Battlefield: Bad Company 2 PC Beta Tråden

Permalänk
Medlem

Köpte från Cdon.. on demand.

Dom drog pengarna men jag fick ingen bekräftelse.

Så dom kan inte se min order måste bevisa med konto utdrag.

Hatar cdon just nu.

Inget telefonnummer att ringa bara genom mail eller support sidan och det tar ju dagar för dom att svara.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Kul spel! Dock jävligt synd att 70% av alla spelare är totalt insnöade..
Menar när man kör som anfall så sitter en halva laget med snipers uppe på berget i början, resterande del av laget kastar ammo åt dom och återupplivar dom när dom dör... Vääääldigt drygt. Ska bli kul när spelet släpps så man kan börja köra i klan med folk som vet skillnad på att försvara och attackera och inte sitter på berget med sniper tills man förlorat..

EDIT: Och var är det för j*vla fån som är lvl 11 och fortfarande inte fattat hur viktigt det är att märka ut tanks och players?!?

Men det får man väl räkna med eftersom det är ju public folk skiter i om man vinner eller inte bara dom får kills , så är det i alla spel

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

någon som vet om game brukar vara bra på att leverera spelen till release datumet eller om man får vänta någon extra dag?

Visa signatur

Intel Q9550 @ 3.6 | ATI 4870x2 | ASUS P5Q | Antec P182 | OCZ vertex 3 60GB| 2st 500 GB samsung raid 0 | 4 GB ram

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SeF.Typh00n
Jaaa! Vad taggad man blev nu då.

"Limited edition"

Så länge det inte heter "collector's edition" så håller jag gnäll slussarna stängda.

btw: Alla ni som köper online downloadable version, är det för att ni bor i nordpolen eller för att ni är lata? hur kan ni betalla samma pris för en digital version? inte att DVD fodralet och plast skivan är så speciell att ha men men....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ
"Limited edition"

Så länge det inte heter "collector's edition" så håller jag gnäll slussarna stängda.

btw: Alla ni som köper online downloadable version, är det för att ni bor i nordpolen eller för att ni är lata? hur kan ni betalla samma pris för en digital version? inte att DVD fodralet och plast skivan är så speciell att ha men men....

Vi tänker på miljön b.la. Varför ska man köpa något man inte har använding för. Personligen köper jag alltid det som är billigast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jooelhoglund
Men det får man väl räkna med eftersom det är ju public folk skiter i om man vinner eller inte bara dom får kills , så är det i alla spel

Jo det är jag mycket väl medveten om men det är fortfarande fruktansvärt frustrerande att spela med massa personer som är hög rank och fortfarande inte vet vad dom ska göra för att vinna, kills är ju som sagt lågt ifrån det viktigaste i spelet om man vill vinna osv..
Är därför det ska bli skönt att börja köra med någon klan där folk gör det dom ska.

Är dubbelt så roligt att spela med taktiker osv.. En så liten sak som att landa helikoptern och reparera för att sen kunna lyfta igen och hålla sig i luften ett längre tag är bra mycket roligare än att bli ner skjuten för att folk inte fattat att man faktiskt kan reparera fordon.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Jo det är jag mycket väl medveten om men det är fortfarande fruktansvärt frustrerande att spela med massa personer som är hög rank och fortfarande inte vet vad dom ska göra för att vinna, kills är ju som sagt lågt ifrån det viktigaste i spelet om man vill vinna osv..
Är därför det ska bli skönt att börja köra med någon klan där folk gör det dom ska.

Är dubbelt så roligt att spela med taktiker osv.. En så liten sak som att landa helikoptern och reparera för att sen kunna lyfta igen och hålla sig i luften ett längre tag är bra mycket roligare än att bli ner skjuten för att folk inte fattat att man faktiskt kan reparera fordon.

Du är välkommen att joina min grupp

Permalänk
Medlem

lite skoj dom som köper från EA via deras download manager.
spelet tas bort efter nåt år, om man inte pungar ut extra pengar för att dom ska förlänga tiden.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ
Du är välkommen att joina min grupp

Bugar och bockar

Permalänk
Medlem

Kommer inte åt EA servrarna!
Verkar va nere eller funkar det för nån annan?

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Hedersmedlem

Betan är över, tråd låst.
Fortsätt att diskutera spelet här.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion