Permalänk
Medlem

Telenorfråga - mobilt bredband

Ni som har Telenor mobilt bredband. Hur är det med begränsningarna. Finns det några dolda, skummisar med abbonnemanget?

Kan man tanka fritt hur mkt som helst utan att det stryps någe?

Tack för svaren

Visa signatur

Datorer: Macbook pro 13" E2011+iphone 3G 16GB & 3GS 32GB + PentaxKX + ipod2gen 8GB. hembyggd PC (ca2001) Win XP

Permalänk
Skrivet av skyjuice:

Ni som har Telenor mobilt bredband. Hur är det med begränsningarna. Finns det några dolda, skummisar med abbonnemanget?

Kan man tanka fritt hur mkt som helst utan att det stryps någe?

Tack för svaren

Jag har själv Mobil bredband i telefonen och Mobilt bredband premium.
De säger i supporten att de inte finns några begränsningar och de verkar inte som det heller.
Via mobilen tankade jag några filmer medan vi var på semester. Så 20 gb ska du klarar av utan problem.

Permalänk
Medlem

Tror jag tog 60 gb under en månad och maxade alltid så skulle säga att det inte finns några dolda begränsningar.

Permalänk
Medlem

hmmm intressant...Tack för era svar!

Kan man på nåt sätt använda det mobila bredbandet med iPhonen åxå? Men det är väl en donglen man får med Telenor. & en dongel kan man inte springa omkring med fast i iPhonen

Visa signatur

Datorer: Macbook pro 13" E2011+iphone 3G 16GB & 3GS 32GB + PentaxKX + ipod2gen 8GB. hembyggd PC (ca2001) Win XP

Permalänk
Inaktiv

Ingen begränsning

Telenor har fritt blå på sitt mobila bredband... Jag har också surfat mycket med Telenor utan att uppleva någon strypt hastighet (och de marknadsför ju just detta rätt rejält så skall vara lugnt!)