Permalänk
Vila i frid

Seg sweclockers sajt?

Citerar: "Under hösten och förmodligen en bit in på vintern arbetar vi med att uppdatera vissa viktiga komponenter bakom webbplatsen. Därför kommer vi inte att kunna införa några nya funktioner/designförändringar under den tid detta arbete pågår.

Vi tar dock fortfarande gärna emot tips och förslag om hur webbplatsen kan förbättras!"

Förmodar att det har att göra med prestandaproblem? Senaste månaderna har iaf jag märkt en försämring med långsammare laddning av inlägg/trådar precis som att burken/burkarna vissa tider skulle gå på knäna. Stämmer det?

Permalänk
Medlem

Re: Seg sweclockers sajt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasenfrasen
Stämmer det?

Vad irriterad jag blev, tänkte direkt på 90200 = telias autoröst. "stämmer det?" xD

OT: Har själv tyckt att det gått lite segt...

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Geeks
SweClockers

Re: Seg sweclockers sajt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasenfrasen
Citerar: "Under hösten och förmodligen en bit in på vintern arbetar vi med att uppdatera vissa viktiga komponenter bakom webbplatsen. Därför kommer vi inte att kunna införa några nya funktioner/designförändringar under den tid detta arbete pågår.

Vi tar dock fortfarande gärna emot tips och förslag om hur webbplatsen kan förbättras!"

Förmodar att det har att göra med prestandaproblem? Senaste månaderna har iaf jag märkt en försämring med långsammare laddning av inlägg/trådar precis som att burken/burkarna vissa tider skulle gå på knäna. Stämmer det?

Hej hasenfrasen,

Det stämmer! Framåt kvällarna är uppemot 2 000 användare i forumet samtidigt och det får våra servrar att svettas. Vi arbetar för fullt med att lösa prestandaproblemen (tyvärr lite mer avancerat än att bara uppgradera hårdvara).

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Vila i frid

Re: Re: Seg sweclockers sajt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NUW4
Vad irriterad jag blev, tänkte direkt på 90200 = telias autoröst. "stämmer det?" xD

Nej nej, det är ju allas vår Sverker som säger så!

Skönt iaf att få veta att det bara inte är jag som upplever forumen som lite söliga emellanåt.