Vilka lirar battlefield 2 ännu?

Permalänk
Medlem

najs

Det var ett tag sen man lira men organiserat gameplay i BF2 säger man aldrig nej till

Permalänk
Avstängd

Finns ju inget folk på nån av servrarna

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Finns ju inget folk på nån av servrarna

Jodå, jag brukar spela där, ska faktiskt göra det nu

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Gött:D Nu är spelet installerat och patchat. Ska testa servrarna snart.

Nickar slayerindagame

Hoppas bara att det är mindre granat kastande och att folk inte allt för ofta slänger sig i marken så fort dem får syn på sin offer som det är på andra servrar men har en känsla av att det är seriösa spelare man möter på slagfältet :).

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Moderator
Moderator

Vanilj BF2? Nej tack. Spelar bara mods av BF2.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Ok lirarde nyss på servern med wake banan och de tvar verkligen roligt att spela De flesta samarbetade med varandra vilket är ett stort + tycker jag.

Först blev man kickad 6 gånger i rad och det hade med PB att göra eftersom jag var tvungen att uppdatera skiten men nu funkar BF i timmar utan att crasha.

Kammade hem runt 200p ^^ och så en guld medalj Fast man var ju befälhavare och då lyckades vi vinna till slut :D.

Hoppas det kommer in fler spelare från SweC.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem

Kommer komma in och lira lite om det blir lite folk på servrarna
Nick: Jakob1112.

Har 140 000 poäng, blir snart befodrad till Colonel

Permalänk
Medlem

Jag lirar dagligen driver dessa med min klan http://www.game-monitor.com/search.php?=undefined&search=supe...

Välkommen att besöka oss på www.superinfantryclan.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av putana
Jag lirar dagligen driver dessa med min klan http://www.game-monitor.com/search.php?=undefined&search=supe...

Välkommen att besöka oss på www.superinfantryclan.com

NAAJS! Vad nickar du?
Har varit inne och lirat på 2 av era servar bara idag. Riktigt bra är dem!

Ser att du bor i Nässjö med, bor i Aneby typ 4 mil därifrån

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hanzooon
NAAJS! Vad nickar du?
Har varit inne och lirat på 2 av era servar bara idag. Riktigt bra är dem!

Ser att du bor i Nässjö med, bor i Aneby typ 4 mil därifrån

SUPER@ -=TKO=-Putana är mitt ingame nick, ditt då?

Ni som är intressearde att joina klanen kan läsa lite mer om det i forumet!
Vi har ungefär 55 medlemmar runt om i europa. Skulle inte vara helt fel med lite mer svenskar i klanen.

Permalänk
Medlem

Lirar mest på Sandviken Battlefield #1. Konstant full server.

Visa signatur

Xbox series x

Permalänk
Medlem

Lirar när man får tid över.
Trevligt med tips på bra serverar.

Får uncap vara ifred o alla med stjärnor o fåglar inte är i samma lag så är spelet underhållande.

Permalänk
Medlem

att alla är så statskåta......

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Ok lirarde nyss på servern med wake banan och de tvar verkligen roligt att spela De flesta samarbetade med varandra vilket är ett stort + tycker jag.

Först blev man kickad 6 gånger i rad och det hade med PB att göra eftersom jag var tvungen att uppdatera skiten men nu funkar BF i timmar utan att crasha.

Kammade hem runt 200p ^^ och så en guld medalj Fast man var ju befälhavare och då lyckades vi vinna till slut :D.

Hoppas det kommer in fler spelare från SweC.

spelade samma server ochså, väldigt få servrar det är sånt samarbete mellan spelarna. synd bara att ingen kör på mashtuur banan, jag suger på wake...
nu när man spelar igen på public igen så märker man exakt hur dålig man har blivit efter en paus på typ 1 år...
peace

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Jag lirar Bf2 till och från när andan faller på!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M89
Lirade rätt länge men har tyvärr svikit har gått över till BF1943

Finns väl inte till PC ännu om jag minns rätt...

Jag spelade BF 2 som en dåre förrut ska nog installera det igen och joina din server

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

@zaman OCH Ares
Det var riktig skoj o lira , tyckte ni lirade bra, alltid välkomna tillbaka, helst skulle ni gå med aliens

O ares mashtuur kan vi ta på andra server när vi känner för det;-)

@Catman och Hanzooon
Ni är väldigt välkomna så kom in ni!

@storsnusaren
Uncap är heligt, och alla proffs på samma sida bör undvikas;-)

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Avstängd

Hatade Wake Island, för mycket flygplan och helikoptrar, då var Battlefield 1942 versionen bättre eftersom det var inga värmesökande missiler på den tiden. Den andra servern var ju tom på folk

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Själv flyger jag en hel del men dom flygplan som finns i wake är inget jag nöjer mig med. De är jobbiga och man brukar inte träffa många på marken när man släpper ner då bomber. Gillar starkt det flyget som rymmer 2 och man släpper då 5 st bomber så har man bättre chans att träffa :D.

