Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ala_95:

Lyckades sova någorlunda bra på tåget faktiskt. Dock dötrött whatsoever och skolofoto 10.50 idag...

Jippie
Vi har inte förens på torsdag eller fredag.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Jippie
Vi har inte förens på torsdag eller fredag.

Lyxigt!
Jag har legat i liggvagn från göteborg till ånge, sovit kanske 2-3 timmar inatt. Kommer bli så vacker på skolfotot. Och måndagar är längsta dagen, går ända till 4...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ala_95:

Lyxigt!
Jag har legat i liggvagn från göteborg till ånge, sovit kanske 2-3 timmar inatt. Kommer bli så vacker på skolfotot. Och måndagar är längsta dagen, går ända till 4...

Fast det ser ut som du börjar senare i alla fall om du inte sitter inne på datorn på skoltid.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Fast det ser ut som du börjar senare i alla fall om du inte sitter inne på datorn på skoltid.

Jo, börjar 09.10
För att folket från byarna runt omkring ska kunna ta tåget som kommer vid 9-tiden.
Dock så har jag totalt 55 minuter rast på hela dagen, och börjar med 95 minuter tyska med sämsta gruppen någonsin!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Kompensationsledig efter att ha jobbat söndagen. Riktigt skönt att vara ledig en vardag.

Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk
Medlem

Jag hade gett en tumme för att jobba 09.10-16.00.

Jävla arbete!

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Syftar du på 850 så är det hydraliska?(eller det var något som var lite speciellt med dessa) lyftare så de tickar lite spec när bilen är kall. inget att oroa sig för dock så gäller det att ta hand om de där motorerna då det är rätt vanligt att de missköts och går sönder.

850 är det ja.
Läste mig fram till att det har att göra med oljan i motorn, något med att gammal olja + dåligt oljetryck gör att lyftarna skiter sig.
Precis som med oljan i min bil, ska dock bytas ut snarast.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Jo, börjar 09.10
För att folket från byarna runt omkring ska kunna ta tåget som kommer vid 9-tiden.
Dock så har jag totalt 55 minuter rast på hela dagen, och börjar med 95 minuter tyska med sämsta gruppen någonsin!

riktig lyx.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolle90:

riktig lyx.

Inte direkt.
Mattelektionen spenderade jag på att smsa med en kompis, hela mattelektionen

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Kontrollskrivning på onsdag & torsdag i elkretsanalys & signaler och system. Borde gå helt håkej!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Var på gymmet, ett kort pass. Dock så var starta-moped-passet längre än själva gympasset. Förbannade jävla kinaskitshelvete. Slutade med att jag ringde pappa så fick han komma och hämta mig istället.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ala_95:

Var på gymmet, ett kort pass. Dock så var starta-moped-passet längre än själva gympasset. Förbannade jävla kinaskitshelvete. Slutade med att jag ringde pappa så fick han komma och hämta mig istället.

Du kunde ju sprungit hem

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Var på gymmet, ett kort pass. Dock så var starta-moped-passet längre än själva gympasset. Förbannade jävla kinaskitshelvete. Slutade med att jag ringde pappa så fick han komma och hämta mig istället.

Köp en cykel så slipper du gymmet då. (ja, jag vet att det inte är samma träning).

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Du kunde ju sprungit hem

Nja, inte med all den "packning" jag hade med mig...

Skrivet av Handa:

Köp en cykel så slipper du gymmet då. (ja, jag vet att det inte är samma träning).

Jag har en okej cykel redan, och det är bara benträning. Vilket jag anser att jag inte behöver för tillfället.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ala_95:

Jag har en okej cykel redan, och det är bara benträning. Vilket jag anser att jag inte behöver för tillfället.

Någonting är bättre än inget

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Någonting är bättre än inget

Räcker det inte med ett benpass i veckan och VÄLDIGT mycket trappspring fem dagar i veckan?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ala_95:

Räcker det inte med ett benpass i veckan och VÄLDIGT mycket trappspring fem dagar i veckan?

Nja det vet jag inte, det bestämmer du själv. Jag säger bara att det är bättre att träna lite än att inte träna alls

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Nja det vet jag inte, det bestämmer du själv. Jag säger bara att det är bättre att träna lite än att inte träna alls

Jodå, det stämmer.
Och bara jag kommit in i rutinerna på skolan så ska jag börja cykla (om jag nu hinner innan vintern). Annars blir det promenad ca 3km till och från skolan varje dag på vintern

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

superglad! nyss köpt en ny tv för den jag har hos au pair familjen jag bor hos funkade inte min xbox men nu kan jag spela halo reach imorgon^^hahah gud va jag lät nördig XD aja lycklig iallafalla:P

Permalänk

Första dagen efter min semestervecka idag, tar fan så mycket längre tid att vänja sig med att gå upp runt 6 än det tar å vänja sig till att sova tills man vaknar

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Har sprungit i trappor i 40 graders värme hela dan i dag.
Fyfan, jag tror jag har tappat halva min kroppsvikt
Byta givare på en fjärrvärmepanna är inte att leka med.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanna_l:

superglad! nyss köpt en ny tv för den jag har hos au pair familjen jag bor hos funkade inte min xbox men nu kan jag spela halo reach imorgon^^hahah gud va jag lät nördig XD aja lycklig iallafalla:P

sur, ledsen, galen, ch man ska skriva av sig, och du skriver positivt? Har tråden spårat ur eller vad är det frågan om?

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av E_maN:

sur, ledsen, galen, ch man ska skriva av sig, och du skriver positivt? Har tråden spårat ur eller vad är det frågan om?

Klart att det finns mycket positivt som man vill skriva av sig om. T.ex. när man vann ett chassi fredags eller varit på hi-fi mässa hela helgen

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Sitter här och bara är helt grinig. vet inte riktigt varför jag är grinig. Får se till att ta tag i mig själv och få saker gjorda imorn så kanske jag blir gladare^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

Lite putt över temperaturerna i datorn och att jag fick cat5e kablar från inet.. Har inte bestämt över om jag ska använda eller skicka tillbaka.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

1. CSN har ännu inte fattat beslut om min ansökan om studiemedel som jag skickade in i förväg i Juli. Vad fan gör CSN? Pillar navel, dricker kaffe och har gruppsex?!

2. Katching.se lovade mig att jag skulle få ett exemplar av HTC Wildfire (Vit), nu säger de att jag blev utan och att nästa leverans är i Oktober. Så jag avbeställde och beställde från Komplett. Dock trevligt bemötande och bra service av Katching.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Mopedjävlen ville inte starta när jag hade varit hemma på matrasten och duschat och lagat en omelett. Fick ta cykeln ner i ösregnet och komma 20 minuter sent till engelskan och skämmas och missa en genomgång. Då var jag inte på nå vidare bra humör.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

HTC Wildfire eller 2k till för en Desire. Beslutsångest!!!

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Skrivet av HoBb3:

HTC Wildfire eller 2k till för en Desire. Beslutsångest!!!

Samsung galaxy S !!

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk

Fixade bromsarna idag på turbon.. Dock är 5 damasker till oken hål i.. Lite jobbigt om man ska renovera 4 (6 kolvar) st ok ..

Visa signatur

I am Extrazz.