brännarprogram? vilket är bra och gratis?

Permalänk
Medlem

Bränna musik till CD fixar foobar galant. Windows inbyggda för vanliga filer och active iso burner för image-filer.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem
Skrivet av snabeldraken:

Burrn funkade inte alls failed kom det på alla låtar o jag provade olika inställningar o windows eget klarade inte heller av kovertera låtar men jag har löst det hela drog hem senaste firmware till dvd-brännaren o flashade den sen funkar det kanon med ashampo burning studio!!

Ok. Om Burrn inte funkade och inte windows inbyggda heller så var nog fail firmwaren. Kan sätta mitt huvud på att efter uppdateringen av firmware funkar det i dessa också. Men det kanske du eventuellt begriper själv?

Visa signatur

I´m not a complete idiot. Some parts are missing.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Breddas:

Bränna musik till CD fixar foobar galant. Windows inbyggda för vanliga filer och active iso burner för image-filer.

Varför köra 3 olika program när tex Ashampoo Burning Studio klarar allt???

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

Jag har bara ett program att rekomendera, CDBurnerXP Pro.
CDBurnerXP: Downloads

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Imgburn och infrarecorder är de två jag alltid använder, funkar ju till allt man gör ^^

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Knashatt:

Varför köra 3 olika program när tex Ashampoo Burning Studio klarar allt???

Kan inte annat än hålla med dig, för att vara ett gratisprogg så funkar det super.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)