Går inte att jailbreaka IOS 5.0.1

Permalänk

Går inte att jailbreaka IOS 5.0.1

Jag försöker jailbreak min ipod touch 4g med ios 5.0.1 när jag flörsöker jaiklbreaka med redsnow men när jag ska lägga in ipsw'n ipod4 5.0.1 så säger den Fingerprint 13c7916459738ab218e320b86bc0df¤¤¤11f45b2390 jaaa ...... Hjälp Uppskattas!

Visa signatur

CPU: Amd FX 8120 @ 4,55Ghz, RAM: Corsair Vengeance 32GB Röd,
Grafikkort: MSI TwinfrozrIII GTX 660, Kylare: Corsair H80i,
Chassi: Cooler master 430 Elite, PSU: Fractal designTesla R2 800W,
Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z 990FX,
Lagringsenheter: Samsung SSD 840 PRO-Series 128GB ,1TB Hitachi, 4st seagate barracuda

Permalänk
Medlem

Trist, skicka ett mail till Apple och säg att du skulle vilja ha full funktionalitet och användarvänlighet och föreslå att det borde ligga i deras intresse att göra sina kunder nöjda och tillfredsställda nog med en produkt för att man inte ska känna sig tvingad att hacka den.

Fast det är ju inget Apple bryr sig om, ett företag vars ståndpunkter du tydligen stöder med dina köp. Så, ja...du har valt det. Skulle alla sluta köpa skiten och kräva samma öppenhet android har, ja då skulle problemet snart vara löst.

Permalänk
Medlem

Antingen gör du som Garnax skrev och bli en Android nörd aka missnöjd android ägare som helst i hela världen önskar sig en iphone , eller så läser du guiden du försöker följa lite mer noggrant.

Står det inte följande, Länka till IOS5.0 dvs inte till IOS5.0.1 därför måste du tanka ner IOS5.0 och länka till rätt.

Permalänk
Medlem

Synd med iPhone att man måste jailbreaka den för att få den att fundera som en android.
Edit: läste om och läste rätt, det var ju iPod du snackade om. Men ändå...
Skickades från m.sweclockers.com