Sweclockers King of the Hill

Permalänk
Entusiast

Finns stream uppe:

Pergius -Starcraft 2 on Justin.tv

säg till om den funkar bra/dåligt

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Streamen fungerar "ok", känns som det är väldigt låg FPS på den dock.

Permalänk
Medlem

Laggar ganska rejält nu ja

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Entusiast

Tack alla som kom och spelade, ingen gick utan vinster ikväll. roligt då det oftast brukar vara lite mer en-sidigt:

Hoppas ni hade kul, på onsdag är nästa, å den kommer hållas utav Pergius.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Firkraag:

Tack alla som kom och spelade, ingen gick utan vinster ikväll. roligt då det oftast brukar vara lite mer en-sidigt:
http://i18.photobucket.com/albums/b135/Firkraag8/20101107.png

Hoppas ni hade kul, på onsdag är nästa, å den kommer hållas utav Pergius.

på onsdag har jag förmodligen en match i november-turneringen, dom är inbokade 8e-11e, kanske satsa på ett senare datum?

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk

Grymt okonventionella matcher denna gång, Broodlords som vinner ZvZ i en oväntad vändning, plus Firkraag och Falsius game som var det mest bisarra jag sett på ett bra tag Good games, ser fram emot nästa gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Gi:

[Gurra;10515035']på onsdag har jag förmodligen en match i november-turneringen, dom är inbokade 8e-11e, kanske satsa på ett senare datum?

Håller helt med dig gurra.. är nog bäst om de inte krockar..:)

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Entusiast
Skrivet av StillRooney:

Grymt okonventionella matcher denna gång, Broodlords som vinner ZvZ i en oväntad vändning, plus Firkraag och Falsius game som var det mest bisarra jag sett på ett bra tag Good games, ser fram emot nästa gång

Haha

---

Edit: KoTH under dagarna där det är turnering kl 21 kommer gå mellan 18-21 istället. Det går inte å planera om dessa och det är tråkigt å hoppa över dem helt. Det är även ett bra tillfälle för de som vill värma upp inför sina turnerings-matcher att lira i kothen!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Hedersmedlem

Min 6pool lyckades...nästan!
Men jag är iaf glad att proxyn gick mot Skirmisher

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk

Tänkte anmäla mig till detta men hur bra ska man vara för att ha en chans?
Har precis tagit upp sc igen så har inte samma "form" som man hade månaden efter releasen..

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Andreas Ph:

Tänkte anmäla mig till detta men hur bra ska man vara för att ha en chans?
Har precis tagit upp sc igen så har inte samma "form" som man hade månaden efter releasen..

det är ju satt som platinum - diamond av en anledning, så om du är en bra platinum eller diamond så har du en god chans att göra skada!

signups sker alltid 30 min innan spel-tillfälle, detta för att minimera folk som skriver upp sig sen glömmer bort att dyka upp.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Man ligger ju i diamond vettu Får se hur det går i novemberturneringen först kanske. Btw, kan du lägga till mig på listan över sweclockers sc2 spelare?

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Andreas Ph:

Man ligger ju i diamond vettu Får se hur det går i novemberturneringen först kanske. Btw, kan du lägga till mig på listan över sweclockers sc2 spelare?

tycker inte du ska vänta på ditt nov turnerings resultat, bara å komma på onsdag å lira.

addar dig lite senare, brukar väl slänga in folk nån gång i veckan när det är lite fler som skrivit in sig!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

tycker inte du ska vänta på ditt nov turnerings resultat, bara å komma på onsdag å lira.

addar dig lite senare, brukar väl slänga in folk nån gång i veckan när det är lite fler som skrivit in sig!

Ska försöka vara med imorgon. Har dock en jäkla massa läxor nu i skolan så jag får se om jag hinner.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Entusiast

Registreringen är öppen, passa på nu alla som även har lust å värma upp ordentligt inför sin turnerings match kl 21.

Koth kommer gå mellan 18:00 - 21:00!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Registreringen är öppen, passa på nu alla som även har lust å värma upp ordentligt inför sin turnerings match kl 21.

Koth kommer gå mellan 18:00 - 21:00!

Det är inte så att man kan anmäla sig nu va? Hade gärna vart med men var upptagen. Om inte kanske någon vill möta mig ändå.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Andreas Ph:

Det är inte så att man kan anmäla sig nu va? Hade gärna vart med men var upptagen. Om inte kanske någon vill möta mig ändå.

du kan anmäla dig hela kvällen sålänge det inte är fullt. bara å tuta å köra.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

GÖTT;)

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Entusiast

Tack alla som kom, det blev lite veligt ikväll då de flesta kom i stadig takt efter kl 6. Men hoppas ni hade kul iaf, och på Söndag är nästa. Å Rooney drog upp 9 raka, jävla domination delar nu 1a plats med skirmisheR på Top10 och kan utöka den nästa gång. good games!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Jaadu Rooney, på söndag kommer vi igen:) Då jäklar ska du få dig en omgång. Ska bara kolla day9 tills dess.

Edit: Tack själv Firkraag. Var riktigt roligt att möta så duktiga spelare (fick dock bara spela mot Rooney), ser fram emot söndag.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Entusiast

Då var det dags för ännu en koth om några timmar, signups startar som vanligt kl 17:30 och är öppen hela kvällen tills det att den är fylld. Matcherna börjar kl 18:00.

Ses ikv!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Tror jag inte kan vara med så mycket men kan ju vara med ett game iaf, rooney får ta min streak då

Permalänk
Entusiast

signups är öppen. VGScore - King of the Hill

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

kom igen nu gott folk! sign sign sign

Permalänk

Jag e på, ska bara käka först. loggar in direkt efter.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Hedersmedlem

Kan inte vara med denna gång, gäster

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Har inte varit med på länge nu känner jag, men hoppas att komma nästa onsdag

Permalänk

Fade, du lever farligt, vänta bara! Ska bara köra PvP-matcher tills näst KoTH

Permalänk
Medlem

ha stackars rooney blev cheesad varje match =D