Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Ett företag som är så stort som komplett skulle ha så dåligt framförhandlade avtal? Verkar lite långsökt tycker jag... Men hur är det, var har komplett egentligen sitt lager? Kan vara ngt sådant som gör att frakten skjuter i höjden.

Sandefjord, Norge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av w0x:

Sandefjord, Norge.

Det skulle kanske kunna vara varför deras frakt ligger på den nivån den gör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Det skulle kanske kunna vara varför deras frakt ligger på den nivån den gör.

Tror det och det är synd, dom borde ju verkligen fixa ett lager i Sverige eftersom dom är såpass stora här.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Själv gör jag oftast som så att jag köper en del hos komplett och dom stora tunga sakerna hos inet, som chassi o liknande.
Allt för att få en lägre frakt kostnad.

Men jag håller helt med om att alla fraktpriser är väldigt höga på komplett.

Permalänk

Hej!

Jag har en mus från er (Saitek Cyborg Mouse) som har blivit svår att klicka med... Det krävs ett hyfsat hårt tryck på vänster musknapp för att något ska hända. Rätt så irriterande när man spelar och tvingas tänka på att trycka hårt...

Är det möjligt att man kan få den reparerad/utbytt för det felet? Det vore bra att veta så att man inte betalar avgiften för kontroll eller vad den kallas i onödan.

Tack på förhand!

Edit: Värt att nämna är att den är köpt förra året, alltså har garantitiden inte gått ut.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qbrtux:

På något jefla vänster har jag lyckats få en Komplett Gamer i05 (färdigbyggd) utan grafikkort, vi beställde den i pappas namn hemifrån och konfigurerade själv för att sänka priset, (tog bort högtalare, inkluderat spel osv), rörde inte ens grafikkortsvalen men nu när jag har fått leveransen så är det inget grafikkort med, varken i datorn eller på packsedeln. Tyvärr kollade vi inte igenom hela packsedeln i hämtbutiken då det är typ 12-15 rader, bara kollade att det var vår dator typ.

Sen när jag går in på komplett.se och kollar igenom självkonfigureringen så ser jag att man inte ens kan ta bort grafikkortet, så vad sjutton skall jag göra? Vänta till måndag och ringa eller? Jag som hade taggat inför helg som är helt paj nu.

klart du ska ringa, hur kan de ens glömma grafikkortet? datorn ska ju testas och installeras osv :S?

Permalänk
Medlem
Skrivet av visa:

klart du ska ringa, hur kan de ens glömma grafikkortet? datorn ska ju testas och installeras osv :S?

misstänker att de som testar bara testade att den fungerade med det integrerade graffet i moderkortet och inte att datorn består av rätt komponenter, sen beställde jag utan os

Permalänk
Medlem

Kan ni fixa så att man kan bläddra i produktrecensionerna ? De försvinner när flera har kommenterat samma produkt.

Permalänk
Medlem

Tjena

Har lite problem med datorn då den vägrar starta. Har mer eller mindre plockat isär den, enda som är kvar är moderkort, ram, cpu, nätagg. Den startar 2 sekunder, dör, sen rebootar och håller sig igång, men inget annat händer (vägrar boota från varken HDD eller CD när jag har dessa inkopplade). Så jag gissar på att det antingen är Nätagget eller Moderkortet som pajjat. Nätagget har 2-3 år på nacken, men är köpt hos er. Och moderkortet köpte jag från er lite över ett år sedan. Vet inte hur länge garantin gäller, men har tidigare kunnat skicka in moderkortet på testning.

Får dock bara dryga svar av er kundtjänst, och länk till en löjlig guide "har du kollat att sladdarna sitter i?". Suck. Har inte heller hittat inloggningsuppgifterna för mitt gamla konto som dom är beställda på, men har kvar Mail från sist när jag skickade in Moderkortet och Ram minnena på test, och RMA från den gången. Jobbar nära en inlämningsbutik, så skulle uppskatta om ni kunde testa det som är kvar av datorn så jag ev. kan få garanti, eller iallafall kan köpa nytt så jag får igång den.

Släng iväg ett PM eller svara här,

Mvh Jens

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Thxsen:

Jag frågar igen, varför har ni inga i5 661 på lager?

Vi kommer att ta in denna modell voch lägga upp den på vår webb under dagen, den bör sedan vara i lager under nästa vecka.

Skrivet av Zånkt:

Beställde Komplett.se - Sapphire Adapter Active DP to DVI-I för några dagar sen och fick Komplett.se - Sapphire Adapter Active DP to VGA.

Vill inte ha vga. Men nu när har jag alla 3 skärmar och inte kan leva utan en så kan inte skicka tillbaka den heller

Vi beklagar detta. Dessvärre så är tillgången på aktiva DP-DVI -adaptrar inte särskilt god men vi kommer med stor säkerhet att få in adaptrar från en leverantör men detta sker troligtvis efter sommaren. Återkom till vår kundservice, uppge ditt ordernummer och referera till detta inlägg så får du köpesumman för adaptern till godo som du kan utnyttja vid framtida köp hos oss. Givetvis behöver du inte returnera VGA-adaptern.

Skrivet av Wedes:

Jag håller med om att ni har rätt bra priser på det mesta men varför kostar xfx hd5870 xxx 11% mer på komplett än på de flesta andra sidor?

Det beror helt på mot vem man jämför. Vissa aktörer väljer att hålla ett lägre pris av olika anledningar medens vissa kan ha kampanjer på varan den dag / vecka som du jämnför. Sett till de aktörer som ständigt figurerar på sweclockers så måste jag säga att vi har ett ganska fördelaktigt pris, om du ser ett pris som sticker ut så meddela oss gärna så kan vi se vad vi kan göra.

Skrivet av qbrtux:

På något jefla vänster har jag lyckats få en Komplett Gamer i05 (färdigbyggd) utan grafikkort, vi beställde den i pappas namn hemifrån och konfigurerade själv för att sänka priset, (tog bort högtalare, inkluderat spel osv), rörde inte ens grafikkortsvalen men nu när jag har fått leveransen så är det inget grafikkort med, varken i datorn eller på packsedeln. Tyvärr kollade vi inte igenom hela packsedeln i hämtbutiken då det är typ 12-15 rader, bara kollade att det var vår dator typ.

Sen när jag går in på komplett.se och kollar igenom självkonfigureringen så ser jag att man inte ens kan ta bort grafikkortet, så vad sjutton skall jag göra? Vänta till måndag och ringa eller? Jag som hade taggat inför helg som är helt paj nu.

Vi beklagar det inträffade, det uppsatod ett fel i vårt system och grafikkortet uteblev. Problemet är åtgärdat och skall inte kunna drabba fler.
Patrik på kundservice kommer att kontakta dig inom kort för att få en snabb lösning på detta och vi kommer även att skicka ut 3 spel till dig som kompensation för problemen detta skapat. Vi beklagar än en gång att vi brustit i vår service.

Skrivet av Staropramen:

Frakten är det absolut sämsta samt att jag upplever att ni blivit dyrare.
Jag har kollat på er sida i stort sett varje gång jag varit i köpartagen men det var några år sedan jag handlade av er nu.
Dom butiker jag jämför med är Inet, Dustin och Webhallen, alltså inga "billiga" källarfirmor utan lager och obefintlig service.

Det vore trevligt om ni kunde lösa det där med frakten och komma in i matchen igen!

Det är underligt att du upplever att frakten blivit dyrare, vi gjorde en revidering av våra fraktkostnader för lite över ett år sedan och det resulterade i att fraktkostnaden sänktes. Ett postpaket med ex: ett grafikkort kostar i dag 89kr och kostnaden för leveranser med flera kollin (ex: ett chassi + fler varor eller en laptop + fler varor) är billigare än tidigare. Detta är bara 2 exempel på vad "den stora finslipningen" av fraktsystemet gjorde för våra kunder.

Skrivet av JagHeterFelix:

Hej!

Jag har en mus från er (Saitek Cyborg Mouse) som har blivit svår att klicka med... Det krävs ett hyfsat hårt tryck på vänster musknapp för att något ska hända. Rätt så irriterande när man spelar och tvingas tänka på att trycka hårt...

Är det möjligt att man kan få den reparerad/utbytt för det felet? Det vore bra att veta så att man inte betalar avgiften för kontroll eller vad den kallas i onödan.

Tack på förhand!

Edit: Värt att nämna är att den är köpt förra året, alltså har garantitiden inte gått ut.

Finns det fortfarande garanti kvar på musen har du givetvis rätt till en reklamation. Dessvärre ser det ut som att den mus du köpt har utgått och vi kommer troligtvis inte att kunna ersätta dig med en identisk mus men vi kanske kan hitta en värdig ersättare? Ta kontakt med vår kundserviceavdelning så kan de hjälpa dig med din reklamation och svara på frågor gällande ersättning/reparation.

Skrivet av Superlight:

Kan ni fixa så att man kan bläddra i produktrecensionerna ? De försvinner när flera har kommenterat samma produkt.

Det är lite oklart vad du menar, skulle du kunna utveckla din fråga?

Skrivet av Huddit:

Tjena

Har lite problem med datorn då den vägrar starta. Har mer eller mindre plockat isär den, enda som är kvar är moderkort, ram, cpu, nätagg. Den startar 2 sekunder, dör, sen rebootar och håller sig igång, men inget annat händer (vägrar boota från varken HDD eller CD när jag har dessa inkopplade). Så jag gissar på att det antingen är Nätagget eller Moderkortet som pajjat. Nätagget har 2-3 år på nacken, men är köpt hos er. Och moderkortet köpte jag från er lite över ett år sedan. Vet inte hur länge garantin gäller, men har tidigare kunnat skicka in moderkortet på testning.

Får dock bara dryga svar av er kundtjänst, och länk till en löjlig guide "har du kollat att sladdarna sitter i?". Suck. Har inte heller hittat inloggningsuppgifterna för mitt gamla konto som dom är beställda på, men har kvar Mail från sist när jag skickade in Moderkortet och Ram minnena på test, och RMA från den gången. Jobbar nära en inlämningsbutik, så skulle uppskatta om ni kunde testa det som är kvar av datorn så jag ev. kan få garanti, eller iallafall kan köpa nytt så jag får igång den.

Släng iväg ett PM eller svara här,

Mvh Jens

Jag har tagit ditt inlägg vidare med vår kundservicechef, vårt mål är inte att uppfattas som dryga eller oprofessionella och om så är fallet så skall vi genast åtgärda det. Av den information du lämnar så låter det som att moderkortet är defekt men det är något vår RMA-avdelning får avgöra efter att de testat produkten. Jag får be att du återkommer till vår kundservice och refererar till detta inlägg så kan de hjälpa dig både med felsökning, reklamation och så att du kan återfå inloggningsuppgifterna till ditt kundkonto. Givetvis kan du lämna in den/de produkter du fått ett godkänt RMA-nummer för i närmaste hämtbutik.

mvh // Erik J.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det är lite oklart vad du menar, skulle du kunna utveckla din fråga?

Komplett.se - BenQ 24" LCD G2420HD
Vi tar den som exempel. Kan man inte välja att läsa tidigare recensioner som har skrivits innan?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Superlight:

Komplett.se - BenQ 24" LCD G2420HD
Vi tar den som exempel. Kan man inte välja att läsa tidigare recensioner som har skrivits innan?

Vi gör just nu en genomgång av vår funktion för kundrecensioner där vi vill göra många förbättringar. En av de saker vi vill förbättra är just möjligheten att se fler än de senaste 5 recensionerna.

mvh // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Komplett.se

Som sagt, det beror på vem man jämför med. Vi har dessvärre inte möjlighet att alltid vara billigast på allting, alltid då detta på sikt skulle leda till konkurs. Om du är ute efter hastighet så kanske detta kort med 950Mhz Core för 4195kr är ett alternativ? Komplett.se - PowerColor Radeon HD 5870 1GB GDDR5

mvh // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Vi beklagar detta. Dessvärre så är tillgången på aktiva DP-DVI -adaptrar inte särskilt god men vi kommer med stor säkerhet att få in adaptrar från en leverantör men detta sker troligtvis efter sommaren. Återkom till vår kundservice, uppge ditt ordernummer och referera till detta inlägg så får du köpesumman för adaptern till godo som du kan utnyttja vid framtida köp hos oss. Givetvis behöver du inte returnera VGA-adaptern

