Söker drivrutiner till SATA för moderkort ASUS, A7V600-X

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Söker drivrutiner till SATA för moderkort ASUS, A7V600-X

Skrev en annan tråd men tror jag hittat felet nu. Ska installera nya BIOS sen start en windows installation och trycka F6 för att installera SATA drivrutiner. Men jag har ett problem vilket är att min skiva som följde med moderkortet gick av på mitten efter en olycka.

Jag behöver drivrutiner till SATA ja kan lägga in på diskett och boota med under Windows XP installationen. Sökt på internet men hittar inget..

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Hedersmedlem

Hittar bios din hdd? Isf behövs ingen Satadriver, såvida du inta skall köra raid?
Kolla här: http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-u...

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Min BIOS hittar inte hårddisken så det är därför jag behöver drivrutiner. Ska inte köra raid räcker med den hårddisken jag har.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner