Permalänk
Medlem
Skrivet av Musicc:

senaste från twitter:
medalofhonor
If you had a "code already in use" error. Clear your cache and try again. Should be working!!
3 minutes ago via TweetDeck

skall testas!

Testade nyss. Får fortfarande "Code already used" trots att jag rensade cachen i Firefox och i Cleaner.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk

Fan vad spelet är dåligt optimerat enligt mig..Ligger på 30-40fps. I bc2 ligger jag på 70-90 :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av zaman:

Testade nyss. Får fortfarande "Code already used" trots att jag rensade cachen i Firefox och i Cleaner.

Prova chatten och få en ny nyckel då.

Visa signatur

CCNP

Permalänk

Hoppas att LAN fronten utav spelet lär bli nice.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tobz0r:

Fan vad spelet är dåligt optimerat enligt mig..Ligger på 30-40fps. I bc2 ligger jag på 70-90 :/

Stäng av HSAO i options sedan sänk Bloom.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

GameSpot Beta :: Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Logga in här, man får en MOH kod även om det står CNC4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg0n:

GameSpot Beta :: Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Logga in här, man får en MOH kod även om det står CNC4.

Tack, det funka haha.

Permalänk

jevlar vad mkt beta snack, tänkte om det här nu är en officiell tråd.
Nu kmr jag låta väldigt skeptisk; men kan någon uppdatera mig om vad som skiljer det här spelet från BC2 i MP?
För jag kan inte riktigt se någon

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

Lite av en Beta är det... märks när jag måste ändra sense i varje ny server jag spelar på. I menyerna går det ibland bara att markera och välja med hjälp av W, S och Enter, alltså inte med musen. När jag väljer Sniper för Insurgents på Combat mission så blir det CTD. Lite småkul sådär Har ni några buggar att rapportera?

Visa signatur

Intel Core i5 750 2.66GHz | 4 GB DDR3 Crucial | MSI P55 CD-53 | HD6870

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyrenberg:

jevlar vad mkt beta snack, tänkte om det här nu är en officiell tråd.
Nu kmr jag låta väldigt skeptisk; men kan någon uppdatera mig om vad som skiljer det här spelet från BC2 i MP?
För jag kan inte riktigt se någon

Annorlunda vapen, kartorna är mindre - liknar mer MW2, det är väl ungefär den stora skillnaden

Permalänk
Medlem

Tyckte spelet var otroligt dåligt. Det enda med frostbyte motorn som är bra är ljudet, allt annat känns som ett steg bakåt. Dåliga animationer och så fruktansvärt dåligt optimerat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg0n:

GameSpot Beta :: Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Logga in här, man får en MOH kod även om det står CNC4.

HAHA, Tack!

Permalänk
Medlem

Fy satans vilket skitspel. MOH goes MW?

Permalänk
Medlem

Jag tycker spelet är svinbra. Jag vet inte riktigt vad folk förväntat sig men det var helt klart över mina förväntningar. Klart det är en massa störande "beta-problem" men det har man väl ändå överseende med om man inte är en bortskämd unge. Jag tycker känslan är bra, och ganska annorlunda från BFBC2. Allt är som gjort för ett snabbare spel. Mer action, hela tiden. Det påminner en del om MW2, med enda skillnaden att MOH är sjukt mycket bättre. Jag har länge sett fram emot en värdig tronföljare till COD4. Där MW2 misslyckades kapitalt tror jag MOH kan bli ett riktigt snabbt actionfyllt spel med rätt feeling. Det behöver inte alltid vara så jävla verkligt, bara känslan finns där.

Visa signatur

i5 750 @ 3,8GHz/Coolermaster hyper 212+/Asus P7P55D/Corsair Dominator 2x2 GB 1600MHz DDR3/XFX 4770/Samsung spinpoint 1TB F3/Coolermaster silent pro 700W/Dell 2209 WA

Permalänk
Medlem
Skrivet av babeloba:

Jag tycker spelet är svinbra. Jag vet inte riktigt vad folk förväntat sig men det var helt klart över mina förväntningar. Klart det är en massa störande "beta-problem" men det har man väl ändå överseende med om man inte är en bortskämd unge. Jag tycker känslan är bra, och ganska annorlunda från BFBC2. Allt är som gjort för ett snabbare spel. Mer action, hela tiden. Det påminner en del om MW2, med enda skillnaden att MOH är sjukt mycket bättre. Jag har länge sett fram emot en värdig tronföljare till COD4. Där MW2 misslyckades kapitalt tror jag MOH kan bli ett riktigt snabbt actionfyllt spel med rätt feeling. Det behöver inte alltid vara så jävla verkligt, bara känslan finns där.

Håller med dig, man ska inte jämföra allt för mycket med BC2, det är MW2 man ska jämföra med och där är MOH bättre, mycket bättre.

Permalänk

Riktigt grymt spel faktis känslan i vapnen och det tycker jag personligen är bättre än BC2. MW2 vet jag inte mycket om förutom att alla sprang runt med "newb tube".

Det var riktigt mycket bättre än mina förväntningar också, håller med babeloba helt det blir ett givet köp det här och en värdig tronföljare till cod4

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg0n:

GameSpot Beta :: Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Logga in här, man får en MOH kod även om det står CNC4.

"code already in used"

baaaaah...

Hur hittar man chatten, har letat men bara hittat email supporten?

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Jävligt lätt spel att "äga" på, gör så här. Kör sniper, när fienden tar din bas göm dig någonstans, efter 1 min. Spring och kniva typ 10 st i ryggen. Sen kötta mortar o missiler o planes o fan vet allt så har du plötsigt typ 50/3 i stats. Haha. Det ända man gör efter man har kommit upp i en kill streak är ju förfan att skicka mortar, bomber, plan osv eftersom de slaktar så otroligt hårt, på så sätt behöver man aldrig döda(med kniv och att skjuta ofc) mer än dem du kniva i början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av H3Nc3:

"code already in used"

baaaaah...

Hur hittar man chatten, har letat men bara hittat email supporten?

support.ea.com/chat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Jävligt lätt spel att "äga" på, gör så här. Kör sniper, när fienden tar din bas göm dig någonstans, efter 1 min. Spring och kniva typ 10 st i ryggen. Sen kötta mortar o missiler o planes o fan vet allt så har du plötsigt typ 50/3 i stats. Haha. Det ända man gör efter man har kommit upp i en kill streak är ju förfan att skicka mortar, bomber, plan osv eftersom de slaktar så otroligt hårt, på så sätt behöver man aldrig döda(med kniv och att skjuta ofc) mer än dem du kniva i början.

Hehe ja, drog en 40-2 runda som attacker nyss. Fick 400p+ få en killstreak användning, vettefasen vilken. Men använder man inte killstreaken och får en ny förlorar man den gamla dock, som det var i cod4 :(.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Det där med CnC4 nyckeln funkar inte längre

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk

Någon som har förbeställt via webhallen och kan säga hur lång tid det tar innan man får Beta key mailet?

Permalänk
Medlem

Spelat sedan jag kom upp i morse runt halv tolv och det är riktigt kul. Grafiken i sig är det inte så stora problem med men antar att såsom BC2 betan så har vi inga HD texturer. Det flyter på mycket bättre än vad BC2 gör, granatkastaren känns inte alls lika överlägsen och man träffar faktiskt en hel del bättre än i BC2 men fortfarande inte så bra som man skulle kunna önska.

Rekylen på vapnen är tyvärr alldeles för dålig likaså ljuden, en del av ljuden är bra men andra är lite väl klena. För att få en bättre känsla av vapnet vill man ju gärna att ljudet är bra och att vapnet har kraftigare rekyl som det är nu rör sig knappt vapnet men kulorna sprider sig mycket vid en spray ändå. Noll känsla med andra ord!

Det legendariska BC2 lagget/fördröjningen finns fortfarande kvar vilket är synd och hur svårt kan det vara att göra en vettig och fungerande server browser?

Skriver förmodligen lite mer senare när baksmällan släppt..

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt om jag ska tycka spelet är bra eller dåligt men...
Tycker det känns mer BC2 med andra skins och vapen och på mindre banor.
Till skillnad från BC2 så ska ju detta va CoD "dödaren" men om man ska jämföra med CoD4 så känns MoH lite slöare (vilket kanske inte är dåligt), klumpigt och man vet fortfarande inte om man kommer över den där kullen man springer mot ifall det säger stop och man glider ner eller om man behöver hoppa över den där 5cm höga stenen och hoppar man över så syns man så får man en kula i skallen.
Även om det är likadant i BC2 så är sådant mer acceptabelt där eftersom det inte ska gå lika snabbt och det handlar mer om objectives i Battlefield än att döda så många som möjligt.

Ska MoH bli bättre än CoD4 så måste det bli rappare och smidigare.
Bättre än MW2 blir det kanske men det säger ju inte speciellt mycket imo.

Permalänk
Medlem

Börjar gilla det mer och mer men jag får CTD (crash to desktop) vid ca var 10e headshot jag gör.

Permalänk
Medlem

Har tankat hem nu men det blir å vänta 2 dar till

Permalänk
Medlem

Tråkigt lite variation måste jag säga, finns för lite vapen och addons/perks etc.

Efter en 25-30 kills får man inga fler killstreak rewards tydligen, men man får 2x score istället.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Avstängd
Skrivet av maniak:

Tråkigt lite variation måste jag säga, finns för lite vapen och addons/perks etc.

Efter en 25-30 kills får man inga fler killstreak rewards tydligen, men man får 2x score istället.

Tror du dom ger ut en beta på 700mb och har 30 vapen, 30 perks etc?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Tror du dom ger ut en beta på 700mb och har 30 vapen, 30 perks etc?

Bad Company 2's beta på 1,5gb hade mängder med mer vapen än vad MoH har så skulle de velat hade de kunnat lägga in mera vapen.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Qrush:

Bad Company 2's beta på 1,5gb hade mängder med mer vapen än vad MoH har så skulle de velat hade de kunnat lägga in mera vapen.

Betan i BC2 hade 1 bana och var mycket större i storlek, så där har du förklaringen.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200