Visa era Windows 7-skrivbord!

Permalänk
Medlem

wallbase.net är en bra sida att börja på

Sök på : filter fractal

Visa signatur

DATOR: MacBook Pro 13" - Hårddisk: OCZ Agility 3 Series SATA III 2.5″ SSD 60GB - OP: MacOS X 10.6.7 - 2.3GHz Intel Core i5 - 4GB 1333 MHz DDR3 - Intel HD Grapichs 3000 (348mb).
MOBIL: Iphone4 16Gb Svart.

Permalänk

Skrivbordet :)

Nöjd med resultatet Klicka på bilden för större bild.

Permalänk

Måste visa mitt också

Visa signatur

FX-6350 @4Ghz | R9 380 Dual-x | 8GB DDR3 | Gigabyte GA97A - DS3P | Corsair TX 650W 80+

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag är mycket imponerad av vissa skrivbord. Här är ialla fall mitt, jag gillar att ha det ganska cleant och inte så fullt med grejer överallt. Mediaspelaren jag har är för spotify, mycket användbar

Clean:

stökigt:

Fråga eller kommentera gärna, vill se mer skrivbord!

Visa signatur

Tjenare!

Permalänk
Skrivet av Chrandersson:

http://bildr.no/thumb/775745.jpeg

Nöjd med resultatet Klicka på bilden för större bild.

Snyggt! Vilka rainmeterskins använder du? Mycket snygga!

Skrivet av hitters:

Måste säga att jag är mycket imponerad av vissa skrivbord. Här är ialla fall mitt, jag gillar att ha det ganska cleant och inte så fullt med grejer överallt. Mediaspelaren jag har är för spotify, mycket användbar

Clean: http://img809.imageshack.us/img809/1450/deskopr.jpg

stökigt: http://img33.imageshack.us/img33/1953/deskopunclean.jpg

Fråga eller kommentera gärna, vill se mer skrivbord!

Snyggt, men skulle personligen aldrig orka med den där muspekaren!

Visa signatur

"Very nice looking case - wife said she'll divorce me if I buy another case. I'm gonna miss her.” -Mackowitz

Gigabyte P55A-UD4 || Intel Core i5 750 @ stock || 4 Gb Corsair DDR3 || Lian Li Lancool PC - K62 || 960 Gb HDD (320 + 640) || Corsair 650 W || XFX Radeon 6870 @ stock

Permalänk
Medlem
Skrivet av korsnas11:

Snyggt! Vilka rainmeterskins använder du? Mycket snygga!

Snyggt, men skulle personligen aldrig orka med den där muspekaren!

Sant, bytte just ut den mot en mindre pekare

Visa signatur

Tjenare!

Permalänk
Medlem

tja lol

Permalänk
Medlem

hej lol

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Skrivet av korsnas11:

Snyggt! Vilka rainmeterskins använder du? Mycket snygga!

tackar

Klockan: 10-Foot HUD/Clock Date, tagit bort datumet från den

Network Info: HUD.Vision

Network DL/UP: HUD.Vision

CPU: Pileus

HDD: Pileus

Power: Pileus

Kalender: Enigma/Sidebar/Calender

Pingvinen: Elizabeth

Permalänk
Medlem

Bakgrunden: Colorful Sight Wallpaper by ~josgoh

Kommentarer och kritik önskas

Visa signatur

| i5 2500K @ 4.5Ghz | ASUS P8P67 EVO | Ripjawz X 8gb @ 1866mhz | Gigabyte GTX680 | Antec 620 Kühler | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX850 |

Permalänk
Medlem

Så här ser mitt ut nu efter 2 dagars experimenterande, stort tack till hitters för hjälp med typ allt

Är det någon som vet hur jag kan få bort MSN-ikonen i aktivitetsfältet? Jag har ju gjort en genväg och gett den ikonen som är den 3:e till vänster, men när jag öppnar den så dyker ikonen längst till höger upp. Finns det någon lösning?

