Köpte precis en HTC Tatto, inte riktigt nöjd.

Permalänk
Medlem

Köpte precis en HTC Tatto, inte riktigt nöjd.

Köpte då precis en Tatto på tradera för 1000kr. Billigt enligt mig (kostar 2400+ ny enligt prisjakt).

Dock är jag inte riktigt nöjd, tycker den är lite för plastig och långsam, samt lite för liten skärm för att vara en touch mobil(går inte att uppdatera till senaste android heller). Annars är det en väldigt fin lur.

Så nu har jag fått någon slags "ångest" och vill ha en ny.

Det jag är ute efter, är alltså en HTC som kan köra senaste android och har större skärm. Har kollat på Hero och den verkar ganska intressant.

Tänkte alltså annonsera om min Tatto + min gamla mobil, och köpa en "ny" från Tradera (student).

Får kosta max 2000.

Så kom med lite förslag =). Är heron något att ha(kommer isåna fall leta efter en i ny-skick)?

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Den va ju som gjord för mig :D:D

har beställt den. haha. tack för snabbt svar

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk
Medlem

Tatto är stenålders gammal, och heron är inte mycket nyare. Köp ZTE blade

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Jupp ZTE Blade är sanslöst billigt för den hårdvaran, riktigt bra val. Swedroid har gjort ett genomförligt test du kan läsa här:

Test av ZTE Blade (Orange San Francisco) | Swedroid

Permalänk
Medlem

Roota och överklocka

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2