Behöver er Swecares hjälp akut med ett problem!

Permalänk

Jag kan ju liksom inte kontrollera det. Det är det som stör mig.
Jag kan inte heller för den delen känna "Nu börjar jag må dåligt.", utan det är efter jag gjort något skit som jag känner "Nu är jag nere igen.".

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk

tanken som räknas.
"kläder eller pengar",hah,vilket svar.
köp du det du vill efter din egen ekonomi för det är som sagt tanken som räknas,blir hon sur när du köper det du vill köpa,jadu...illa

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
tanken som räknas.
"kläder eller pengar",hah,vilket svar.
köp du det du vill efter din egen ekonomi för det är som sagt tanken som räknas,blir hon sur när du köper det du vill köpa,jadu...illa

Tycker du borde läsa hela tråden. Du reagerar inte fel, men han skrev senare att det var ett missförstånd. Hon önskade sig det av sina föräldrar, inte av honom.

Permalänk
Medlem

Fan, vissa av er är ju helt klart för flummiga för ert eget bästa :P:D

Fortsätt som vanligt grabben och ligg i, till slut brukar det bli så att hon tröttnar på sin partner och hamnar i ett val mellan dig och den andre, det är då man ska ligga i lite extra för att visa att man är det rätta valet. Trott eller ej men det finns böcker kring ämnet men har tyvärr inte haft tiden att läsa ett stycke av dem.

Min första tjej hade pojkvän när vi började lära känna varandra.

Allstå SweC are blir alltid Swe Care i mina ögon

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jean-Luc Picard
Tycker du borde läsa hela tråden. Du reagerar inte fel, men han skrev senare att det var ett missförstånd. Hon önskade sig det av sina föräldrar, inte av honom.

ett vanligt misstag utav mej själv,läser första inlägget samt några under och sen svarar jag=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Jag kan ju liksom inte kontrollera det.

"oj förlåt att jag slog ut dina tänder och bröt armen på dig men du såg lite lätt besviken ut tyckte jag när du fick hundringen i julklapp av mig"

helt seriöst så bör du kanske fundera på att fixa till såna där allvarliga problem, det jag skrev KAN ju hända om du inte kan kontrollera dig.

om tjejen:

eftersom hon troligtvis är i din ålder så brukar inte förhållanden vara sten seriösa precis så är du snäll och seriös i ditt uppvaktande så kan hon dumpa den andra killen för dig.
men med dina aggressioner kan det bli ett problem!
sen så är det ju inte snällt att tänka så heller.

vad JAG skulle gjort:

varit hennes vän, vem vet kanske har hon en snygg vännina :). om inte annat kanske hon är rolig att vara med. vänner kan man aldrig ha för många av.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Silver, go receptbelagda droger, om du trots psykologhjälp har väldigt stora problem med det här (liknande problem är inte direkt ovanligt i tonåren).
Försök att prata igenom det hela mer ordentligt. Testa en ny psykolog osv.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Mitt råd då hon har pojkvän:
Var hennes vän utan att visa att du vill vara något mer. Tjejer vill alltid ha det de inte kan få. Försök visa att du är en snäll pojke av pojkvänsmaterial utan att det blir för övertydligt. Bara vara vänner snacket är enkelt att undvika genom att säga att du inte kan lova att du kan styra din känslor.

Visa signatur

Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jean-Luc Picard
Det här kanske låter konstigt, för att det kommer från en kille och allt, men varför är du inte bara kompis med henne? Jag menar, du tänker väl inte "dumpa" henne bara för att hon har en kille? Om man bara är ute efter en sak blir det inte mycket värt, även om man lyckas. Det är vad jag tror. Om du fortsätter försöka med henne, inte RAGGA, men prata, gör saker, lyssna, var där osv. så kanske, bara kanske, kommer ni båda fatta tycke för varandra i framtiden. Du kommer ligga högt uppe på hennes lista (om du inte bara är kompismaterial), för hon har känt dig i flera veckor/månader eller t.o.m. år. Om hon betyder så mycket för dig, visa det. En person som man tycker om blir inte mindre intressant för att dom har en kille/tjej eller inte. Dom är inte bara en sak man kan spana efter och sen dumpa för att det inte passar en själv.

Jag säger inte att du är en sån person, men detta är mina personliga tankar om kärlek. Jag vet att många håller med.

Väldigt sant!

Till Silverwulf:

http://www.angest.se/riks/?page_id=0
http://www.sps.nu/forum/

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Om du alltid ska passa upp på henne och vara hennes nära vän i vått och torrt, så kommer du garanterat att hamna i the friendzone, och då är det kört.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
Om du alltid ska passa upp på henne och vara hennes nära vän i vått och torrt, så kommer du garanterat att hamna i the friendzone, och då är det kört.

Kört? Kanske om han vill ha just henne och ingen annan, men en vän för livet är väl knappast något som man vill undvika?
Du får det att låta som killens uppdrag är att få henne i säng och inget annat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jean-Luc Picard
Kört? Kanske om han vill ha just henne och ingen annan, men en vän för livet är väl knappast något som man vill undvika?
Du får det att låta som killens uppdrag är att få henne i säng och inget annat.

Formulerade mig lite dåligt.. provar igen:

Om du vill ha henne så ska du inte vänta för länge med "ditt move"!

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Bio är helt värdelöst.
Går man på bio med en dejt är det bara för att man känner fysisk attraktion men helst vill slippa prata med personen i fråga.
Det är ju inte direkt så att man lär känna varandra bättre.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [krook]
Bio är helt värdelöst.
Går man på bio med en dejt är det bara för att man känner fysisk attraktion men helst vill slippa prata med personen i fråga.
Det är ju inte direkt så att man lär känna varandra bättre.

instämmer... Dessutom är det klyschigt.

