Kan man köra en film på tvut och göra annat samtidigt?

Permalänk
Medlem

Kan man köra en film på tvut och göra annat samtidigt?

Kan man lägga ut filmen på tvut och sedan göra vad man vill på skärmen med ett GF4ti4200?

Permalänk
Medlem

jorå.. funkade utmärkt för mej när jag provade nyss.. jag har iofs gf4MX420 men det är ju samma princip

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

satt bara igång tv:n så det blev dual-view eller vad det heter.. . och sen satte jag igång filmen.. och sedan startade jag ms röj och drog över det till den andra skrämen.. och spelade lite ms-röj på ena skärmen och kollade på film på tv-skärmen..

Permalänk
Medlem

Just det här med att spela MS röj samtidigt som man kollar på film är ju hur användbart som helst.

Permalänk
Medlem

För att specificera lite mera så undrar jag om man inte kan köra Fullskärm på TVn och fortfarande ha kvar skrivbordet på skärmen.

Permalänk
Medlem

jo.. jag gick in på insällningar och tryckte först på "utöka Windows-skrivbordet till denna bildskärm".. sen på verkställ.. och sedan på "använd den här enheten som primär bildskärm" och sedan verkställ... då orde du ha kvar startmenyn och sånt på datorskärmen...

det ända problemet är att alla program du öppnar kommer på tv-skärmen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qrilleo
jo.. jag gick in på insällningar och tryckte först på "utöka Windows-skrivbordet till denna bildskärm".. sen på verkställ.. och sedan på "använd den här enheten som primär bildskärm" och sedan verkställ... då orde du ha kvar startmenyn och sånt på datorskärmen...

det ända problemet är att alla program du öppnar kommer på tv-skärmen...

med andra ord inte speciellt användbart alltså....