke88 [Master-League Zerg]

Permalänk

betatestare här med. tycker det är riktigt kul! värt att veta för negativa är att versionen vi spelar inte är samma som flagship jobbar med. de är "längre fram" och jag tror nog de ska lyckas slipa bort de sista buggarna inför release.

för övrigt heter mina karaktärer shaenor, shaena alternativt mr najsman

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

Beställde precis ett ex på webhallen, hoppas där finns en nyckel till mig med.

Permalänk
Medlem

Hur lång tid ungefär tar det att få nyckeln efter man bokat på webhallen ? Bokade i morse

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Hur lång tid ungefär tar det att få nyckeln efter man bokat på webhallen ? Bokade i morse

Gjorde det precis nu, jävligt osäker på spelet. Men va fan, kan va kul o testa, inget mail än, men men pengarna har dragits på banken ser jag iallfall

Permalänk
Entusiast

Nyckeln fick jag efter ett par timmar tror jag efter beställning på webhallen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

"Koderna är tillfälligt slut, men fler väntas in inom kort. Så fort de finns tillgängliga kommer denna OBS-text tas bort." Så står det på webhallen för tillfället.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

ahhh.... typiskt, jag som trodde jag kunde få spela lite utav betan idag.

Permalänk
Medlem

Nyckeln får man relativt snabbt. Det är mera tiden som man måste vänta tills man blir insläppt och kan spela som kan vara lite jobbig.
För mig tog det en vecka och en dag innan jag kunde spela från att jag fått nyckeln.
För vissa har det dock gått mycket snabbare, tre dagar tror jag är det jag sett mest.

Permalänk
Medlem

Okej, aja har man väntat så här länge så.. ^^ Vad körde ni för betalmetod?

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

postförskott =P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Okej, aja har man väntat så här länge så.. ^^ Vad körde ni för betalmetod?

betala med visa, inte ens sätt en bekfräft mail än. Men pengarna är dragna \O/ ..........

Permalänk
Medlem

Nam_ki: Du kanske borde lägga till vilken class man spelar som andor om man har flera karaktärer.

Jag lirar summoner på alpha servern.

Visa signatur

| E6420 @ 3.55 Ghz | Asus P5B DLX wifi/ap (Vdop MOD) | 4 GB GEiL PC 6400 @ Mhz 887Mhz 4-4-4-12 | 8800GTS | 250GB SATA2 Maxtor | Corsair 520W |
Bärbar: MSI WIND