Permalänk

Swedbank "Kort på kort"

Hej. Nu är det så att jag fått mitt nya MasterCard kort, och jag vill göra det lite mer personligt. Tänkte göra en egen kort design och skicka efter för 100kr, men en sak är det som stör mig. På det nya kortet jag fick är det ingen "Swedbank" kant i hörnet, men på kort designaren så är det en sån kant och jag stör mig så mycket på den. Går det att ta bort den från designen på något sätt?

Bild för att demonstrera

Vill alltså ha bort det svarta på något sätt om det går

Permalänk
Medlem

Det går inte, är deras "egna" del på kortet. Där de får plats med sin logga osv.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Okej, lite vilseledande när man får kort som det inte är någon sån del på kortet utan bara en hel bild.

Permalänk
Medlem

Skulle med göra ett personligt kort med Mario som motiv med det gick tyvärr inte igenom, har din bild det?
Rolig bild förresten

Permalänk
Medlem

Inga copyrightade bilder går igenom.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

En kompis försökte få dolan(!) på sitt kort och fick avslag.
Så det är bäst att du inte ens försöker använda en dåligt ritad kopia av något copyrightat, så att säga

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

OM man ansöker många gånger så kan det slinka igenom, samt att man lyssnar på musik som de som godkänner korten inte känner till.

När jag hade Swedbank så fick jag igenom Amon Amarths logga i vitt på svart bakgrund. Blev skitsnyggt.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

Med tanke på att Dolan inte gick igenom så är det nog ingen idé att prova med Fry.. Kanske denna?

Får beslutsångest när det gäller sånt här..

Permalänk
Medlem

Är nog större chans att den där går igenom är dolan och futurama motiv.