Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
\img]http://data.fuskbugg.se/skalman01/-sa2.jpg[/img]

höhö ganska rolig enligt mig^^

Hm... fast det är roligare med personer i USA som heter "Dick Hard" eller något i den stilen. xD

I sverige så får man inte ha såna namn med svenska ord? ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av James_Exxo
Hm... fast det är roligare med personer i USA som heter "Dick Hard" eller något i den stilen. xD

I sverige så får man inte ha såna namn med svenska ord? ^^

Finns folk som heter Ann Ahl, Inge Snygg...

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Avstängd

finns en som heter Osmart som efternamn i mitt distrikt där jag delar ut tidningarna xD

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
finns en som heter Osmart som efternamn i mitt distrikt där jag delar ut tidningarna xD

ROFL, men ok? Vad har det med datorvärlden att göra?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Till er som kört/kör Sacred 2... Har ni hittat den svenska snapsvisan?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
ROFL, men ok? Vad har det med datorvärlden att göra?

Haha, ville bara ha din uppmärksamhet ;), För att komma på rätt spår igen ska jag lägga upp lite bilder på min 370z på Nfsu-Cover (Inom kort)

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Kände att det var dags att posta en dos bilder igen då det var ett tag sen sist.

Klassikern; Heroes of Might and Magic III

Det gamla men ack så roliga tidsfördrivet Flatout

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk

Ofyfan, Cryostasis har jag dreglat till ett bra tag. Var hittade du demot?

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Tall Man
Ofyfan, Cryostasis har jag dreglat till ett bra tag. Var hittade du demot?

Ligger på bl.a. GamersHell.

http://www.gamershell.com/news_66582.html

Permalänk
Avstängd

HOMM3 så j*vla bra spel :D, spelade det nog ett X antal timmar med mina brödrar på småtimmarna ^^ sjukt roligt

Här kommer lite nyare spel :P, Nissan 370Z lätt den bästa bilen i Undercover

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman

Här kommer lite nyare spel :P, Nissan 370Z lätt den bästa bilen i Undercover

http://i222.photobucket.com/albums/dd172/piddeman/Untitled-1-...

Varför? Bättre än Porsche GT3?

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Avstängd

haha, jag skoja bara ^^, jag gillar 370z :), Jag har inte ens kommit så långt i spelet :P, köpte det i måndags

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mycel
Ligger på bl.a. GamersHell.

http://www.gamershell.com/news_66582.html

Tack, ska bli spännande att prova.

Edit: Doh, Vista required

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Tall Man
Edit: Doh, Vista required

Mm, precis :/ Tror spelet kräver Vista och ett PhysX-kort för att kunna spela det.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Mm, precis :/ Tror spelet kräver Vista och ett PhysX-kort för att kunna spela det.

Det har han, i och med att han äger ett 8800 GT...

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
haha, jag skoja bara ^^, jag gillar 370z :), Jag har inte ens kommit så långt i spelet :P, köpte det i måndags

Hehe, då förstår jag

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

vad är det för spel på förstasidan av den här tråden som Volvo_Jonas
kör rally med en volvo 240 i

Permalänk
Medlem
Visa signatur

NIL

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dj_x3m
vad är det för spel på förstasidan av den här tråden som Volvo_Jonas
kör rally med en volvo 240 i

Richard Burns Rally.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Fick ett fint litet julerbjudande från CCP, där de sa att jag kunde få aktivera mitt "betalkonto" skoghallspojke o använda det under 5 dagar för att sedan kunna börja betala igen för 111kr/mån eller nått. Så tack vare detta erbjudande har jag med ett leende på läpparna kunnat ta en del kort från EVE Online

Kör med Premium Graphics Content där jag har satt skuggorna på "normal" med HDR o bloom på "low". Beundra konstverket nu, grabbar!

Köpte mig en Mammoth för att kunna hämta precis alla mina items jag har i stationer i andra solsystem. Självklart har jag fixat in en fin liten försäkring på skiten Det allra dyraste - Platinum. Nedan ser ni en liten jämförelse på Rifter's och Mammoth's storlek.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Har aldrig fattat vad man gör i EVE online? Ser skit trist ut

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allix
Har aldrig fattat vad man gör i EVE online? Ser skit trist ut

Du kan vara ekonom, bankman, pirat, tjuv, vara en krigare, jobba för militären, flyga runt till och från solsystem, utforska olika ställen, samla ihop miniraler o sånt (mining)... the possibilities is endless!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Du kan vara ekonom, bankman, pirat, tjuv, vara en krigare, jobba för militären, flyga runt till och från solsystem, utforska olika ställen, samla ihop miniraler o sånt (mining)... the possibilities is endless!

"There's no end to the possibilities" säger "Jim Carrey" i "The Cable Guy" ^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
the possibilities is endless!

Du skämmer ut dig! Flera = are

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Du skämmer ut dig! Flera = are

DOH! *skäms*

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Skönt spel det där MotorM4x!

Grrr den lilla kullen ska besegras!

*skäms*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
DOH! *skäms*

Man lär sig!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Skönt spel det där MotorM4x!

Grrr den lilla kullen ska besegras!
http://pici.se/pictures/xukGTVKjq.jpg

*skäms*
http://pici.se/pictures/VZFXtQxbV.jpg

Intressant! Det där ska jag kolla upp

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk

Prince of Persia, mysigt

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3, PSU: Fractal DesignNewton R2 800W,
Moderkort: AsRock Z68 Extreme3 Gen 3, CPU: Intel® Core i5-2500K, (Noctua NH-U9B SE2)
GPU: Powercolor GeForce GTX 680 2GB Reference,
RAM: Corsair VENGANCE DDR3 16GB, HDD: Samsung SSD 830 Series
Ljudkort: Asus xonar Essence STX, Högtalare: Coirsair SP2500 Lurar: Denon AH D600

Permalänk
Medlem

Lite assassin's creed är aldrig fel!

Lite gammla wow minnen

Visa signatur

||Asus P7P55D-E PRO||Intel Core i5 760, 2.8GHz ||Gigabyte Windforce GTX 580||Corsair 4GB 1600MHz DOMINATOR GT DHX+|| 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 + 1TB Samsung Spinpoint F3 || Cooler Master HAF 922 Mini - E ||