Permalänk

Director Player Error, hjälp

Hej.

Behöver hjälp.

När jag ska logga in på Bonniers Trafikskola 2007 så kommer detta upp: http://pici.se/212100/

Har varit i kontakt med KE- Media som gjort programet och de gav mig en ny cd/aktiverings nyckel men det kirrade inte biffen.

Lite små brådis med tanke på att jag ska skriva teoriprov om 3 veckor

Kan vara värt att nämna att datorn är omformaterad och innan det så fungerade
trafikskolan fin fint.

Så jag vänder mig till er.

Varför får jag Director Player Error ?

(ps. om tråden ligger fel så får gärna en moderator flytta den)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Object Expected kan man få om ett värde inte stämmer överens med vad som är förväntat av programmet, det är alltså en bugg. Går det att kopiera över programmet helt från skivan och köra? Det kan vara så att det är en så kallad Xtra eller bild/ljud-material som behövs som inte laddas in på grund av att cd-enheten inte hittas som det ska av programmet.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Object Expected kan man få om ett värde inte stämmer överens med vad som är förväntat av programmet, det är alltså en bugg. Går det att kopiera över programmet helt från skivan och köra? Det kan vara så att det är en så kallad Xtra eller bild/ljud-material som behövs som inte laddas in på grund av att cd-enheten inte hittas som det ska av programmet.

Nej, att kopiera från skivan och köra går ej, gjorde en skivavbild men det fungerade inte heller...

Visa signatur