Permalänk
Medlem

Köpråd 50" vägghängd tv

Tja. Morsans TV dog idag, surt sa räven just som black Friday har passerat. Men det är inte mycket att göra åt...

Hur som helst, jag behöver köpråd då detta inte är min starka sida. Den ska vara användas för vanligt tv-tittande och kommer väggmonteras så gärna inte sticka ut allt för mycket. I övrigt är allt som går att köpa är bättre både i bild och ljud än hennes nuvarande så hon lär bli nöjd. Max 50" för att få plats på väggen.

Budget: gärna billigare än Samsungs the Frame, annars är det nog den jag sneglar på enbart för att jag vet att den är ganska platt.

Bonus, vad ska man ha för vägg-mount? Den ska bara skruvas upp o hänga där. Inga fancy extrafunktioner behövs. Har man sån tur att det precis som på datorskärmar finns ett standardiserat fäste?

Stavning
Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st