Inet vinner Årets datorbutik 2011

Permalänk
Melding Plague

Inet vinner Årets datorbutik 2011

För fjärde året i rad utser SweClockers medlemmar Inet till årets datorbutik. Den välkända återförsäljaren ockuperar förstaplatsen, men konkurrenterna står inte stilla.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

En självklarhet

Visa signatur

"En dator"

Permalänk

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1062344-ine...

böjda pinns (har sett många trådar) där de skyller på kunden samt en repa (skyller på kund) detta kallar jag inte kund service, jag kommer ALDRIG handla på inet-!

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

tårta till ALLA!?

Permalänk
Medlem

Grattis, dock inte oväntat.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Grattis Inet

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Medlem

Dustin faller som en sten, och dem planerar inte att gära något åt det verkar det som

Det enda jag saknar med inet är alternativet posten hemleverans! Att bära runt på ett 15 kilo chassie en kilometer på stan är ingen höjdare etc.

Permalänk
Medlem

Välförtjänt!

Permalänk
Medlem

Grattis Inet, väl förtjänt!

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

1. Ge bort gratis pingvinstänger.
2. ????
3. PROFIT!

Grattis!

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk

Grattis

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av adrian_cool69:

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1062344-ine...

böjda pinns (har sett många trådar) där de skyller på kunden samt en repa (skyller på kund) detta kallar jag inte kund service, jag kommer ALDRIG handla på inet-!

Verkar som att en del andra tycker annorlunda.

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

Har beställt från Inet 2 gånger och inte fått pingvinstänger, mailade vid andra gången för att försäkra mig om att jag skulle få, en vecka efter jag fått paketet får jag ett mail där dom säger att dom "glömde".

Hatar Inet efter det

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrian_cool69:

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1062344-ine...

böjda pinns (har sett många trådar) där de skyller på kunden samt en repa (skyller på kund) detta kallar jag inte kund service, jag kommer ALDRIG handla på inet-!

Först så heter det kundservice.

För det andra så vet vi inte heller sanningen helt bakom den tråden, som många påpekar så är det precis till fästet för kylaren?
Vill du inte handla på inet pga detta? Varsågod.
Jag vet att jag får/fått grym service varje gång. Varor i tid, byter varor mot andra om det strular osv.

Grattis igen!

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk

Det är Inet som gäller!

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrian_cool69:

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1062344-ine...

böjda pinns (har sett många trådar) där de skyller på kunden samt en repa (skyller på kund) detta kallar jag inte kund service, jag kommer ALDRIG handla på inet-!

Ingen kan vara 100% perfekt tyvärr... Dock så tror jag att Inet har väsentligt mkt mindre problem än andra.

Skrivet av zhrooms:

Har beställt från Inet 2 gånger och inte fått pingvinstänger, mailade vid andra gången för att försäkra mig om att jag skulle få, en vecka efter jag fått paketet får jag ett mail där dom säger att dom "glömde".

Hatar Inet efter det

Umad bro?

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Har beställt från Inet 2 gånger och inte fått pingvinstänger, mailade vid andra gången för att försäkra mig om att jag skulle få, en vecka efter jag fått paketet får jag ett mail där dom säger att dom "glömde".

Hatar Inet efter det

Nog för att det är en trevlig bonus (klagar inte på det), men dom brukar vara rätt hårda ;p

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beeos:

Verkar som att en del andra tycker annorlunda.

Frågan är då hur många av de som röstat på inet faktiskt handlat av dem i år.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Har beställt från Inet 2 gånger och inte fått pingvinstänger, mailade vid andra gången för att försäkra mig om att jag skulle få, en vecka efter jag fått paketet får jag ett mail där dom säger att dom "glömde".

Hatar Inet efter det

Jag har aldrig fått någon pingvinstång när jag beställt heller Har även frågat efter pingvinstång i butiken utan framgång!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Skrivet av adrian_cool69:

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1062344-ine...

böjda pinns (har sett många trådar) där de skyller på kunden samt en repa (skyller på kund) detta kallar jag inte kund service, jag kommer ALDRIG handla på inet-!

Jobbar du kvar på Dustin ?

Grattis som fan inet, sjukt välförtjänt!!!

Permalänk
Medlem

Haha ser inte ljust ut för konkurrenterna!

Permalänk
Medlem

Grattis får man väll säga! Kunnig personal, men priserna är bortom all kritik! Om jag ska köpa en dator står jag nog ut med att vänta i en dag extra på paketet om jag sparar 500Kr på det..!

Dock hade jag tyckt att det kunde varit roligt om Webhallen eller CDON fick komma högre än vad dom gjort hittils!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Stort och välförtjänt grattis!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Grattis Inet helt klart värd platsen :=)

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk

Grattis Inet

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Medlem

Om pixmania skulle ge gratis frakt till sweclockers medlemmar och 2 pingvinstänger i pakenten skulle nog dom va överlägsna vinnare, varför gillar "alla" inet förutom de två sakerna.?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Har köpt en hel del grejer från Inet i år. Allt från kylpasta till hörlurar och gigantiska chassin. Sammanlagt ligger det på nio ordrar varav samtliga har letat sig hem till mig inom en tidsrymd på 24 timmar.

En mer välförtjänt förstaplats får man leta länge efter.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk

Grattis! Var ju självklart:P själv röstade jag på cdon då de affärer jag gjort har varit till lägre pris än inet och precis lika smidiga:)

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem

Bra jobbat inet, dock bör ni bli lite bättre angående frakten då jag fick en CPU kylare med böjda flänsar i ena hörnet pga för hårt bandat paket....

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb