Permalänk
Skrivet av cykelfarfar:

Är mycket besviken på betan! Visst kan man inte jämföra det med hela spelet men den enda banan som finns är VÄLDIGT liten! och dessutom ruskigt tråkig.

Dock tycker jag spelet ser relativt snyggt ut, och det flyter på perfekt i 1920x1200 med ett 5770! inget att klaga på där imo. Dom borde åtminstone ha släppt minst 3 maps till betan tycker man iallafall.

Kommer säkert vara fler i färdiga versionen.

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Skrivet av Calle.Lid:

Kommer säkert vara fler i färdiga versionen.

Jo det är ju klart, men tycker bara att den tråkiga betan ger ett väldigt dåligt intryck. Den fick iallafall mig att inte vilja köpa det.

Permalänk

finns det fortfarande inget ställe där man kan fixa en beta key förutom att förhandsboka ?

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av cykelfarfar:

Är mycket besviken på betan! Visst kan man inte jämföra det med hela spelet men den enda banan som finns är VÄLDIGT liten! och dessutom ruskigt tråkig.

Dock tycker jag spelet ser relativt snyggt ut, och det flyter på perfekt i 1920x1200 med ett 5770! inget att klaga på där imo. Dom borde åtminstone ha släppt minst 3 maps till betan tycker man iallafall.

Det finns 2 banor till betan, Helmand valley och Kabul ruins.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Skrivet av cykelfarfar:

Jo det är ju klart, men tycker bara att den tråkiga betan ger ett väldigt dåligt intryck. Den fick iallafall mig att inte vilja köpa det.

Betan släpps ju för att fixa eventuella buggar. Inte för att agera som ett demo.

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk

Undrar om man fortfarande kan spela betan nu när betan är över... Kan ju vara så att dom bara inte tar emot någon ny feedback nu.

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Skrivet av Calle.Lid:

Betan släpps ju för att fixa eventuella buggar. Inte för att agera som ett demo.

Synd bara att det agerar som demo i dom flesta fall, tex BC2 som inte fått något demo än och MoH kommer nog inte få det heller

Permalänk
Skrivet av Calle.Lid:

Undrar om man fortfarande kan spela betan nu när betan är över... Kan ju vara så att dom bara inte tar emot någon ny feedback nu.

Jag spelade för ca 10min sedan så det funkar än iaf.

Permalänk
Medlem

Har sett att det finns två olika "specialversioner" av detta spel, Limited Edition och Tier 1 Edition. Det var någon som skrev att han trodde Tier 1 Edition är LE fast för EU, någon som vet om detta stämmer?

Battlefield 3 betan känns som ett måste

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-

Permalänk
Skrivet av StRANGER:

Har sett att det finns två olika "specialversioner" av detta spel, Limited Edition och Tier 1 Edition. Det var någon som skrev att han trodde Tier 1 Edition är LE fast för EU, någon som vet om detta stämmer?

Battlefield 3 betan känns som ett måste

LE och Tier 1 Edition är samma sak.

Permalänk
Medlem

Öppen beta för Medal of Honor från den 4 Oktober till den 7'nde. Källa hittas Här

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Skrivet av Qrush:

Öppen beta för Medal of Honor från den 4 Oktober till den 7'nde. Källa hittas Här

-QMn0m_AxhM

Oh! Nom nom pc beta
Provade bara på ps3 D:

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Qrush:

Öppen beta för Medal of Honor från den 4 Oktober till den 7'nde. Källa hittas Här

-QMn0m_AxhM

Trevlig! Precis vad jag önskade då man kan testa och se ifall det har blivit bättre sen den stängda betan. Blir nog det som bestämmer ifall jag köper spelet eller inte

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Förbokat och klart! Nu väntar man bara på betan, förhoppningsvis så blir jag inte besviken på betan heller. (Demo rättare sagt, lär inte hända mycket tills release.)

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qrush:

Förbokat och klart! Nu väntar man bara på betan, förhoppningsvis så blir jag inte besviken på betan heller. (Demo rättare sagt, lär inte hända mycket tills release.)

+1 på det, förbokade mitt för en vecka sen.

