Permalänk

Nyaste typen utav fältbuss ?

Har sökt som en idiot och lyckas inte få fram vad den senaste typen utav fätlbuss heter

finns det någon snäll själ som kan tänka sig att hjälpa mig ? :/

Permalänk
Hjälpsam

Terrängbil 20 - Tgb20

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Skrivet av Fluf:

OT på OT, men nje, deras ersättare togs nyss i drift.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Finns ju precis hur många fältbusstandarder som helst, till olika ändamål. Menar du den senaste typen rent generellt, eller för något specifikt ändamål?

Det är dessutom väldigt svårt att svara på frågan som sådan, det är väl nästan utan undantag så att nya varianter är vidareutvecklingar av gamla. Det blir en fråga om hur du definierar "ny".

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna. Detta omfattar bland annat inlägg som utan vidare motivering uttrycker medhåll eller missnöje. Ett annat exempel är att diskussionen för det mesta inte förs framåt av inlägg som enbart innehåller citat eller roliga bilder.

Tråden hade nog inte så mycket med "Internet, uppkoppling och nätverk" att göra heller.

*Tråd flyttad.*

Citat:

§ 3.2 Trådar ska placeras i den forumdel som bäst passar det behandlade ämnet. Om man är osäker på var en tråd ska placeras kan man skapa den i en forumdel som verkar lämplig och sedan anmäla sitt eget inlägg till moderatorerna för att få placeringen kontrollerad.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Liknande såna där hade vi när jag gjorde lumpen, vilket skit alltså. Någon konstig automatlåda med datorstyrd koppling, så man fick köra full gas när man skulle iväg så kopplingen inte slirade, och då for man iväg med ett klonk. Sen var de även fartspärrade till 105km/h. Fanns även en huvudströmbrytare som FM älskar men den fick man inte röra för då fick man bärga bort bilen.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.