Tackar.
Har slängt i väg ett mail nu och skickade även med en bild.
Om liknande saker uppstår hade jag önskat mig ett samtal eller ett mail innan det skickas.
Men i almenhet är jag nöjd med komplett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Jag har tagit ditt inlägg vidare med vår kundservicechef, vårt mål är inte att uppfattas som dryga eller oprofessionella och om så är fallet så skall vi genast åtgärda det. Av den information du lämnar så låter det som att moderkortet är defekt men det är något vår RMA-avdelning får avgöra efter att de testat produkten. Jag får be att du återkommer till vår kundservice och refererar till detta inlägg så kan de hjälpa dig både med felsökning, reklamation och så att du kan återfå inloggningsuppgifterna till ditt kundkonto. Givetvis kan du lämna in den/de produkter du fått ett godkänt RMA-nummer för i närmaste hämtbutik.

mvh // Erik J.

Fick hjälp av kundservice med det nu. Dock tar ni 250 spänn + frakt om det vore så att kortet inte var trasigt, vilket känns väldigt segt. Tänker inte chansa och få tillbaka kortet och en 300 kronors faktura - grattis det är inte trasigt. Kan säkert få ett beg kort för en hundring mer. Sist slapp jag dock denna summa (kortet var inte trasigt), vet inte riktigt hur det fungerar. Just nu känns det mer värt att köpa nytt nätagg för 500 spänn och testa, än att lämna in kortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Som sagt, det beror på vem man jämför med. Vi har dessvärre inte möjlighet att alltid vara billigast på allting, alltid då detta på sikt skulle leda till konkurs. Om du är ute efter hastighet så kanske detta kort med 950Mhz Core för 4195kr är ett alternativ? Komplett.se - PowerColor Radeon HD 5870 1GB GDDR5

mvh // Erik J

DET skulle jag inte rekommendera för va komplett gör är att de skickar ut den sämre varianten av kortet som bara har ett + och en klockhastighet på 875MHz
äntligen har de nu fått tummen ur.. och mitt rätta kort ligger på hämtbutiken 1 vecka senare
och sen varför har ni inte någon info på sidan om att man bara kan köra med 2 skärmar även fast det finns 2 dvi och 1 hdmi!
För om jag beställer en liten adapter så kostar den dubbelt så mycket med frakt!!!
Komplett.se - DisplayPort till DVI adapterkabel

Helt värdelöst! så det kan de glömma, det blir nog på inet tillsammans med lite andra tillbehör så man kommer upp i fri frakt för oss medlemmar på sweclockers
min beställning som jag gjorde på inet kom som vanligt dan efter, fast när jag gick in på deras hemsida såg jag att de hade fått in nya dominator minnen och skrev det då till support och frågade om jag kunde byta.
Efter en liten stund hade jag fått ett svar, så jag beställde de nya minnena innan 4 och fick dem dan efter. Sedan skickade jag fraktfritt! tillbaka de första jag beställde och fick tillbaka pengarna!

så även om det inet skulle ha en vara lite dyrare så kan jag garantera att de lönar sig i längden

Dessutom fick jag med pingvin stänger med alla ordrar alltid ett plus i kanten
tack inet! och komplett har sjunkit en hel del i mina ögon..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det är underligt att du upplever att frakten blivit dyrare, vi gjorde en revidering av våra fraktkostnader för lite över ett år sedan och det resulterade i att fraktkostnaden sänktes. Ett postpaket med ex: ett grafikkort kostar i dag 89kr och kostnaden för leveranser med flera kollin (ex: ett chassi + fler varor eller en laptop + fler varor) är billigare än tidigare. Detta är bara 2 exempel på vad "den stora finslipningen" av fraktsystemet gjorde för våra kunder.

Ni är orimligt dyra i jämförelse med konkurenterna på frakten.
Ex. ett enkelt test:
1 st BENQ G2420HD-
1 st billigaste GTX 470, olika märken på de olika ställena.
1 st Intel i7-930 Processor

Dustinhome, 8064,00 kr + 59,00 kr frakt.
Komplett, 8085,00 kr + 248.40 kr frakt.
Inet, 7870 kr + 59 kr frakt.

Om man därutöver lägger till ex. samma 46" tv hos dustinhome och komplett, så landar kompletts frakt på 581.80 kr och dustinhome frakt på 349,00.