Körde den stängda betan och gillade spelet mycket så jag tänkte köpa det även om det många kanske inte tycker det är super bra, men jag tänker verkligen inte ge pengar till CoD serien som i mina ögon har blivit sämre och sämre för varje release, eller rättare sagt det har inte hänt något så då blir spelet sämre med dagens mått mätt.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Testade betan och gillade också den. Har kollat alla video´s, och det passar mig i smaken, mycket action med hyffsat korta respawntider. =]

Permalänk

Mp betan var såpass dålig så det blir ingen förbeställning för min del, men känner jag mig själv rätt så slutar det säkert med att jag köper skiten ändå

Permalänk
Medlem

Från deras twitter (Medal of Honor (medalofhonor) on Twitter) så publicerar dom länkar så att man kan börja ladda hem betan redan nu. Observera dock att betan inte startar förs 4 Okt

här är 2 länkar t ex
Game Server Rentals and Hosting :: Home :: NFOservers
Downloads - Medal of Honor - Medal of Honor Open Beta Client

Permalänk
Skrivet av V1King:

Från deras twitter (Medal of Honor (medalofhonor) on Twitter) så publicerar dom länkar så att man kan börja ladda hem betan redan nu. Observera dock att betan inte startar förs 4 Okt

här är 2 länkar t ex
Game Server Rentals and Hosting :: Home :: NFOservers
Downloads - Medal of Honor - Medal of Honor Open Beta Client

Den ville inte packas upp ordentligt för mig, den sa att någon film var korrupt. Bara för mig det händer?

Permalänk

Inget taliban-krig i Medal of Honor - Gamereactor Sverige

Otroligt löjligt. Att spela som nazist är okej, men när det är dags att spela som taliban, då jävlar. Patetiskt att EA ger efter för amerikanarnas fjanterier.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Inget taliban-krig i Medal of Honor - Gamereactor Sverige

Otroligt löjligt. Att spela som nazist är okej, men när det är dags att spela som taliban, då jävlar. Patetiskt att EA ger efter för amerikanarnas fjanterier.

Ja oerhört löjligt är det. Men Amerika är ju dubbelmoralens hemland.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av V1King:

Från deras twitter (Medal of Honor (medalofhonor) on Twitter) så publicerar dom länkar så att man kan börja ladda hem betan redan nu. Observera dock att betan inte startar förs 4 Okt

här är 2 länkar t ex
Game Server Rentals and Hosting :: Home :: NFOservers
Downloads - Medal of Honor - Medal of Honor Open Beta Client

Kan även rekommendera Medal of Honor(nerladdning från AMD), laddar ner i ca 6-7 MB/s på 100Mbps-lina. PC Multiplayer Open Beta | Medal of Honor - Coming October 12, 2010 har ni listan på alla hosts, samma som nämnts förut.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Inget taliban-krig i Medal of Honor - Gamereactor Sverige

Otroligt löjligt. Att spela som nazist är okej, men när det är dags att spela som taliban, då jävlar. Patetiskt att EA ger efter för amerikanarnas fjanterier.

Riktigt löjligt. Men vi som har följt spelets gång vet att de fortfarande är talibaner

Är de bara jag eller kliar de i fingarna för er med Satt och starta Open betan flera gånger innan jag fatta att man inte kan spela förrens på måndag.

Vet någon vilken tid på måndag man kan börja spela open betan ?

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

I want a play now button...

Permalänk
Medlem

Hoppas att jag blir överraskad av betan, sitter febrilt och väntar nu. Har turen att vara ledig imorgon också!

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xzup:

Riktigt löjligt. Men vi som har följt spelets gång vet att de fortfarande är talibaner

Är de bara jag eller kliar de i fingarna för er med Satt och starta Open betan flera gånger innan jag fatta att man inte kan spela förrens på måndag.

Vet någon vilken tid på måndag man kan börja spela open betan ?

The PC beta will start on Monday October 4th at 12pm PT or 3PM for those of you on Eastern Time.
8pm in the UK.
21:00 här i Sverige, om jag inte misstar mig helt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1King:

The PC beta will start on Monday October 4th at 12pm PT or 3PM for those of you on Eastern Time.
8pm in the UK.
21:00 här i Sverige, om jag inte misstar mig helt.

KL 9 amen herregud, Är ju en hel dag till innan man kan spela ju. GRRR nu blev jag inte glad

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

21:00 ?! vad fan är det för skit, skriver dom Måndag 4 Oct ska det fan vara vid 12-slaget. Ursäkta, har mens idag tydligen...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

21:00 ?! vad fan är det för skit, skriver dom Måndag 4 Oct ska det fan vara vid 12-slaget. Ursäkta, har mens idag tydligen...

Kan bara hålla med dig. känns lite dumt att släppa den vid 9 när man kan släppa den vid 00:30 på måndag

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

hade ju hoppats betan öppnades i kväll/natt vid 00:00 så ja hade hunnit lira nån timme iaf.. jobbar på annan ort för tillfället så missar hela betan.. =( ajja spelet är beställt iaf

Visa signatur

"ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI" "Intel Core i9 13900K 3.0 GHz 68MB" "Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 FURY Be" "ASUS ROG Strix LC II 360 A-RGB" "ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming OC" "ASUS ROG Strix 1000W" "ASUS TUF Gaming GT501 Svart"
"Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 1TB + 2x2TB" "Windows 11"