Permalänk
Robot

Gravyrer igen

Gick inte att ladda upp fler bilder till mitt förra album så slår upp ett till istället för att byta ut dem.

Här är mitt plexibord som jag gjort i sommras. Köpte skiva, graverade och knäckte till det på farsans jobb. Köpte till belysning först i september för att testa. Snyggt blev det.
Enjoy!

Besök albumet: Gravyrer igen av Palora

Permalänk
Medlem

Solklar 10a från mitt håll.

Unikt, egenbyggd och dessutom snyggt. Finns inget mer att säga.

Permalänk
Medlem

Skulle ge 20 poäng om det gick, tigern ser ju ut som ett foto! Skitsnyggt!

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk

Fkng Awesome!

Kan du inte gör Taz för min skull? : D

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem

jeklar ni var snabba på att kommentera Tack så mycket för alla kommentarer. Är själv riktigt nöjd med prylarna
Kolla min hemsida också, www.palora.se!

Permalänk
Medlem

Vad för stift använder du när du kör på metallen och plexit?

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Diamantstift, finns lite överallt att köpa tror jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palora
Diamantstift, finns lite överallt att köpa tror jag.

Typ helt runt slätt med diamant spån på eller mer mönstrat?

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Jag har olika men använder mest en som är rund längst ut och har som räfflor som en borr, förstår du hur jag menar? lite svårt att förklara ska kolla om jag hittar bildlänk.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vart hittade du diod stickan som lyser upp plexit ?

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

hittade på upplyst.se. Led-strip är den jag har.

Permalänk
Medlem

Plexibordet var enormt fint 10p bara för det!

Realistiskt sett, är plexibord något man kan använda? eller bör man "frosta" ovansidan eller liknande? tänker att det måste bli sjukt många små repor om man använder det t.ex som ett soffbord.

Permalänk
Medlem

Det går visst att behandla med något medel så det bli mer reptåligt. Men minns inte vad det heter.
Själv har jag bara stoppat en skyddsplast över det, ibörjan ser det nästan förstörd ut då man sprayar med vatten på bordet och plasten, men när det har torkat blir det bra.

Permalänk
Medlem

Holy Jebus! Det var ju sjukligt snyggt faktiskt! du får göra som Wolverine och sätt dig på DH och gravera folks chasin

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk

Du store Zarquon... riktigt vackert 10p från mitt håll helt klart

Visa signatur

Gaming-riggen: AMD Phenom II x4 940 @ 3.7ghz | M4A78-E | XFX Ati Radeon HD 4890 | 4 Gig Corsair | Corsair HX750W
Reserv-riggen: P4 @ 3gHz | 2Gig ram | 8600gt 512mb | 350 watts No-name agg
We are the Knights who say: Ekki Ekki Ekki Ptang Zurooboin!

Permalänk
Avstängd

jag hade velat ha den tigern och star wars gravyrerna på min dator, fy satan i gatan vad det hade blivit snyggt.

10p:)

Visa signatur

datordelar for sale: www.marknaden.webs.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palora
Jag har olika men använder mest en som är rund längst ut och har som räfflor som en borr, förstår du hur jag menar? lite svårt att förklara ska kolla om jag hittar bildlänk.

Har försökt mej på att gravera med sånt stift men jag har ganska svårt för att få det jämnt då. Tycker den hoppar lite väl mycket av räfflorna, men det är väll bara att öva

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Kanske du har för hög hastighet? eller trycker för hårt? vad har du graverat på för något?

Permalänk
Medlem

jäklar så läcker! tigern var riktigt sjuk. får en 9 nu en 10 om du lägger upp mer

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palora
Kanske du har för hög hastighet? eller trycker för hårt? vad har du graverat på för något?

Metall och plexi. Kan vara för hög hastighet, får testa med lägre någon gång.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Niceish 10p

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Fy fan gillar tigern skarpt! 10p från mig!!

Permalänk

Väldigt snyggt och kreativt Palora 10 points

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem

Najs. Korrekturläste lite på din hemsida:

"Q:Vad kostar plexiglas?
A: Plexiglas kostar ca 800kr m2 (1000x1000cm) hos glasmästaren.
Man kan också beställa mindre bitar genom nätet eller på Clasohlson."

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Medlem

vart har du köpt bordet
det var verkligen fint och skulle vilja ha ett själv ! 10 P

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem

Jag köpte en plexiskiva och knäckte till den själv

jaaa 1000cm, tänkte skriva 1000mm, men blev fel, ska ändra det där. Tack skulle nog inte sett det själv annars!

Permalänk
Medlem

Gravyr*

Citat:

Ursprungligen inskrivet av anemic
Holy Jebus! Det var ju sjukligt snyggt faktiskt! du får göra som Wolverine och sätt dig på DH och gravera folks chasin

Håller fullständigt med Anemic*
Stå på dig du har det i blodet*
BRAVOOO* O SÅ SNYGGT+++Till dig.
Helt klart*
Mvh: hotspot.