Det är långt ifrån någon utförlig undersökning, utan var mest för att ge en indikator på frakten och skillnaderna.

Permalänk
Medlem

Precis, fraktkostnaden är anledningen att jag inte handlat hos Komplett på flera år. Även om priset på varan är billigare brukar totalsumman bli minst lika hög som andra butiker och jag stör mig nått otroligt mycket på att betala mycket i frakt. Det förstör dessutom alla möjligheter att beställa små billiga saker. Känns verkligen som det är en väldigt stor nackdel att ha lagret i norge om det ska krävas så höga fraktkostnader.

Permalänk
Medlem

Vad som jag tycker är dåligt:

1) För lite alternativ att välja mellan i Komplett PC. Väldigt lite! Jag menar inte att det ska finnas en massa för då blir det svårt, men vafan.. att t.ex. bara ha Gigabyte och MSI mobos?

2) Saknas produkter i Komplett PC datorer om man vill välja själv, t.ex. mindre chassin - varför ska det alltid vara väldigt stora och så få? Varför finns det inga Samsung F3 längre? Enligt en representant här skulle ni även ha CPU-kylare med Q1 2010 - vad hände? Varför finns det så få skärmar att välja mellan?

3) Montering i vissa fall är dyrt och det är synd att man inte kan se hur mycket det kostar. Detta gör att jag vägrar handla mera Komplett PC'n hos er då man vet aldrig om det kan kosta 2000 eller 3000 eller 1000.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Något annat jag tycker är dåligt är att, för ett år sedan skickade jag in min dator till er för reperation och när jag fick tillbaka den hade jag fått flera komponenter utbytt, bl.a en ASUS mobo till en Gigabyte mobo. När jag köpte valde jag Asus därför jag ville ha Asus och inte någon Gigabyte! Jag har sagt detta flera gånger och ingen bryr sig men jag hoppas göra mig hörd någongång. Nu får jag väl leva med detta trots problem.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara fråga varför ni inte reducerar priset på era kampanjvaror som nu t.ex. i er 1337 vecka:
priserna är som de brukar (relativt höga..) och här på sweclockers har ni annonserat där priserna är sänkta. Så klickar man in sig på hemsidan och blir ytterst besviken :(.

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Medlem

Borde ni inte tänka på att kanske införa något som konkurrerar med Inet´s erbjudande om gratisfrakt för oss Sweclockers vid köp över 500:- ?

Visa signatur

7900GT > XFX4890 > 2xGTX480 > GTX780 > GTX1070 > RTX3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oak:

Borde ni inte tänka på att kanske införa något som konkurrerar med Inet´s erbjudande om gratisfrakt för oss Sweclockers vid köp över 500:- ?

Kan erkänna att det är just p.g.a. frakten som jag många gånger väljer inet framför er. Även om ni råkar ha bättre pris. Tror att det är fler som tänker så.

Permalänk
Medlem

Det är möjligt att ni sett över era frakter, men ni är fortfarande klart dyrast. Om det är det norska lagret som spökar eller något annat vet jag inte.
Tyvärr bor jag inte så till att någon av era hämtbutiker är ett alternativ.

Visa signatur

be quiet! Dark Base 900 | Asus X-79 Deluxe | i7 4930K@4.4GHz | Corsair Dominator 16GB | RTX 2070 | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Corsair AX 860W

Permalänk
Medlem

Tjena
Tänkte bara fråga om det stämmer att ni ska få in Samsung galaxy s den 10 juni. Dom flesta andra butiker verkar ha release den 17 juni.
Tack på förhand!

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av qsx:

Vad som jag tycker är dåligt:

1) För lite alternativ att välja mellan i Komplett PC. Väldigt lite! Jag menar inte att det ska finnas en massa för då blir det svårt, men vafan.. att t.ex. bara ha Gigabyte och MSI mobos?

2) Saknas produkter i Komplett PC datorer om man vill välja själv, t.ex. mindre chassin - varför ska det alltid vara väldigt stora och så få? Varför finns det inga Samsung F3 längre? Enligt en representant här skulle ni även ha CPU-kylare med Q1 2010 - vad hände? Varför finns det så få skärmar att välja mellan?

