Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Avstängd

Chansade på en Kinaplatta.

Överraskad hur bra prestanda det är i denna platta för priset, den springer åttor omkring min Samsung T850 i alla aspects..

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunkaboy86:

Det där chassit ser riktigt bra ut, jag har själv letat som en dåre efter ett litet atx chassi, vart köpte du det där?

Du hittar det på http://www.sliger.com/products/cases/kic10x/

Kostar en slant men värt varenda krona, kommer säkerligen kunna användas i flera byggen över många år eftersom det stödjer ATX.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Chansade på en Kinaplatta.

https://i.imgur.com/or20zAP.jpg

Överraskad hur bra prestanda det är i denna platta för priset, den springer åttor omkring min Samsung T850 i alla aspects..

Ser riktigt fint ut! Har också varit sugen på en T10a men jag velar fortfarande om jag verkligen "behöver" en platta.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

@VadSaDu
Hur är det med bloatware på dessa Kina plattor och är möjligt med custom rom tro?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bärplockaren:

@VadSaDu
Hur är det med bloatware på dessa Kina plattor och är möjligt med custom rom tro?

Enda bloatware jag fick med på plattan var programmet till fingeravtrycksläsaren, resten var Chrome och google foto som man kan avinstallera och välja själv vilket man ska köra med.

Att roota plattan och köra med annat rom vet jag inget om, men det finns folk som diskuterar detta.

https://forum.xda-developers.com/android/help/root-teclast-ma...

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Kina-powerbank med fäste för Switch, ska vi se vad det är för qualität på detta batteri. Överkomligt på ca 250 spänn så suger det var det inte hela världen.

Permalänk
Medlem

Skaffade mig lite nätverksprylar! Har just fått igång WiFi, nu ska det bara dras kabel också, den tråkiga biten

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Fick bli ett byte från den 8 år gamla BenQ skärmen (1080p 120Hz) till en Acer XB271HU (1440p, 165Hz, G-Sync, IPS).

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!

Permalänk

Efter att ha suttit med ett standard dell tangentbord i lite över år så hittade jag äntligen ett som föll för min smak. Detta är mitt första mekaniska tangentbord, vilken kvalitetsskillnad!
Vortex ViBE - MX Brown

Visa signatur

MacBook Pro 13" 2018

Permalänk
Skrivet av The-Architect:

Kina-powerbank med fäste för Switch, ska vi se vad det är för qualität på detta batteri. Överkomligt på ca 250 spänn så suger det var det inte hela världen.
https://i.imgur.com/GixRMxp.jpg

Återkom gärna i Switch tråden om hur den funkar, ser ut som en smart lösning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yamato:

Skaffade mig lite nätverksprylar! Har just fått igång WiFi, nu ska det bara dras kabel också, den tråkiga biten

http://i68.tinypic.com/316suux.jpg

ska du dra allt i väggarna eller vad är det för mäktig lösning som lockar i fjärran?

Permalänk
Medlem

Hori Mini controller till PS4: Köpte mest för att jag tyckte den var gullig, och det är den, men hemskt obekväm att spela med för mina stora händer, speciellt FPS då man inte kan hålla kontrollen naturligt (enligt mig) och L2/R2 är inte triggers. Kan vara en bra kontroll till ett fighting spel likt Street Fighter kanske?

That 70s Show på Blu-Ray: Importerad från USA via eBay, så tyvärr ingen svensk text men det fixar jag genom att OCR skanna svenska texten från nordiska DVD versionen jag har, och sedan synkar jag den till Blu-Ray versionen (rekommenderar ej att göra detta, extremt jobbigt, tråkigt, och kräver tålamod)

Duke Nukem 3D PS4: Det här var inget jag bokat eller något, utan ville bara ha den direkt jag upptäckte att det existerade. Jag är inte ens ett stort Duke fan, men tycker bara det är häftigt att se ett gammalt spel (som jag förstår är det original spelet + några nya banor?) i ett fysiskt fodral till en ny konsol.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

köpte mig ett par genelec 8020 d och ett audient id14 ljudkort
vet ej hur man fixar stor synlig bild direkt sorry :
// J

Bildlänkar fixade /screamin-daemon, moderator
Permalänk
Medlem

Efter att ha harvat runt i skyddsskorna som jobbet gav mig vilket kunde efterlikna ett tortyrredskap hoppas jag att de kommer fungera bättre. Längtar faktiskt tillbaka till jobbet för första gången

