Call of Duty: Modern Warfare 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anticipate
Någon som har ett HD4870 1gb och spela på 1980x1600 res med högsta på all som kan beskriva hur de är?

Tack på förhand!

4870 1gb kommer driva spelet kanoners. Mitt 'gamla' 9600gt klarar multiplayer i 1680x1050 med 4xAA. FPS:en kring 70 oftast.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bloppo11
ville bara meddela att jag slutar för att det står en british kid bakom varje hörn med model 1887 akimbo spelet är riktigt orättvist nu, MW 1 var mycket jämnare, då hade låg rankade en chans i alla fall...

Du spelade visst inte CoD4 när alla sprang runt med P90 + silencer (P90 skadade lite mindre än AK på fullrange), 3x-frag, Sleigh of Hand, Dead Silence/Steady Aim.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bloppo11
ville bara meddela att jag slutar för att det står en british kid bakom varje hörn med model 1887 akimbo spelet är riktigt orättvist nu, MW 1 var mycket jämnare, då hade låg rankade en chans i alla fall...

Panga på lite längre avstånd så har akimbotöntarna ingen chans

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd

det skönaste haglet är spas 12:an . du ser 2 fiender skjuter ena laddar om skjuter andra laddar om. Känns så jävla iskallt att döda folk med den:P Speciellt om man lyckas få in typ 2-3 st på killcam efter varandra med den

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sirskulltrail
Du spelade visst inte CoD4 när alla sprang runt med P90 + silencer (P90 skadade lite mindre än AK på fullrange), 3x-frag, Sleigh of Hand, Dead Silence/Steady Aim.

Men detta fixade väl IW i en patch?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Panga på lite längre avstånd så har akimbotöntarna ingen chans

På hardcore har dom ett litet orättvist avstånd dock

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Lägger ner MW2. Less på alla jävla hoppande kainer med knivar och vissa som pringer i hyperspeed med kniv. =/

Visa signatur

CM Storm Sniper Black Edition - Corsair HX 750W - RESERATOR 1 - ASUS P8P67 PRO - Intel® Core™ i7-2600K@4,5GHz - G.Skill Rippjaws PC12800 8Gb - INTEL X-25m 80Gb - Corsair SSD Force Series™ GT 120GB - ASUS GeForce GTX 560Ti@980MHz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stich
Men detta fixade väl IW i en patch?

Jovisst! Men det jag försökte få fram var att alla spel har barnsjukdomar som läks med tiden.

Permalänk
Medlem

det är värdelöst utan dedikerade servrar jag kan inte spela för steam tar för mke kraft så det börjar lagga efter nån minut och jag försvinner från servern =(

Permalänk
Medlem

Steam drar i princip inget.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hgfbjorn
det är värdelöst utan dedikerade servrar jag kan inte spela för steam tar för mke kraft så det börjar lagga efter nån minut och jag försvinner från servern =(

Steam drar 0% processor 'kraft' och 21mb utav mitt ram. Och tar även ca 50mb på hårddisken.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Kort och gott: Extremt mycket som gör att man borde lira på konsoll ist.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Kort och gott: Extremt mycket som gör att man borde lira på konsoll ist.

det är ju precis det IW vill fattar du väl?
näe , en konsoll får det inte bli USCH OCH TVI OCH BLÄ!

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz

Permalänk
Medlem

Precis. Min sarkasm var så hög att IW borde ha känt av det långt in i ryggraden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Kort och gott: Extremt mycket som gör att man borde lira på konsoll ist.

Pff. Spela FPS på konsol är ungefär som att spela racingspel med piltangenterna. Det fungerar, men det är fan inte kul.

Jag kan faktiskt ta lagget, men skulle aldrig sjunka så lågt som att spela FPS på konsol. Finns ju 0 % känsla.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av z@mbie
Lägger ner MW2. Less på alla jävla hoppande kainer med knivar och vissa som pringer i hyperspeed med kniv. =/

känns lite som du har mött mig och några vänner:S vi alla sprang runt med pistol attachment så du håller kniven i vänster. marathon. light weight eller vad den heter och commando. Det är så jävla roligt att springa och döda alla:P
dock börjar jag möta fler och fler jävla fuskar börjar fan bli så jävla sur! varför gick dom från punkbuster till vac för?! vac är fan lika jävla bra dörr vakt som en döv och blind 80 åring!

http://www.youtube.com/watch?v=8Sxc8PfHfKw
ungefär som denna jävla fuskare. Börjar bli så jävla trötta på dom

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Pff. Spela FPS på konsol är ungefär som att spela racingspel med piltangenterna. Det fungerar, men det är fan inte kul.

Är värre att spela med piltangenterna i bilspel.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Vem är inte trött på alla jävla fuskare i MP spelen ? :/

Finns inga fuskare. IW sa ju att dom kunde ta han om fuskare mycket snabbare nu och att det inte skulle bli något problem.
Det MÅSTE stämma!

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Pff. Spela FPS på konsol är ungefär som att spela racingspel med piltangenterna. Det fungerar, men det är fan inte kul.

Jag kan faktiskt ta lagget, men skulle aldrig sjunka så lågt som att spela FPS på konsol. Finns ju 0 % känsla.

fast mkt enklare och roligare att spela splitscreen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Att det inte går bra att spela FPS på konsol är något en person som inte provat skulle säga. Jag spelar i princip bara FPS på Xbox 360 och jag skulle nog vinna över ganska många som lirar på dator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baxxor
Att det inte går bra att spela FPS på konsol är något en person som inte provat skulle säga. Jag spelar i princip bara FPS på Xbox 360 och jag skulle nog vinna över ganska många som lirar på dator.