Jag gillar heller inte Wake Island så mycket men gameplayn var väll bra på den servern men skulle vilja veta om ni lägger till Road to jalalabad och Operation Clean Sweep.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av putana
SUPER@ -=TKO=-Putana är mitt ingame nick, ditt då?

Ni som är intressearde att joina klanen kan läsa lite mer om det i forumet!
Vi har ungefär 55 medlemmar runt om i europa. Skulle inte vara helt fel med lite mer svenskar i klanen.

Najs. Skriver till dig om jag ser dig ingame nån gång
Nick: Jakob1112

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Själv flyger jag en hel del men dom flygplan som finns i wake är inget jag nöjer mig med. De är jobbiga och man brukar inte träffa många på marken när man släpper ner då bomber. Gillar starkt det flyget som rymmer 2 och man släpper då 5 st bomber så har man bättre chans att träffa :D.

Jag gillar heller inte Wake Island så mycket men gameplayn var väll bra på den servern men skulle vilja veta om ni lägger till Road to jalalabad och Operation Clean Sweep.

Det är inte svårt att bomba med j10 eller f35 det enda som inte är så bra är att hitboxen är olika stora. Men det går om man kan flyga..... Får väl komma in en dag o panga

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk

Oj, det var några stycken på swec!

Vi är sex grabbar från Lidingö som lirar dagligen på BF-Gotland (en är admin).
Vi ska in idag på Gotland servrarna så om någon vill joina *ART* grabbarna är ni välkommna in i squaden.

Visa signatur

C'est moi, Dr. von Quattro!

>>>>>>>Folding@Sweclockers<<<<<<<

Permalänk
Avstängd

Tyckte det var roligare på Sandvikens server, lite mer folk där. Nåt jag stör mig på är att när jag spawnar så blir jag nedskjuten innan jag hinner göra nåt

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

har ni några tider när ni spelar? för det verkar väldigt tomt...
nickar förresten: ares9304 eller Kerekgyarto (om jag nu kan komma åt kontot...)

kollade in erat forum förresten. sköna lirare verkar det som

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Blev rätt så sugen på att lira igen. Synd bara att ni har 18-års gräns

Permalänk
Medlem

@Hunter
Vi har labbat med så mycke banor på båda servrarna så de flesta tog andra servers, därför kör vi just nu bara wake, och det är inte lätt att fylla servern varje dag om man haft så o även lite uppehåll har det varit, men det är ju det vi jobbar på , den andra server kommer oxo förhoppnings vis

@ares93
Varje fredag kväll , sen försöker vi köra när vi har ti o inte jobbar vilket kan bli vilken dag som helst som server är igång

@Gigabayt
Tråkigt men gränsen måste gå nånstans, men bara komma in o lira när du känner för det iaf

@zaman
Att lägga till fler banor är inte omöjligt, o ser vi att folk vill ha dessa banor så är det ju lugnt;-)
Ska ta upp det iaf;-)

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem

Jag lirade det fram tills i februari när jag byte till W7 betan. Tyvärr så funkar ju inte PB ännu i W7
Men när det släpps officiellt så hoppas jag att PB tar tag i det och släpper en fungerande version!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_tito
Jag lirade det fram tills i februari när jag byte till W7 betan. Tyvärr så funkar ju inte PB ännu i W7
Men när det släpps officiellt så hoppas jag att PB tar tag i det och släpper en fungerande version!

Fungerar utmärkt i W7 RC.

Visa signatur

i7 3770K | Asus 77-pro | 16GB Corsair | Gigabyte 290X | Corsair Force 120GB SSD |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av solifer68
@Hunter
Vi har labbat med så mycke banor på båda servrarna så de flesta tog andra servers, därför kör vi just nu bara wake, och det är inte lätt att fylla servern varje dag om man haft så o även lite uppehåll har det varit, men det är ju det vi jobbar på , den andra server kommer oxo förhoppnings vis

@ares93
Varje fredag kväll , sen försöker vi köra när vi har ti o inte jobbar vilket kan bli vilken dag som helst som server är igång

@Gigabayt
Tråkigt men gränsen måste gå nånstans, men bara komma in o lira när du känner för det iaf

@zaman
Att lägga till fler banor är inte omöjligt, o ser vi att folk vill ha dessa banor så är det ju lugnt;-)
Ska ta upp det iaf;-)

Tycker ni kan ha en 20+ gräns då minderåriga inte är så samarbetsvilliga

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Tycker ni kan ha en 20+ gräns då minderåriga inte är så samarbetsvilliga

och det syftar du på?

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000