Permalänk

Iphone 4 5899 kr?

Tjena,

ska köpa en Iphone 4 nästa månad och då jag använder comviq så tittade ja lite på deras hemsida o hitta ett erbjudande med iphone 4 för 5899 kr, är det med kontant kort då eller? för 5899 kr + abonnemangsavgift verka lite skum kombination.

https://www.comviq.se/webbutik/Iphone_4_16GB_Svart

Permalänk
Medlem

Det är med kontantkort.
Kostar f.ö. 5995 på apple store om du vill ha den olåst:
http://store.apple.com/se/browse/home/shop_iphone/family/ipho...

Permalänk
Medlem

Har också alltid undrat det. Om man köper från Comviqs sida så är det alltså låst till comviq eller?

Permalänk
Skrivet av mellex:

Har också alltid undrat det. Om man köper från Comviqs sida så är det alltså låst till comviq eller?

japp

Visa signatur

Arbetsstation: Macbook Pro Retina 15", Core i7 2,6 GHz, 16 GB RAM, 512 GB SSD
NAS: Synology 1812+ har numera ersatt min filserver
Blog: http://www.nickebo.net/
Twitter: @linuxprofessor
Övrigt: Linux/UNIX/OpenVMS, ZFS, lagring och systemövervakning

Permalänk

de gör mig då inget eftersom jag ändå använder comviq, blir att beställa på faktura om en vecka:) tack för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TokigaSmurfeN:

de gör mig då inget eftersom jag ändå använder comviq, blir att beställa på faktura om en vecka:) tack för svar.

Kolla alltid fakturorna, TELENOR FÖRSÖKTE DEBITERA MIG 1200 SPÄNN. DET SKULLE VARA 450SEK MED MÅNADSAVGIFT INTRÄDES AVGIFT M.M. " OJ DET HAR BLIVIT FEL " SADE DOM TRE MÅNADAER I RAD

DET VAR DOCK INTE DÅ, DET VAR MER

APPLESTORE HAR DOM SOM SAGT OPERATÖRSUPPLÅSTA NU ... SÅ OM DU VILL BYTA SLIPPER DU MASSA PROBLEM ISÅFALL. VAD KOSTAR EN LIKADAN IPGONE PÅ COMVIQ?

Visa signatur

Datorer: Macbook pro 13" E2011+iphone 3G 16GB & 3GS 32GB + PentaxKX + ipod2gen 8GB. hembyggd PC (ca2001) Win XP

Permalänk

ehm okej? fattar inte riktigt vad du menar... iof vandrar jag på moln dessa dagar men de där va lite väl knepigt att förstå...

Permalänk
Medlem

Va på expert och tittade och iphonen som denna tråd tar upp, kostar där 4800:- med telia vänner surf abb.
Så varför vill man ta ett dyrare abb(comviq) och betala flera hundra mer för själva telefonen?

Permalänk
Medlem

Ska Ni inte vänta lite för att se hur nästa iPhone kommer att se ut?????

Det är inte långt kvar nu....

Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30

Permalänk
Skrivet av Anzy:

Va på expert och tittade och iphonen som denna tråd tar upp, kostar där 4800:- med telia vänner surf abb.
Så varför vill man ta ett dyrare abb(comviq) och betala flera hundra mer för själva telefonen?

Hur vet du att det är med abbonemang? är det inte kontantkort såsom den iphonen från applestore som var olåst och kostade 6000

Permalänk
Skrivet av mrvision:

Ska Ni inte vänta lite för att se hur nästa iPhone kommer att se ut?????

Det är inte långt kvar nu....

+1

Permalänk

Satsa på den olåsta från Apple.com tycker jag!

Man vet aldrig, du kanske byter operatör eller säljer den, olåsta värderas allt som oftast högre än låsta mobiler.

Permalänk
Medlem

personligen väntar ajg till Iphone Nano kommer just nu kör jag med små Androids, en Iphone känns för klumpig och onödig för min smak.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk

jag gilalr iphone därför vill jag ha en igen, och jag beställer hellre från comivq då det verkar mindre enklare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av TokigaSmurfeN:

jag gilalr iphone därför vill jag ha en igen, och jag beställer hellre från comivq då det verkar mindre enklare...

Mindre enklare? Är det en annan version av svårare?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Skulle personligen väntat på iPhone 5 då prisskillnadena mellan de olika generationerna är knapp i slutet på cykeln.. iPhone 4 kommer antagligen att gå ned ngt i pris samtidigt som en iPhone 5 skulle sitta fint för ungefär samma peng (1-2k extra kanske.. vem vet).

Ifall du nu bestämmer dig för att köpa en iPhone "idag" så skulle jag lungt köpt direkt från apple som Woshie nämner:
http://store.apple.com/se/browse/hom...co=MTAyNTQzMjI

MVH

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk

Vid betalning med faktura så hittar jag inte hur många dagar man har på sig att betala, någon som verkar gilla appstore som kan hjälpa mig? Ja jag har kollat köpvillkoren men hittade det inte. sitter fortfarande o letar efter hur man äns kan öppna ett konto... bara massa frågetecken kring denna sida, inget kan man får reda på själv...

Permalänk
Medlem
Skrivet av TokigaSmurfeN:

Vid betalning med faktura så hittar jag inte hur många dagar man har på sig att betala, någon som verkar gilla appstore som kan hjälpa mig? Ja jag har kollat köpvillkoren men hittade det inte. sitter fortfarande o letar efter hur man äns kan öppna ett konto... bara massa frågetecken kring denna sida, inget kan man får reda på själv...

Faktura är i regel 14 dagar!

Permalänk

Av mina 40 minuter som jag suttit o försökt beställa en j*vla Iphone vilket är omöjligt så skiter jag i att beställa från applestore. Comviq må ha en låst Iphone men fan så mycket enklare att beställa.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk

Tack! Olåst för 100 spänn extra kan jag nog lägga ut:) Ska beställa den i helgen:)