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Skrivet av hanou:

http://data.fuskbugg.se/dipdip/Skrivbord_v1.1.jpg

Så här ser mitt ut nu efter 2 dagars experimenterande, stort tack till hitters för hjälp med typ allt

Är det någon som vet hur jag kan få bort MSN-ikonen i aktivitetsfältet? Jag har ju gjort en genväg och gett den ikonen som är den 3:e till vänster, men när jag öppnar den så dyker ikonen längst till höger upp. Finns det någon lösning?

du kan ta bort papperskorgen om du vill, eller att den inte är synlig. Så när du vill rensa den kan du låta den vara synlig i någon sekund och sedan göra den osynlig igen Blir snyggare enligt mig.
Du gör papperskorgen osynlig såhär:
Högerklicka på skrivbordet, tryck på anpassa. i vänsterlisten finns det "ändra ikoner på skrivbordet", tryck på den. Sedan bockar du av papperskorgen. Din papperskorg är nu osynlig! för att få den synlig igen bockar du i den igen, easy! God jul
Snyggt skrivbord i övrigt!

Visa signatur

Tjenare!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon152042:

Vad heter mediaspelaren och var får jag tag på den?

Rainmeter Spotify player. Du använder den alltså med rainmeter, väldigt lätt att använda.
Länk: Browsing deviantART

Visa signatur

Tjenare!

Permalänk

Hejsan. Skulle behöva lite snabbhjälp. Har laddat ner
dEEP_7_3_0_by_seahorsepip
dEEP_for_Rocketdock_by_seahorsepip
dEEP_Gnome_by_Toby847
Fade_by_freakquency
Token_by_brsev
UniversalThemePatcher_20090409

Men jag begriper inte hur jag ska göra för att få nån av dom att fungera.
Skulle uppskatta lite tips

Permalänk
Skrivet av hanou:

Så här ser mitt ut nu efter 2 dagars experimenterande, stort tack till hitters för hjälp med typ allt

Är det någon som vet hur jag kan få bort MSN-ikonen i aktivitetsfältet? Jag har ju gjort en genväg och gett den ikonen som är den 3:e till vänster, men när jag öppnar den så dyker ikonen längst till höger upp. Finns det någon lösning?

Hur gjorde du för att få till din taskbar sådär?

Permalänk
Avstängd

OBS!! Jag är ingen liten p12 nvidiafanboy

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greenlund:

Hur gjorde du för att få till din taskbar sådär?

För att få den i mitten följde jag den här guiden. Ikonerna fixade jag främst från detta paket. Temat är élan.

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Medlem

Klicka för full storlek.

Permalänk

Har grejat på lite. Väldigt likt Hanous, beror på att jag fått hjälp av honom.

Visa signatur

Fractal Design Define R2 | Corsair HX 650W | Asus P5E3 PRO | Intel Core™ 2 Quad Q6400 | Corsair 4GB DDR3 1333MHz |

Permalänk
Medlem

Mitt skrivbord, dubbla skärmar därav ser det väldigt konstigt ut med bakgrunderna(har inte orkat fixa det).

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Väldigt original men helt okej enligt mig..

Någon som vet varför Soft7 1.8 blev helt oanvändbart efter några uppdateringar som kom nu i veckan?

Kör nu Soft7 2.0 och det funkar iofs riktigt bra.

Permalänk

Bakrund

Ganska vanligt har ändrat lite. Tipsa!!

[URL="<script src='http://img208.imageshack.us/shareable/?i=skrivbord.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk

Vintertema fixat
Gjorde några nya ikoner med samma tema som "Reflections". Sjukt nöjd

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 Black | PowerColor Radeon 5850 pcs+ | AMD Phenom II x4 955 BE | Scythe Ninja III | Gigabyte 790XTA UD4 | Fractal Design Tesla 550w|

Permalänk
Permalänk

Nån som vet var jag kan hitta denna bild i 1920x1080?

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av SpammerN^:

Nån som vet var jag kan hitta denna bild i 1920x1080?

http://guicentral.com/wp-content/uploads/Mongoose-Girl-Remix-...

Efter knapp minuts letande hittade jag det här: reMix set. Clean version by ~da-nadda on deviantART

Permalänk
Medlem
Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Nån som vet var jag kan hitta denna bild i 1920x1080?

http://guicentral.com/wp-content/uploads/Mongoose-Girl-Remix-...

Self by zenibyfajnie on deviantART

Från fotografens sida på DevianART. Det är för övrigt fotografen själv på bilden.

Visa signatur

i7 4770K 3.50GHz | Asus Z87-PRO | Fractal Design Newton R3 600W | MSI GTX 760 | Intel 520 240 GB | 3xWD Caviar Black 1 TB | WD Caviar Green 2 TB | Fractal Design Define R4 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av korsnas11:

Det var den läckraste bild jag sett på länge! Såg någon fråga efter bilden och jag knep den!

Tackar och bugar för länken!