Corsair HX 750W 80+ saknar 2 kablar

Permalänk
Medlem

Corsair HX 750W 80+ saknar 2 kablar

Hej,

Jag saknar 2 kablar till mitt HX 750W nätagg. Vet någon vart jag kan få tag på nya? Det är 2st PCI-E 6+2 kablar som saknas. Nätagget köptes genom marknadsplatsen här på Sweclockers och jag visste att dessa kablarna saknades. Vet inte vart jag kan få tag på ett par nya däremot.

Tack på förhand,
Oskar Nilsson

Permalänk
Hedersmedlem

Corsair. Ta inte vilka som helst eftersom kopplingarna kan skilja och du kan råka elda dina prylar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Rätt möjligt att Corsair kan skicka. Fråga Blackbeard här på forumet. http://www.sweclockers.com/forum/127-corsair/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Rätt möjligt att Corsair kan skicka. Fråga Blackbeard här på forumet. http://www.sweclockers.com/forum/127-corsair/

Tack! Jag provar detta.

Permalänk
Medlem

varför har du gjort en likadan tråd fast på engelska?
1tråd räcker gott och väl.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

varför har du gjort en likadan tråd fast på engelska?
1tråd räcker gott och väl.

På grund utav ovanstående anledning. Läs tråden så vet du.

Denna skulle iofs kunna låsas då jag fått svar på min fråga och tagit det vidare (den andra tråden)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Oggiie87:

På grund utav ovanstående anledning. Läs tråden så vet du.

Denna skulle iofs kunna låsas då jag fått svar på min fråga och tagit det vidare (den andra tråden)

Det fixar vi Såg denna innan men trodde den skulle självdö då du gått vidare i Corsair-forumet. Men det finns ju alltid de som inte kan låt bli att kommentera istället för att bara anmäla 'felaktiga' trådar.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.