Permalänk
Medlem

Dell E4300/E4200 i September

http://www.engadget.com/2008/03/21/up-close-with-dells-latitu...

Bara jag som är sjukt sugen på 13" versionen? Har verkligen allt jag letat efter i en laptop, blir ingen m1330 nu :). Hoppas bara att dells svenska sida inte suger på att konfigurera som vanligt.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Dessa spelar inte i samma liga som M1330. helt olika produkter med olika användningsområden.

Latitude är för företag (mainstream grafik etc..)
XPS är för gamers och entusiaster

Vänta isåfall på nästa XPS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Agile
Dessa spelar inte i samma liga som M1330. helt olika produkter med olika användningsområden.

Latitude är för företag (mainstream grafik etc..)
XPS är för gamers och entusiaster

Vänta isåfall på nästa XPS

Precis därför jag ska köpa den, skiter totalt i grafiken (prioriterar batteritid och cpu kraft), annat förr när man var sugen på laptop. Sitter hellre och lirar med min stationära framför min 42" tv i 1920x1080 ;).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Latitude har betydligt bättre byggkvalité. Dom ser grymma ut. Synd bara på grafiken, annars hade jag fallit dit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av insats
Latitude har betydligt bättre byggkvalité. Dom ser grymma ut. Synd bara på grafiken, annars hade jag fallit dit.

Går att få nvidia grafik i de större modellerna, hur bra det är vet jag inte.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Precis därför jag ska köpa den, skiter totalt i grafiken (prioriterar batteritid och cpu kraft), annat förr när man var sugen på laptop. Sitter hellre och lirar med min stationära framför min 42" tv i 1920x1080 ;).

Då är det inget snack, de nya Latitude-modellerna blir riktigt nice