Permalänk
Medlem

Själv nickar jag Sushini, men det nick som fått mig garva mest var nog när jag såg en person på wow som kallade sig för "Sistabossen" hehe.

Permalänk

SnusK LassE eller Sons of plunder

Visa signatur

It was a space ship. And there was these things, these killer clowns, and they shot popcorn at us! We barely got away!

Permalänk
Avstängd

hm, AdolfHitler? (hur kul är det inte att äga tyskar i valfritt spel och de blir svinsura?)

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naruto
"Naruto", "~Papa Smurf~", "Tobi" eller "ThE T00th F@riy"

MVH

Naruto addict.

Nickade TollWuT, sen DarkNshY (Men det var så emo) så nu nickar jag pOintstiveise som blev till genom random tryck.

Permalänk
Medlem

Nickar oftast kajjmack för det är inte så många som heter det och är nästan alltid ledigt =)...på cod4 nickar jag [Swe]Notorius och [Swe]Pope

Permalänk
Medlem

Spelar inte så mycket längre, i alla fall inte online, men när jag gjorde det var det bland annat:

Fröken Julie <-- Vilket var mitt standardnick

Sen hade jag också:

Systembolaget <-- Vilket jag använde väldigt mycket
Båtsman
Zaphod Beeblebrox

Sen en massa olika saker jag kom på och använde ett kort tag, olika fraser och dylikt.

Permalänk

Har alltid så långt tillbaks jag kan minnas använt "][D (¤) $ T 1 $ - ][D 3 |´"
och om "postis-per" inte fått plats har jag använt "Ziri" <--(men mest på wc3)

Visa signatur

/\/\@|´[ |_|$

Permalänk

jag brukade spela Raven Shield med namnet MILF Hunter vilket jag var hyfsat nöjd med

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bobby Tex
jag brukade spela Raven Shield med namnet MILF Hunter vilket jag var hyfsat nöjd med

Du lär ju inte hitta många i det spelet
Själv kallar jag mig oftast Jalle (Woouuw!!!) eller MrBoom eller MrBoombastic

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Proffsmoddare

Ett axplock:

Stekmannen
Pannkaks_Bordellen
Banancitron
Krutburken

Har även börjat köra med ett härligt karaktärs-namn ur Turok Evolution (GameCube).

Ny_Gulkuk

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

str8forthakill är det solklart bästa nicket ju

Permalänk

str8forthakill
Hmm, känner igen det från antingen Call of Duty 4 eller GTA IV, kan inte komma ihåg vilket. >.>

Eller så är jag bara senil och det var härifrån, ajja!

Visa signatur

MB ASUS Crosshair VII CPU Ryzen 5950X + Arctic LF II 360 GPU ASUS RTX 3090 STRIX OC RAM Crucial 64GB DDR4 3600MHz PSU Seasonic Prime 1300W M2 Samsung 970 Evo Plus 1TB SSD Samsung 860 Evo 2TB HDD Seagate Barracuda 6TB RAID 0 CHA Lian Li PC-O11 Dynamic MON LG 34GK950F LAP Apple MB Pro [Max] 16"

Permalänk
Medlem

f00f eller kebabdjuret.

Permalänk
Medlem

Jag har fått många kommentarer om mitt nick 'Devourer of sushi'. Så det måste vara bland mina favoriter.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

.

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

BetongGeorge är grymt
( lirade cs LAN med några polare för många år sen, och då bestämde sig alla för att nicka Betong...... (med valfritt slut)) för att vi inte skulle veta vem som var vem.

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
str8forthakill är det solklart bästa nicket ju

Är det du som brukar spela Trackmania på Gott och Blandats server? (Känns inte som det finns särskilt många med just det nicket...)

Permalänk

[NiPpLe TiWiSt]

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Såg nån i wow som hade en ud mage som hette "träskhäxan". Det fick mig att garva rejält iaf ^^

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk

Ultr4L0rd (yay) eller Centurion brukar det oftast bli:)

Permalänk
Medlem

hm.... det finns naturliga nicks oxå

Visa signatur

___________________
Teknik inspiratör

Permalänk
Medlem

Brukar använda: Ett apa, flera apa, många apa.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av froken
Är det du som brukar spela Trackmania på Gott och Blandats server? (Känns inte som det finns särskilt många med just det nicket...)

Japp, jag är str8forthakill på alla TM spel som finns . Fast jag hänger mest på X-DT Easy numera då jag älskar AMD's alla banor, hans bror silver har gjort några härliga banor som också finns där.

Fast jag fattar inte riktigt, Jag ÄR str8forthakill, det är inte bara ett bra nick i min mening. Byter ni andra nick titt som tätt eller?

Permalänk
Medlem

På lan partyna jag och mina polare hade förut (läs för 8 år sen) så brukade allas nicknames spåra ur ganska bra. Tillslut blev allt så snurrigt att man inte visste vem som var vem. Men kul hade vi
De jag kommer ihåg bäst är: SyntaxTerror, Loading, Zergling farfar, Handikap parkering, Enginizerbunny, Rusha inte osv

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

skunken, och om det redan finns blir det schtunken
Eller, Gunvald Larsson då

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

själv kliver jag in på "snusken" men förkortar ibland ner till "snusk". Ruskigt bra nick enligt mig själv.

Permalänk
Medlem

Själv hetar jag XaaR överallt, hyfsat ovanligt. Det värsta är att det finns ett företag som heter det :(. Har dock inte orkat hitta på ett nytt nick, tycker det är bra ändå. kort och ganska lätt att skriva

Tidigare hette jag Champion. Kan ni gissa varför jag bytte...? ^^

Permalänk

Fredde1437. Passande va?

Näe, Wheelchair_Man ska det va..

Visa signatur

Gigabyte-P35-DS4 | Intel Core 2 Quad Q6600 [3 GHz] | 2x1GB Corsair XMS-6400@800Mhz | Nvidia Geforce 460 GTX [975/2000 MHz] | Intel 320 Series 80 GB SSD | | SETI@Home Team: Sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

bushman!

Permalänk

SLAYER eller SLAYER666

Fast på cs sås så heter jag ibland nått annat som t ex Noob-----> eller om ja spelar mot bra folks <-----Noob

Hehe^^

Visa signatur

Intel 2500K @ 4.4Ghz II Corsair Vengance 1600Mhz 2x4Gb II 4870x2 2Gb II Corsair HX520