Permalänk
Medlem

http://store.steampowered.com/app/28050/ Köpte jag just. Nu måste jag bara vänta på att det släpps!

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Avstängd

Senaste jag köpte var Battlefield Bad Company 2!

Permalänk

Call of Duty 4 Modern Warfare

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, INTEL INTEGRATED GRAPHICS!

Permalänk
Medlem

senaste patchen black ops tyvärr fick jag köpa andra & sista till frun oxå för husfriden

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk
Medlem

^ haha

Vart Naval Warfare och Anomaly Warzone Earth, de såg både lite småintressanta ut

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Det blev lite förbokningar;
Battlefield 3 Limited Edition
Star Wars: The Old Republic Deluxe Edition
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Permalänk
Skrivet av Fredmannen:

Det blev lite förbokningar;
Battlefield 3 Limited Edition
Star Wars: The Old Republic Deluxe Edition
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Var förbokade du Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad?

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

Var förbokade du Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad?

Webhallen.
http://www.webhallen.com/spel/pc/97984-red_orchestra_2-heroes...

Permalänk

Tack för svaret. Jag ska se vad det kommer kosta på steam först.

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Skrivet av sh4dy_05:

Skulle nog säga att gillar du de nyare Call of Duty spelen så gillar du Homefront, jag tyckte de kändes väldigt lika i alla fall, min åsikt det.

Problemet är ju bara det lilla faktum att jag inte har fått köpa några codspel av mina föräldrar.

Känns lite trist att sitta med en speldator och inte få köpa de spel man vill ha till den.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el_genius:

Till PC antar jag? Är det bra som PC-spel, eller är det dåligt portat? Det verkar riktigt kul, men kanske lite gammalt nu. Är det värt att bråka med sina föräldrar om att få köpa det (är 16)?

Mja det är helt ok tycker jag i MP då det är det enda jag spelar. Tycker inte det flyter riktigt som jag vill men det är ju inte så överdrivet gammalt heller då det kom i år. Inte direkt värt dom 349 kronorna jag gav för det tyvärr. Sen verkar det inte vara alltför många som spelar det heller så nja jag skulle nog inte vilja påstå att det är värt att köpa. Visst finns det för 2** på prisjakt men men. SP kan jag inte yttra mig om då jag inte spelat det alls.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el_genius:

Problemet är ju bara det lilla faktum att jag inte har fått köpa några codspel av mina föräldrar.

Känns lite trist att sitta med en speldator och inte få köpa de spel man vill ha till den.

Åh, riktigt surt.
Tips är att titta på dessa och bestäm själv om det verkar lockande eller ej.
Video rec: http://www.ign.com/videos/2011/03/15/homefront-video-review?o...
Och sedan en svensk rec: http://www.gamereactor.se/recensioner/26560/Homefront/
Spelet är ganska simpelt och gårut på att fylla dina fiender med bly helt enkelt, jag gillar spel med lite mörkare framtid i sig, stalker, metro 2033, så det gjorde nog att detta spelet höjdes lite i mina ögon.
Ska du köpa det så hittar du det nog inte billigare än såhär. http://www.g2play.net/store/Homefront-Steam-Key.html
Lyckatill med ditt val.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Gallerikonnässör

Det sista spel jag köpte var nog en Hitman box, med alla fyra spelen. För 100 kronor på Gamestop.

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem

Senaste jag köpte var idag.
Och det var Final Fantasy XIV Online.

Helt okej faktiskt. Snyggt så satans iaf.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Förbokat
Warhammer 40k space marine
Battlefield 3 Limited Edition

Permalänk
Medlem

Jag fick nått fnatt här om dagen och beställde följande

Battlefield 3 - Limited Edition inkl förbokningserbjudande
Diablo III (3)
Guild Wars 2
Star Wars - The Old Republic inkl Pre-Access
The Elder Scrolls V (5) - Skyrim
Gears of War 3

sen köpte jag Football manager 2011 på steam också, hatar fotboll men det är rätt nice att bara småpyssla lite med ett lag och spela

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk

Införskaffade dessa igår begagnat för 99kr:

1. Hitman Codename47
2. No One Lives Forever 2
3. Diablo II (tappat bort min förra kopia).
4. Diablo II LOD (Denna också borttappad), denna fick jag också gratis.

Trots att spelen var begagnad så gick båda Diablo 2 titlarna registrera på Bnet:D

Permalänk
Medlem

Köpte Humble Bundle förra veckan

Permalänk
Medlem

Portal 2 och DiRT3 via G2play.

Permalänk

Hm, senaste?? Måste varit CoD Black ops, mitt sämsta köp hittills.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpte ett par spel igår!
The Witcher Enhanced Edition Platinum, Bad Company 2 Vietnam, Medal of Honor(BF3 beta headstart för 60kr? Why not).
Witcher och BC2 Vietnam är båda riktigt grymma, MoH däremot är inte precis min smak!

Permalänk

Mafia 2 på GamersGate för 46 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErikSvensson:

En av dom två som finns är gratis, garrys mod kostar 80 sek, garrys mod 9 som är äldre är gratis.

Erik

om det nu e g-mod 9 e gratis var får/köper man det då ?

Visa signatur

Livet är som en tärning, de bästa man kan få är sex

Permalänk
Medlem

Förbokade igår Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.0Ghz | ASRock Z68 Extreme4 Gen 3 | Fractal Design R2 | Gigabyte 5870 CF | Fractal Design Tesla 650W 80+

Permalänk
Medlem

Senast köpta är nog Mass Effect 1 & 2 för ett par veckor sen.
Spelat igenom båda spelen förr men de är värda att ha på laglig väg också

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

lite smått och gott

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Crysis 2 - 170 spänn @ g2play.

Permalänk
Medlem

Diablo 2, helt nytt och inplastat för 9kr... Kap!? xD

Permalänk

förbokade red orchestra 2