Biljard är bra. Ungfär som fika, fast det blir mycket mindre stelt.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [krook]
Bio är helt värdelöst.
Går man på bio med en dejt är det bara för att man känner fysisk attraktion men helst vill slippa prata med personen i fråga.
Det är ju inte direkt så att man lär känna varandra bättre.

Jag tycker bio är helt okej faktiskt. Först gå och äta middag o snacka, sen tar man halv 9 bion, sen kan man traska på stan och snacka halva natten om man vill det Alla sorter behövs, kan ju inte riktigt gå på café o snacka hela tiden Visst det är kul, men om du endast snackar så kmr man sluta hitta intressanta saker att prata om Bra med variation.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Mhm, "råkade" (körde det dära "Jag skämtade bara..." sättet) fråga ut henne på bio, nån gång under lovet, och hon sa ja

Har ni tips på nån film som är aktuell på bio och som är bra att se, med en tjej när man är i min situation?

Tackar så mycket för hjälpen hittills! Verkligen schysst av er

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Mhm, "råkade" (körde det dära "Jag skämtade bara..." sättet) fråga ut henne på bio, nån gång under lovet, och hon sa ja

Har ni tips på nån film som är aktuell på bio och som är bra att se, med en tjej när man är i min situation?

Tackar så mycket för hjälpen hittills! Verkligen schysst av er

Grattis, akta dig bara för falska förhoppningar.

Men jag skulle säga på smällen den är fantastikt rolig, eller saw 4 men vet inte om ni får gå på den är 15 års gräns(:

Men som jag alltid säger brudar är skit! drick 3,5or med polare och spela ps3(:

Men lycka till!

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madness
Grattis, akta dig bara för falska förhoppningar.

(...)

Men som jag alltid säger brudar är skit! drick 3,5or med polare och spela ps3(:

Men lycka till!

Så sant, det är egentligen inte nån idé att försöka förstå sig på tjejer eller vad dom har i kikaren, var dig själv och hoppas på det bästa.. Ska man försöka komma på vad det är en tjej vill kan man lika gärna lägga ner, att fråga dom funkar inte heller, för antingen så vet dom inte själva eller så får man ett svar man inte vill ha eller inte vet hur man ska tolka.

Edit: Inte för att vara negativ nu, men ja tror de flesta som har lite erfarenhet av det motsatta könet kan hålla med mig?

Som sagt, var digsjälv, funkar inte det, ja, då var det skitsamma då

Visa signatur

=)

Permalänk
Avstängd

Alltså det funkar inte att vara snäll med tjejer, de vill bli behandlade som skit. Va elak mot henne, och svara inte på sms, eller håll dig kortfattad, typ, jag har inte tid med dig just nu. då tror hon att det är hon som inte förtjänar dig och hon måste ha dig!
Kvinnor vill ha dramatik, inte en slätstruken kille som är trevlig och snäll.

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camper
Alltså det funkar inte att vara snäll med tjejer, de vill bli behandlade som skit. Va elak mot henne, och svara inte på sms, eller håll dig kortfattad, typ, jag har inte tid med dig just nu. då tror hon att det är hon som inte förtjänar dig och hon måste ha dig!
Kvinnor vill ha dramatik, inte en slätstruken kille som är trevlig och snäll.

Jag förstår poängen, men skulle gärna vilja få det dära bekräftat av nån annan....?

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Jag förstår poängen, men skulle gärna vilja få det dära bekräftat av nån annan....?

Kan bekräfta, med ett tillägg;
Kvinnor vill ha uppmärksamhet. Får de uppmärksamhet så tyr de sig till en. That's it.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camper
Alltså det funkar inte att vara snäll med tjejer, de vill bli behandlade som skit. Va elak mot henne, och svara inte på sms, eller håll dig kortfattad, typ, jag har inte tid med dig just nu. då tror hon att det är hon som inte förtjänar dig och hon måste ha dig!
Kvinnor vill ha dramatik, inte en slätstruken kille som är trevlig och snäll.

Nu drar du väll alla kvinnor över samma kam? Eller hur är det man säger?

Det där är ju helt individuellt vad tjejen/kvinnan tycker/vlll ha.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camper
Alltså det funkar inte att vara snäll med tjejer, de vill bli behandlade som skit. Va elak mot henne, och svara inte på sms, eller håll dig kortfattad, typ, jag har inte tid med dig just nu. då tror hon att det är hon som inte förtjänar dig och hon måste ha dig!
Kvinnor vill ha dramatik, inte en slätstruken kille som är trevlig och snäll.

Amen!!

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camper
Alltså det funkar inte att vara snäll med tjejer, de vill bli behandlade som skit. Va elak mot henne, och svara inte på sms, eller håll dig kortfattad, typ, jag har inte tid med dig just nu. då tror hon att det är hon som inte förtjänar dig och hon måste ha dig!
Kvinnor vill ha dramatik, inte en slätstruken kille som är trevlig och snäll.

Beror på vad du vill ha, vill du ha en slampa som kommer lämna dig för första bästa lodare funkar väll ditt vis. Vill man däremot ha ett mer seriöst vis vill du inte dra till dig de galna tjejerna som tänder på att bli behandlade som skit. De allra flesta vill ha en trevlig och snäll kille kan jag säga, iaf alla mina vänner i var fall. Och min tjej ville tydligen ha det med

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"