Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

http://img.idioti.nu/images/dscf0068.jpg

Fejkträ är bättre än gråplast iaf

Vet jag inte om jag kan hålla med om detta. Har fejträ i båda mina bilar och blir bara mer o mer trött på det. hade gärna bytt till plast eller nått som inte ser ut som Wannabe lyx

Men grattis ändå till inköpet

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av ch1n:

Vet jag inte om jag kan hålla med om detta. Har fejträ i båda mina bilar och blir bara mer o mer trött på det. hade gärna bytt till plast eller nått som inte ser ut som Wannabe lyx

Men grattis ändå till inköpet

Blev trött på gråplasten dagen efter jag köpte bilen så detta stod högst upp på att-köpa listan

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk

Total impuls köpte en 10x extreme, stog 599:- men kostade visst 799:-, orkade inte bråka så jag tog den ändå tycker den är skit snygg och att det finns prisvärdare alternativ det bryr jag mig inte riktigt om.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Blev lite nya kvalitétsfilmer:

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Jag vill inte se en massa Cataclysm här nu.

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Medlem

Trött på skivor så det fick bli:

Tvix HD Slim S1

och en Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk

Vart en ny uppsättning av stämskruvar till en av mina gitarrer, en gammal Gibson Les Paul -77, de gamla Shaller Klusons var helt slut i mekaniken samt gitarren hade åkt i backen &
skadat ett par av dem samt en 3 läges switch knopp & två volym rattar rök (suck), stämskruvarna var dock en mkt bra uppgrade samt ser rätt ut som de skall, helheten e viktig ;).

samt en ny

& 2 st nya

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Grattis! Mycket vacker Har själv alltid varit svag för Amazoner och blir alldeles lycklig när jag ser exemplar som dessa!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Skrivet av BoogieMan:

Vart en ny uppsättning av stämskruvar till en av mina gitarrer, en gammal Gibson Les Paul -77, de gamla Shaller Klusons var helt slut i mekaniken samt gitarren hade åkt i backen &
skadat ett par av dem samt en 3 läges switch knopp & två volym rattar rök (suck), stämskruvarna var dock en mkt bra uppgrade samt ser rätt ut som de skall, helheten e viktig ;).
[img]http://www.mxg-guitars.com/store/products_pictures/TPK33-N.jp...[img]
samt en ny
[img]http://www.guitarparts.co.nz/cart/modules/Assets/product_full...[img]
& 2 st nya
[img]http://www.busydogstudios.com/images/AmberKnob.jpg[img]

Var köpte du knoppen till pickupväljaren? Jag har ingen sådan på min les paul. Ser förjävligt ut.

Permalänk
Skrivet av RealMadrid:

Var köpte du knoppen till pickupväljaren? Jag har ingen sådan på min les paul. Ser förjävligt ut.

Köppte min på Gitarrdelar.se

De kostar ca 15-25Kr

De flesta har dem.
GMF.se
Gitarrdelar.se
4 Sound
Jam osv.

Permalänk
Skrivet av BoogieMan:

Köppte min på Gitarrdelar.se

De kostar ca 15-25Kr

De flesta har dem.
GMF.se
Gitarrdelar.se
4 Sound
Jam osv.

Ok, tack för svar

Permalänk
Medlem

En Macbook Air 13" med 4GB minne fick det bli med motiveringen:
Kan vara bra att ha.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

två stycken barstolar till mitt också ganska nya barbord/skåp =D

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk
Medlem

måste fråga vart har du köpt skåpen/bordet? riktigt snyggt

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrahN:

måste fråga vart har du köpt skåpen/bordet? riktigt snyggt

Ledsen att behöva säga de men jag vet tyvärr inte vart de är köpt=(
Fick de av en som hade köpt de begagnat. och jag hittar ingen typ av klistermärke med modellnamn eller nånting. =(
jo tycker också de är riktigt snyggt, om ja nånsin får reda på var man kan hitta ett likadant så skickar ja ett pm

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte.90:

Ledsen att behöva säga de men jag vet tyvärr inte vart de är köpt=(
Fick de av en som hade köpt de begagnat. och jag hittar ingen typ av klistermärke med modellnamn eller nånting. =(
jo tycker också de är riktigt snyggt, om ja nånsin får reda på var man kan hitta ett likadant så skickar ja ett pm

de va synd, får leta efter något liknande

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte.90:

Är det ett kylskåp inne i väggen på sidan?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Är det ett kylskåp inne i väggen på sidan?

hehe yes^^ sånna grejer ja hittar på när ja inte har nått bättre för mig x)

kyllskåpet är köpt på biltema

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk

Köpte mig en bok kikat på denna länge men det har alltid funnits andra böcker som verkat mer intressanta men nu är det denhärs tur!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte.90:

hehe yes^^ sånna grejer ja hittar på när ja inte har nått bättre för mig x)
http://img26.imageshack.us/img26/297/68947047.jpg

kyllskåpet är köpt på biltema

Såg nice ut, kanske borde flytta upp ölen dit.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Var ett tag sen man postade sitt senaste inköp här hehe:

Permalänk

Logitech Illuminated, Logitech G500 och en Zowie Swift. Är väldigt nöjd med dessa.

Allra senaste:

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Hur smakare 15åringen?

Har själv bara testat 12an men 15 ser ju fin ut iaf:)

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Hur smakare 15åringen?

Har själv bara testat 12an men 15 ser ju fin ut iaf:)

Den smakar lite fruktigt och "kryddigt" typ.. Är ingen whisky-expert, så vet inte riktigt hur man ska beskriva den.. ;P Men jag gillar 12an skarpt i alla fall, och jag gillade denna med.

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Medlem

V-ringad Cashmeretröja från Uniqlo, 59 £. Tyvärr bara produktbild då jag inte haft möjligheten att fotografera. Är inte exakt samma tröja, men väldigt nära.

Underbart skön i förhållande till sitt pris.

Visa signatur

i7 920 4,0 Ghz / Corsair 6gb DDR3 1600 MHz / Asus P6T Deluxe V2 / Noctua NH-U12P / 2X GTX 285 SLI / Asus Xonar Essence STX / Intel X25-M G2 160

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av AcidStorm:

Den smakar lite fruktigt och "kryddigt" typ.. Är ingen whisky-expert, så vet inte riktigt hur man ska beskriva den.. ;P Men jag gillar 12an skarpt i alla fall, och jag gillade denna med.

Hehe inte jag heller, dock som du skrev är 12an riktigt fin. Laphroig är jävligt fin den med.
Ska se om jag inte kan införskaffa mig en Glenfiddich 15 nästa gång man är nere i centrum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

http://img42.imageshack.us/img42/4529/ekberggunnardeskaandado...

Köpte mig en bok kikat på denna länge men det har alltid funnits andra böcker som verkat mer intressanta men nu är det denhärs tur!

något med irak va?
Känner igen stämpeln..

Visa signatur

Mitt andra jag:
Gigabyte 890GX/SB850 - Phenom II X4 955BE - Corsair 4GB 1600MHz - PowerColor HD5850 PCS+ - Samsung F3 500GB
FD Define R2 - FD Newton R2 650W - BenQ G2222 LED 1080p - Logitech MX518 - Logitech UltraX

Permalänk
Medlem

LG 50PK350N

Zte Blade dock finsk version med 5MP kamera.

Begagnat Bigwater 745

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008