Köpa fysisk World of Warcraft: Dragonflight CE från Blizzard, leveranstid?

Permalänk
Medlem

Köpa fysisk World of Warcraft: Dragonflight CE från Blizzard, leveranstid?

Med rubriken menar jag, hur stor chans är det att det anländer i tid till Dragonflight släpps? Eller kommer det tre veckor efter expansionen släppts? Någon som har erfarenhet av "fysiska" köp i Blizzard store?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Kunde inte låta bli ofc. Vill inte paja samlingen med bara CE. Säg inget om kostnad och idioti för jag vet!

Men.

Någon som har koll på leveranstider? Beställde i lördags förra veckan. Sett på forumet att folk har fått sina CE´s.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Jag vet inte. Men jag är ganska säkert på att du kan köpa en kod från Blizzard för vanliga spelet, och sen när CE kommer så kan du skriva in den, och får pengar tillbaks från Blizzard för den vanliga koden.

https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/dragonflight-collecto...