Visa signatur

i5 6600k 4 Ghz , 8 GB DDR4-RAM , Asus Strix GTX980 , 1 TB HDD + 256 GB SSD , Asus moderkort av modell jag ej minns namn på, Corsair C70 Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av titanx1337:

https://imgur.com/qoiExr2
https://imgur.com/G6taL0H
https://imgur.com/dEZ0aiB

köpte mig ett par genelec 8020 d och ett audient id14 ljudkort
vet ej hur man fixar stor synlig bild direkt sorry :
// J

Läs första inlägget så får du se hur du direktlänkar bilderna

Permalänk
Medlem

@Exxelent: Din arbetsgivare är faktiskt skyldig att tillhandahålla skyddsskor som sitter bra på dina fötter, de flesta försöker med att köpa en modell som ska passa alla men läser man AFS 2001:3 och ADI 489 så ställs det högre krav.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

@P-NILZ: Tackar för tipset! Är inte många som kör med skorna som lagret delade ut.

Visa signatur

i5 6600k 4 Ghz , 8 GB DDR4-RAM , Asus Strix GTX980 , 1 TB HDD + 256 GB SSD , Asus moderkort av modell jag ej minns namn på, Corsair C70 Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av chatnoir:

ska du dra allt i väggarna eller vad är det för mäktig lösning som lockar i fjärran?

trådat från mediaomvandlaren till routern vid min dator. Sedan tråd från den till AP, min dator & NAS. Trådlöst i resten av huset. Verkar som det funkar med bara en AP om jag sätter den på rätt ställe.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk

Mishimoto Cold Air Intake & Turbosmart's Återcirkulerande dump. Next up! Omprogramering av bilen!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Ibland måste man göra mindre roliga men ack så behövliga inköp.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

That 70s Show på Blu-Ray: Importerad från USA via eBay, så tyvärr ingen svensk text men det fixar jag genom att OCR skanna svenska texten från nordiska DVD versionen jag har, och sedan synkar jag den till Blu-Ray versionen (rekommenderar ej att göra detta, extremt jobbigt, tråkigt, och kräver tålamod)

Varför inte bara köra med engelsk text. Då slipper man alla kassa översättningar...

Permalänk
Medlem

Ny stol en 24h Kab 4 Premium.

bild

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem

@Imaculent: Jag klarar mig utan text, men inte alla som gör det

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Många år sen sist man byggde Lego så detta kommer nog bli kul.

Visa signatur

CPU: i9-10900k Moderkort: Asus ROG STRIX Z470-H RAM: 32Gb Corsair Vengeance GPU: Gigabyte 3070ti SSD: Samsung 970 EVO 1Tb PSU: Corsair SF 600W Kylning: Noctua D15 Chassi: Fractal Design Meshify Skärm: LG C3 42" & Asus ROG Swift 27"

Permalänk
Skrivet av plexx:

Ny stol en 24h Kab 4 Premium.

bild

Var hittar man en sådan och vad kostar dom?

Visa signatur

Gigabyte M32U , AMD Ryzen 9 5900X , ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC , Corsair iCUE 5000X RGB Midi Tower , ASUS ROG Strix X570-F GAMING , Corsair MP600 PRO 1TB M.2 , Samsung 860 EVO 4 TB , Corsair RM850x, 850W Vit PSU , Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 32GB , Corsair iCUE H100i ELITE CAPELLIX White , Win 10

Permalänk
Medlem

Efter att kört en "demo" version ett tag så bestämde jag mig för att inhandla en ordentlig version.
Gillar att få en faktiskt fysik produkt också och inte bara ett serienummer ("snygg" kartong, 600 sidor manual och skivor).

För dom icke insatta är det ett musikprogram. Mellan versionen, finns en delux version med massa extra lullul som jag inte använder

Permalänk
Livsnjutare 😎

En bra bild behöver ingen förklarande text...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Före

Efter

Visa signatur

Spel: ASUS Z370 Prime-A | 16GB 3000Mhz | i5-8600K | Noctua NH-D14 | ASUS GTX 1080 | Sound BlasterX AE-5 | Supernova G2 650W | EVO 840

Media/Emulator: MSI Z270-A Pro | 8GB 2666MHz | i3 7350K 4,8GHz | Pure Rock Slim | MSI GTX 970 | EVGA Supernova G2 650W | EVO 840 250GB

Permalänk
Medlem

Glöm inte ändra din sign

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem

@svalle: Bra tänkt där!

Visa signatur

Spel: ASUS Z370 Prime-A | 16GB 3000Mhz | i5-8600K | Noctua NH-D14 | ASUS GTX 1080 | Sound BlasterX AE-5 | Supernova G2 650W | EVO 840

Media/Emulator: MSI Z270-A Pro | 8GB 2666MHz | i3 7350K 4,8GHz | Pure Rock Slim | MSI GTX 970 | EVGA Supernova G2 650W | EVO 840 250GB