3) Montering i vissa fall är dyrt och det är synd att man inte kan se hur mycket det kostar. Detta gör att jag vägrar handla mera Komplett PC'n hos er då man vet aldrig om det kan kosta 2000 eller 3000 eller 1000.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Något annat jag tycker är dåligt är att, för ett år sedan skickade jag in min dator till er för reperation och när jag fick tillbaka den hade jag fått flera komponenter utbytt, bl.a en ASUS mobo till en Gigabyte mobo. När jag köpte valde jag Asus därför jag ville ha Asus och inte någon Gigabyte! Jag har sagt detta flera gånger och ingen bryr sig men jag hoppas göra mig hörd någongång. Nu får jag väl leva med detta trots problem.

1. Vi har valt att differentiera utbudet mellan olika modellserier, därför finns det färre val i exempelvis Home & media än vad man finner i Gamer. Tilläggas bör är att vi ständigt testar nya komponenter och att utbudet i vår konfigurator förändras och utökas utefter tillgång och efterfrågan.

2. Samma sak här, tillgång och efterfrågan. har du några specifika önskemål så är du välkommen att kontakta vår kundserviceavdelning så kan de framföra förslaget till PC-avdelningen. Projektet med 3:e parts kylare i våra Komplett PC är för närvarande lagt på Is till förmån för andra prioriterade projekt 8se nedan)

3. Vi arbetar just nu med att ser över våra system när det gäller Komplett PC för att ge en bättre överblick och smartare prissättning.

Jag kan tyvärr inte uttala mig om ditt returärende utan att ha någon referens men återkom till vår kundservice och referera till detta inlägg så skall du få hjälp med ditt ärende.

tack för att du noterade detta, texten kommer att vara uppdaterad inom kort.

Skrivet av Isty:

Tänkte bara fråga varför ni inte reducerar priset på era kampanjvaror som nu t.ex. i er 1337 vecka:
priserna är som de brukar (relativt höga..) och här på sweclockers har ni annonserat där priserna är sänkta. Så klickar man in sig på hemsidan och blir ytterst besviken :(.

Vi har ganska stora rabatter på nästan alla produkter som ingår i våra 1337-W33Ks.
Komplett.se - Veckans erbjudande
Rabatterna gick live på natten mellan söndag & måndag i samband med att våra annonser gick upp här på Sweclockers. Så om du gick in på vår site ex: runt 01 på natten så skall du ha sett alla rabatter.

Skrivet av Mackzen:

Tjena
Tänkte bara fråga om det stämmer att ni ska få in Samsung galaxy s den 10 juni. Dom flesta andra butiker verkar ha release den 17 juni.
Tack på förhand!

Datumet är preliminärt och jag har bett vår inköpare att se över det och uppdatera med ett bekräftat eller ett nytt preliminärt datum.

Till alla Er som har åsikter, synpunkter och tips gällande våra fraktkostnader så är vi mycket tacksamma för Era konstruktiva inspel, jag kommer att sammanställa Er kritik och ta det vidare inom företaget.

mvh // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Inaktiv

Har Komplett några planer på att ta in J&W's sortiment, mer specifikt följande m-ITX moderkort?
http://www.sweclockers.com/nyhet/12166-jw-slapper-amd-890gx-i...

Permalänk

Fractal Design R2

Hej,

Kommer ni ta in fractal design define r2? De verkar vara slut.

Tack

Permalänk
Medlem

Andra gången mitt paket skickas som företagspaket, nu får jag vänta en dag extra och är riktigt förbannad pga det, Försökt att få ut paketet men dom vägrar att ge mig det pga företagspaket. Så hela jävla helgen får gå och jag får hämta ut det på måndag :@

Beställde i onsdags

11 jun kl 08:59 Norrköping, Ankomst till distributionsterminal
11 jun kl 07:59 Avvikelse Norrköping, Företagspaket adresserat till privatperson. Utkörning ingår ej. Paketet omsorteras till mottagarens Postombud. En Avi, som tas med vid avhämtning, skickas ut via brev.
11 jun kl 07:58 Norrköping, Ankomst till distributionsterminal
10 jun kl 23:18 Örebro, Sorterad
10 jun kl 14:01 Stockholm, Sorterad
9 jun kl 19:22 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Visa signatur

-|| Titan ! :P ||-