Tror du på det själv? haha en krysslåda mot en PC mus?

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baxxor
Att det inte går bra att spela FPS på konsol är något en person som inte provat skulle säga. Jag spelar i princip bara FPS på Xbox 360 och jag skulle nog vinna över ganska många som lirar på dator.

I accept your challenge.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baxxor
Att det inte går bra att spela FPS på konsol är något en person som inte provat skulle säga. Jag spelar i princip bara FPS på Xbox 360 och jag skulle nog vinna över ganska många som lirar på dator.

Jasså varför gör dom inte så att konsol spelare och pc spelare kommer in på samma servrar? nej det går inte för att det skulle bli ojämnt! det är som om man skulle blanda kvinnliga idrottare och manliga i os det går inte! Fan det är en sak jag kan säga till feminister som vill det ska bli likgiltigt fan då kan vi jö blanda manliga och kvinnliga i sporter!

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baxxor
Att det inte går bra att spela FPS på konsol är något en person som inte provat skulle säga. Jag spelar i princip bara FPS på Xbox 360 och jag skulle nog vinna över ganska många som lirar på dator.

Jo tjena hur svårt är det att bli bra på konsol med autoaim som standard??
Där kan ju vilken sopa som helst som alltid ligger på plats 100 på pc bli runt top 10 jämt på konsol med autoaim som alltid är aktivt på konsolspelen.

Visa signatur

Asus Commando Q6600@3,6GHZ Coolermaster Gemini2 8GB Corsair Dominator Intel X25-V 40GB Samsung 250gb Gainward GTX295(på garantibyte) Win 7 Home Premium X64.......

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban72
Jo tjena hur svårt är det att bli bra på konsol med autoaim som standard??
Där kan ju vilken sopa som helst som alltid ligger på plats 100 på pc bli runt top 10 jämt på konsol med autoaim som alltid är aktivt på konsolspelen.

autoaim existerar inte online dock

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
känns lite som du har mött mig och några vänner:S vi alla sprang runt med pistol attachment så du håller kniven i vänster. marathon. light weight eller vad den heter och commando. Det är så jävla roligt att springa och döda alla:P
dock börjar jag möta fler och fler jävla fuskar börjar fan bli så jävla sur! varför gick dom från punkbuster till vac för?! vac är fan lika jävla bra dörr vakt som en döv och blind 80 åring!

http://www.youtube.com/watch?v=8Sxc8PfHfKw
ungefär som denna jävla fuskare. Börjar bli så jävla trötta på dom

Menar du det första,när nån blir dödad med kastkniven?
Det är ju en känd bug att kniven studsar mot marken eller mot objekt så det är ju knappast fusk.
Finns filmer om det på youtube också där cod mythbusters testar det och mycket riktigt du kan kasta kniven upp på ett biltak tex och den studsar då uppe på taket och träffar en snubbe som står en bit bakom bilen bland annat..

Här har du den,kolla runt 2.50 minuter:))

http://www.youtube.com/watch?v=maCSZFEPwzc

Ahh och jonatan det visste jag faktiskt inte,fel av mig då:))

Visa signatur

Asus Commando Q6600@3,6GHZ Coolermaster Gemini2 8GB Corsair Dominator Intel X25-V 40GB Samsung 250gb Gainward GTX295(på garantibyte) Win 7 Home Premium X64.......

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Är värre att spela med piltangenterna i bilspel.

Finns inga fuskare. IW sa ju att dom kunde ta han om fuskare mycket snabbare nu och att det inte skulle bli något problem.
Det MÅSTE stämma!

Finns faktiskt en hel del fuskare, mest aimbots

Citat:

Att det inte går bra att spela FPS på konsol är något en person som inte provat skulle säga. Jag spelar i princip bara FPS på Xbox 360 och jag skulle nog vinna över ganska många som lirar på dator.

Om vi bara kunde mötas ...

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Spelet blir slaktat med all fusk. Ganska uppenbart med fusket. Tidigare låg man top 5 lätt, men helt plötsligt har man igen som helst jävla chans. Och jag spelar varje dag...

Visa signatur

CM Storm Sniper Black Edition - Corsair HX 750W - RESERATOR 1 - ASUS P8P67 PRO - Intel® Core™ i7-2600K@4,5GHz - G.Skill Rippjaws PC12800 8Gb - INTEL X-25m 80Gb - Corsair SSD Force Series™ GT 120GB - ASUS GeForce GTX 560Ti@980MHz

Permalänk
Avstängd

Det är skoj med ryssar som har full ping och resterande spelare har 1pinne av 10 (röd) och han har sj en helikopter var 3e sekund och ligger på en score med 30/0

Börjar även bli irriterad på vanlig spellagg, man skjuter ett skott på en snubbe men han dör inte efter minst 1-2 sekunder EFTER. Sjukt jobbigt. Ibland hinner dom även döda en själv

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd

https://dl.dropbox.com/u/1368291/iw4mp%202009-12-17%2021-00-2...
detta var en trevlig match;) använde bara kniven! tills jag fick chopper och nuke då men ändå:P

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]